נעלי עקב נעלי ארו נעלי ארו - נעלי כלה - נעלי פלטפורמה לכלה

נועלת סטילטו אבל חולמת על נעליים שטוחות? חייבת קצת גובה כדי להרגיש שיקית אבל כפות הרגליים כואבות ונפוחות? יש לנו חדשות טובות בשבילך! את לגמרי יכולה לנעול נעלי עקב שיגרמו לך להרגיש הכי נוח שאפשר מבלי לוותר על הסטייל. איך? כל התשובות בפנים

אין כמו תוספת של נעלי עקב להופעה אלגנטית, לשמלה או חליפה ואפילו סתם ללוק יומיומי. נעלי עקב, לא משנה אם העקב נמוך או גבוה, דק או עבה, מוסיפות המון להופעה שלך, מחמיאות למבנה הגוף ויוצרות צללית מחוטבת יותר. אבל כשלא נוח לך, כולם רואים ואז האפקט הופך להרבה פחות אפקטיבי. אז מה עושים כדי לא לוותר לגמרי על העקבים אך עדיין להימנע מכאב בכל צעד? הנה כמה טיפים שכדאי לך לאמץ:

שימי דגש על בחירת נעלי עקב ארגונומיות

מי מאיתנו לא חוותה את הסיטואציה הבאה: את יוצאת מהבית לאירוע חגיגי, נראית הכי יפה שיש ומרגישה מיליון דולר לפחות. כעבור שעה את כבר תוהה כיצד תצליחי לשרוד את המשך הערב עם הנעליים שבחרת, מבלי לצלוע או לחזור הביתה עם רגליים פצועות וכואבות? אז בכדי שתוכלי לבחור הפעם בנעלי עקב נוחות יותר, ראשית חשוב להבין למה נעלי עקב כואבות מלכתחילה ומה הופך אותן ללא נוחות.
אחד הפרמטרים החשובים אשר קובע את מידת הנוחות הוא מיקום העקב. בדקי מראש האם העקב בנעל שבחרת יורד ישר לאורך החלק האחורי של הנעל או שהוא ממוקם קצת יותר פנימה? ככל שמיקום העקב יהיה פנימי יותר, כך היציבות של הנעליים תגדל, הלחץ על כפות הרגליים יפחת וכך תוכלי להימנע מכאבים.

בחרי נעלי עקב שמתאימות למבנה הרגל שלך

ההשפעות ארוכות הטווח של עקבים שאינן מותאמות למבנה הגוף ידועות היטב, החל מנזק לכף הרגל ולגב ועד כאב כרוני. עם זאת, אפשר לגמרי למצוא נעליים שמאפשרות נוחות ויציבות מקסימלית, מבלי לגרום לשום נזק או כאב. קני בחוכמה והעדיפי תמיד למדוד נעלי עקב בסוף היום. בשלב זה כפות הרגליים קצת נפוחות מההליכה במשך היום. בחרי נעליים שמתאימות לצורת כף הרגל שלך ולמידה, וכן ודאי שהנעליים שבחרת רחבות מעט יותר מכפות רגלייך. נסי את הנעליים שבחרת והסתובבי איתן בחנות, בדקי כמה נוח את מרגישה בהן. אם את לא מרגישה נוח כרגע, הן לא צפויות להפוך לנוחות הרבה יותר בהמשך.

אל תתפתי לבחור בעקב גבוה מדי

רק את מכירה את עצמך ויודעת מה מתאים לך וממה כדאי להימנע. לכן, גם אם הנעליים שמצאת נראות לך עוצרות נשימה ו- must have אצלך בארון, אם העקב גבוה מדי בשבילך – השאירי אותן בחנות. בחירה בנעלי עקב גבוהות משנה את כל ההליכה שלך, כך ששיווי המשקל שלך מתערער והיציבה נפגעת. אם בכל זאת חשוב לך לבחור בעקב בעל גובה משמעותי במיוחד, ההמלצה היא לבחור בעקב שאינו דקיק, כך שעדיין תתאפשר לך יציבות ותמיכה לכף הרגל.
אפשרות נוספת שתאפשר לך ללכת על גבוה היא להתחיל בקטן ולעלות בהדרגה. אם את לא באמת רגילה לנעול עקבים, אל תתחילי בעקב סטילטו בגובה 10 ס"מ. במקום זאת, התחילי עם עקב נמוך יותר עד שתתרגלי לתוספת הגובה. ישנם סוגים רבים ושונים של עקבים, כל אחד מהם מספק יציבות שונה. על ידי אימון של כפות הרגליים שלך בעקבים נמוכים יותר, הקרסוליים שלך יפתחו לאט לאט את הכוח והיכולת הדרושים לך בכדי ללכת זקופה ומלאת בטחון גם בנעליים גבוהות יותר. עוד טיפ למיטיבות לכת (הבנת?): גם נעליים סגורות נחשבות לקלות יותר להליכה מאשר סנדלי עקב פתוחים, כיוון שהם מספקים יותר תמיכה לכף הרגל ולאזור הקרסול.

הולכת לבלות שעות רבות על הרגליים? השתמשי ברפידות

אם את עומדת בפני אירוע חגיגי כמו חתונה, אשר ידרוש ממך להישאר על עקבים במשך זמן רב, מומלץ לבחור בנעליים נוחות במיוחד ולצידן להשתמש ברפידות סיליקון בולמות זעזועים לנעלי עקב  https://bit.ly/3XDuGJ2/

שיפחיתו כל כאב שעלול להופיע אחרי כל כך הרבה שעות על הרגליים.   

איך למצוא נעלי עקב נוחות מבלי להתפשר על העיצוב והסטייל?

אם נוחות חשובה לך, אך באותה נשימה גם היופי, כדאי שתדעי שאת ממש לא צריכה להתפשר! נעל עקב נוחה לגמרי יכולה להיות יפה ומרשימה, מבלי לבוא על חשבון הסטייל או על רמת העיצוב. אנחנו בנעלי ארו https://aroshoes.co.il/ מתמחים בדיוק בזה. כבר מעל מאה שנים שאנו מעצבים נעלי נשים לאירועים ולכלות, אשר מצליחים לשלב בהרמוניה בין תמיכה לכף הרגל ונוחות מקסימלית לבין עיצוב מוקפד ומבחר אינסופי שיתאים לכל סגנון. אז בין אם את חובבת עקבים מלידה או חייבת אותן עבור אירוע, החנות שלנו הממוקמת ברחוב דיזינגוף בתל אביב היא תחנת חובה עבורך. זה הזמן לשכוח כל מה שחשבת על עקבים ולהרגיש הכי בנוח שאפשר, כי הזוג המושלם שלך מחכה כאן.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?