איך לארגן חתונת בזק בשטח

נעלי ארו - נעלי פלטפורמה לכלה

בימים לא פשוטים אלו, כשאלפים רבים של חיילי מילואים נמצאים הרחק מן הבית למשך שבועות ארוכים, אנחנו שומעים על עוד ועוד חתונות בזק שנערכות באופן ספונטני. אם גם אתם עומדים לארגן חתונה כזו, בין אם מדובר בחתונה שלכם או של מישהו יקר לכם, הכנו עבורכם כמה טיפים שיאפשרו לכם לעשות את זה בקלות ובסטייל. אז תוציאו מחברות ותתחילו לרשום, כך מארגנים חתונת בזק בשטח במינימום זמן ומקסימום תוצאות

לאור המצב, בחודש האחרון אנו מתוודעים ליותר ויותר חתונות בזק שמתקיימות ברחבי הארץ. האירועים האלה רחוקים שנות אור מהחתונות הנוצצות שאנו רגילים לראות באולמות ובגני האירועים המושקעים. בהתאם למצב המאתגר, החתונות נערכות במהירות הבזק בלוקיישנים כמו חצרות בתים, בסיסי צה"ל או בתי כנסת, כשהמטרה החשובה ביותר היא קיום טקס הנישואין, גם אם האירוע לא יתקיים בדיוק כמתוכנן. בסופו של דבר, במקרים רבים הטקס המאולתר הזה הופך לחגיגה מרגשת ובלתי נשכחת שמוכיחה שיש דברים שיותר חשובים מהכל, – קוראים לזה אהבה. אז איך מתחילים לתכנן אירוע חתונה במיקום לא שגרתי ללא צוות הפקה מקצועי, קייטרינג ועוד עשרות ספקים שבחרתם בפינצטה חודשים לפני? בעזרת הרבה תושייה, חברים טובים וכמה סודות מקצועיים כמו נעלי פלטפורמה וצוות מקצועי על טהרת חברים. כך תעשו את זה נכון:

לבחור את הלוקיישן הנכון

גן אירועים – אאוט, חצר בית פרטית – אין! בחרו לוקיישן המאפשר התקהלות וכזה שלא מצריך הכנה מוקדמת ארוכה של ניקוי וארגון. אתם יכולים לבחור בבית פרטי או בגינה ציבורית מטופחת, במתנ"ס השכונתי או בלובי הבניין שלכם. נוף וצמחיה יאפשרו לכם לשדרג מיד את האוירה, אבל גם בלעדיהם תוכלו לייצר תפאורה מושקעת שתכניס את כולם למוד הנכון. שימו לב: חשוב לקחת בחשבון מראש גורמים כמו נגישות, בטיחות וסמיכות למרחבים מוגנים בהתאם להוראות פיקוד העורף. בכדי שתוכלו להיות מוכנים לכל תרחיש, בחרו בלבוש שיאפשר לכם להרגיש הכי נוח שיאפשר, בדים קלים ונושמים והנעלה נוחה, כמו נעלי פלטפורמה ושמלת כלה קלילה.

לעצב את חופת החלומות

בחיים הרגילים, אירוע חתונה מגיע לאחר חודשים מקדימים של תכנון קפדני ושלל ארגונים. אך מצבים לא צפויים מצריכים חשיבה מחוץ לקופסא, מקוריות ואלתור. החדשות הטובות הן שהקונספט של חתונת בזק בשטח יכול להוסיף לאירוע טאצ' של רומנטיקה שלא תוכלו לקבל באירוע קונבנציונלי. שני אלמנטים שיאפשרו לכם לעצב חופה יפיפייה ומושקעת במיוחד תוך זמן קצר ובתקציב נמוך הם צמחיה ותאורה. חנויות צמחים רבות היום מציעות עציצים במחירים זולים במיוחד של 50 ₪ לעציץ ואף פחות, באמצעות מספר צמחי בית בגדלים שונים, תוכלו לייצר חופה בסטייל ג'ונגל אורבני או במראה ריזורט טרופי.

אם אתם מתחברים דווקא לסגנון בוהו שיק, צמחים יבשים בתוספת כמה קישוטי מקרמה יאפשרו לכם לעצב חופה כזו בדקות בודדות. ומה לגבי תאורה? אם החתונה מתקיימת אחרי שעות החשיכה, שרשראות נורות לד שניתן למצוא בכל חנות סטוק ליד הבית, יספקו תחושה קסומה בזכות שלל אורות מנצנצים. את השרשראות תוכלו ללפף על מוטות החופה ואף לתחום את שביל החופה באמצעותן.

לרתום את האורחים למטרה

חתונת בזק ספונטנית מאפשרת לכם להתמקד במי שקרוב אליכם ביותר. שמרו על רשימת האורחים אינטימית, תוך התמקדות במשפחה קרובה ובחברים שיכולים לאמץ את האופי הספונטני של האירוע. את האנשים הקרובים לכם תוכלו לרתום לטובת יצירת מאגר ספקים מאולתר, ה-DREAM TEAM  הפרטי שלכם. חלקו רשימת תפקידים, הכוללת מאפר/ת, צלמים, די ג'יי, ומעצבים, כשכל אחד מבני המשפחה והחברים שלכם יוכל לתרום מכישוריו, בין אם מקצועיים ובין אם לא, לטובת האירוע.

צרו תפריט מבוסס חברים

קייטרינג הוא אחת הנקודות החשובות ביותר בכל אירוע ובמיוחד חתונה. אז מה עושים כשהחתונה מתקיימת מהרגע להרגע, בלי שהספקתם להגיע לטעימות? רותמים את החברים והקרובים למשימה ונהנים מתפריט מגוון ומפתיע. צרו רשימת מנות מבוקשות וחלקו אותן בין המתנדבים, כך שכל אחד יוכל להתמקד במנה או שתיים בלבד. אפשרות נוספת היא בחירה בגישה ספונטנית גם בגזרת התפריט, כך שכל אחד מהמשתתפים יתבקש להביא מנה שהכין לבחירתו.

נעלי פלטפורמה לכלה - לצעוד אל עבר החופה ברגל ימין

כשמדובר בחתונת בזק המתרחשת בשטח, חשוב לבחור היטב את נעלי הכלה שלכן. בניגוד לחתונה רגילה וסטנדרטית המתקיימת בגן אירועים מסודר או אולם, בחתונת בזק חוקי המשחק שונים לגמרי וכך גם תנאי השטח. כאן, נעלי הכלה המומלצות הן נעלי פלטפורמה לאירועים, הנחשבות לבחירה המתאימה ביותר לשטח. הנעליים האלו מאפשרות לכל כלה לסמן וי על כל מה שחשוב: נוחות מקסימלית, גם בתנאי שטח מאתגרים, תוספת גובה מרשימות מבלי לוותר על היציבות וכמובן סטייל ללא פשרות. נעלי ארו, מותג נעלי הערב והכלות, מתמחה בנעלי כלה במגוון רחב של סגנונות, כולל נעלי פלטפורמה לכלה בהשראת הטרנדים המובילים בעולם האופנה, לצד קלאסיקות אהובות ועל זמניות.

אנחנו בנעלי ארו כאן בשבילכם, מחזקים אתכם ותומכים בכם. ליבנו עם משפחות העוטף, חיילי צה"ל ומשרתי המילואים ועם כל עם ישראל. אנחנו מאחלים לימים טובים יותר של שמחות, חגיגות ובשורות טובות.

www.aroshoes.co.il

מזל טוב!
משפחת ארו ♥

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?