איפה לקנות נעלי כלה

מחפשת נעלי כלה ולא יודעת מאיפה להתחיל? הרשי לנו לעשות לך קצת סדר ולהכיר לך את המותגים המובילים בעולם ההנעלה לכלות. בואי נתחיל!

נעלי כלה הן ללא ספק אחת הבחירות הכי חשובות עבור כל כלה. מדובר בפריט שנועד להשלים ולשדרג את שמלת הכלה ולהתכתב עם המראה כולו. יחד עם זאת, הן חייבות להיות נוחות במיוחד. אז איך תהיי בטוחה שבחרת נכון מכל השפע שמחכה לך בחוץ? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לפנייך סקירה של מספר מותגי נעליים מובילים המתמחים בהנעלה עבור כלות ומלוות, כל אחד מהמותגים מציע מגוון שונה ופונה לקהל קצת אחר. לך נותר רק לבחור על מה תרצי לשים דגש כך שתוכלי למצוא את זוג נעלי הכלה שישתלבו עם שמלת הכלה שלך באופן מושלם, ישלימו את המראה ויהיו הכי נוחות שיש.

בחירת נעלי כלה – כל מה שחשוב לקחת בחשבון

רגע לפני שאת בוחרת את הזוג עמו תבלי את היום המאושר בחייך, הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לשים עליהן דגש:

נוחות לפני הכל – ספויילר: אם נעלי הכלה לא נוחות לך בזמן המדידה, אל תתפתי לרכוש אותן, הן לא יהפכו לנוחות יותר במשך הזמן. הקפידי לבחור רק בנעליים שמספקות יציבות ותמיכה לכף הרגל, כך שתוכלי ללכת, לרקוד ולעמוד גם במשך שעות בלי להרגיש כאב.

עקב גבוה, רק אם את מתורגלת – כלות רבות בוחרות בנעלי כלה בעלות שיפוע או עקב גבוה, בכדי ליהנות מתוספת גובה מרשימה אך בפועל מוצאות את עצמן מתקשות בהליכה בזמן האירוע. זכרי, אם את לא רגילה ללכת עם נעלי עקב, יום החתונה שלך הוא ממש לא הזמן לכך. עם זאת יש לנו גם חדשות טובות, כיום תוכלי למצוא נעלי כלה בשפע של עיצובים המאפשרות למצוא את האלטרנטיבה שהכי מתאימה לך מבלי להתפשר על הגובה או על הנוחות. כך תוכלי למצוא נעלי כלה המספקות גובה בינוני או יותר וגם יציבות ונוחות מקסימלית, הכל תלוי בגזרת הנעליים ובסוג העקב.

שימי לב לרמת השיפוע – לפעמים לאחוז השיפוע בנעלי עקב יש השפעה גדולה יותר על הנוחות שתרגישי מאשר לגובה העקב או לעוביו. שימי לב שבזמן המדידה הנעליים נוחות לך ומאפשרות לך ללכת בקלות, אם השיפוע גדול מדי עבורך, כנראה שתתקשי ואז מומלץ לוותר.

מותגי נעלי כלה שכדאי לך להכיר

נעלי ריפבליק – נעלי כלה נגישות ועדינות

מדובר במותג הנעלה, ביגוד ואקססוריז המציע גם ליין של נעלי כלות. נעלי ריפבליק היא רשת ולה סניפים בתל אביב, רמת גן, ירושלים וראשון לציון, בנוסף מפעילה הרשת אתר און ליין המאפשר רכישה מקוונת. הנעליים מעוצבות בקו נקי ומינימליסטי בצבעי ניוד, לבן וגוונים נוספים. המותג מתאים במיוחד לכלות קלילות המחפשות נעליים בקו צעיר וסקסי.

נעלי מאסטרו – נעלי כלה בשלל סוגי עקב

נעלי מאסטרו הוא מותג ותיק ומוכר המציע נעלי כלה ונעלי ערב. המותג מפעיל סניפים בערים אשדוד, קרית מוצקין ותל אביב לצד אתר און ליין. כאן מחכים לך נעלי כלה במגוון סוגי עקב, מנעליים שטוחות ועד פלטפורמה. בנוסף למגוון רחב של דגמים מוכנים, תוכלי להזמין נעליים בעיצוב אישי וכך להתאים את גובה העקב, גזרת הנעל, הצבע והגימור לפי טעמך האישי ולפי סגנון השמלה שלך.

נעלי יושו –נעלי כלה טבעוניות

מותג נעליים המהווה אלטרנטיבה מעולה עבור כלות טבעוניות או בעלות אג'נדה סביבתית. נעלי יושו מציעות נעלי ריקוד, נעלי כלה וערב, המיוצרות מ-100% עבודת יד מחומרים רכים. הנעליים שמות דגש על נוחות לצד שימוש בחומרים טבעוניים.

נעלי ארו – מותג נעלי כלה וערב המוביל

נעלי ארו הוא מותג ותיק ואהוב במיוחד  פועל כבר משנות ה-30 של המאה הקודמת. מאז ועד היום עברו בחנות התל אביבית אלפי כלות נרגשות שבחרו בנעלי ארו כחלק מהיום המאושר שלהן. נעלי ארו משלבות נוחות ועיצוב שעוברים מדור לדור ומציע מגוון רחב של נעלי כלה בשלל צבעים, דוגמאות ודגמים. המותג שם דגש על נעלי כלה ונעלי ערב אופנתיות המתכתבות עם הטרנדים המובילים לצד נעליים קלאסיות במראה על זמני. לא משנה מה הסגנון שלך, נעלי כלה שטוחות, עם עקב נמוך או גבוה, נעלי עקב סטילטו או פלטפורמה, את כולם תמצאי כאן. הנעליים מיוצרות באיטליה באיכות גבוהה ללא פשרות, הכל במטרה לספק נוחות מקסימלית שתאפשר לך ליהנות מכל רגע ביום החתונה שלך. החנות ממוקמת בלב רחוב דיזינגוף השוקק, אשר מהווה תחנת חובה לכל כלה ומלווה. תוכלי להתרשם מכל הדגמים שלנו גם באתר https://aroshoes.co.il/

רגע לפני היום המיוחד שלך, אנחנו רוצים לאחל המון מזל טוב ולהזמין אותך להגיע ולהתרשם מההיצע המרשים שלנו. צוות היועצים המנוסה שלנו ישמח לסייע לך בהתאמת הנעל המושלמת עבור מבנה הרגל שלך, שמלת הכלה שבחרת וטעמך האישי. מחכים לך!

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?