ארו נעלי כלה- 6 כללי זהב לבחירת נעלי הכלה שלך

מעוניינת בנעלי כלה אופנתיות? אנו מזמינים אותך להכיר את ארו נעלי כלה . ארו הוא מותג הנעלה ייחודי עם דגמים יפהפיים המיובאים ממיטב המעצבים באיטליה. כל אחת מהנעליים מעניקה דגש בלתי מתפשר על נוחות לצד חדשנות עיצובית. אנו מזמינים אותך לרכוש באופן מידי ממגוון עצום של דגמים המותאמים כמעט לכל סגנון וטעם בליווי אישי עד יום חתונתך.

היום המאושר בחייך מתקרב. ההכנות בעיצומן – תיאמת עם האולם, יצרת עם בן הזוג הזמנות מרשימות, שמלה כבר מצאת, אבל נעלי כלה… פשוט לא.

וזה לא שלא חיפשת. עם כל הלחץ של ערב חתונה, התרוצצת באינספור חנויות, מדדת דגמים שמצאו חן בעיניך, אבל את הנעליים הנוחות והמתאימות ביותר למידתך טרם מצאת.

עצרי!  אם את מחפשת נעלי כלה בהתאמה אישית, ארו נעלי כלה עושים לך את החיים קלים! בכתבה הבאה תמצאי 7 טיפים ששווים זהב, לבחירת נעלי הכלה שלך, בצורה פשוטה ומהירה.

טיפ ראשון- נוחות מעל הכל

קחי בחשבון שביום חתונתך יהיה עליך להיות כל הזמן על הרגליים, להתרוצץ בין צלם וידאו לסטילס, בין מקום למקום וכמובן לפזז באירוע עצמו, לכן עשי חסד עם רגלייך ובחרי בנעליים נוחות.

 

טיפ שני- התאמת הנעליים לשמלה

ביום חתונתך, שמלת הכלה היא זו שתיתן את ה"שואו" הגדול שלך, לכן לא כדאי להשתמש בצבעים בולטים יתר על המידה בבחירת נעלי הכלה כדי לא להרוס את ההופעה. תוכלי להעזר בצוות בחנות הנעליים כדי לברר אלו נעליים יתאימו לך ביותר מבחינת הצבע והסגנון.

 

טיפ שלישי- תארי את השמלה למוכר הנעליים

זהו למעשה המשך של הטיפ הקודם, שיסייע לך להתאים בין השמלה לנעל. תוכלי לקחת דוגמית בד מהשמלה עצמה למדידות הנעליים או לצלם בטלפון את השמלה ולהראות למוכר הנעליים. אם אין באפשרותך להציג את השמלה עצמה, תארי למוכר אותה באופן מדויק ככל שיתאפשר- את הצבע השולט בה (לבן, מוזהב וכן הלאה), את התוספות שבחרת ואת גזרתה הכללית.

 

טיפ רביעי – קחי איתך את בן הזוג

העזרי באדם נוסף במהלך הבחירה, מומלץ מאוד שזה יהיה בן זוגך (-: חוות דעת נוספת יכולה להיות לך לעזר, לחסוך התלבטויות וכמובן לקרב ביניכם…

 

טיפ חמישי- התאמני בלהיות "על הגובה"

כלות רבות מעוניינות בעקב מסמר דק בגובה ממוצע של 10 ס"מ, שמניף אותן באוויר ויוצר אשליה חטובה וארוכה יותר. אם גם את מתחברת לטרנד, מומלץ להתאמן על נעליים בעלות עקב דומה כחודש לפני החתונה בכל מיני הזדמנויות, הן בשעת ריקוד או בשעת כל פעילות אחרת, גדי לוודא שאת עומדת על הנעל באופן יציב. אם אינך מצליחה להסתגל לתמרון העדין על עקבי המחט, חפשי לך נעליים נמוכות יותר.

 

טיפ שישי- נעליים יפות ונוחות יבטיחו את הצלחת האירוע

זכרי שכמה שנעלי הכלה שלך יהיו תואמות יותר לאופייך ולהופעתך, כך הם יעניקו לך שקט נפשי ויבטיחו כי האירוע יעבור בצורה חלקה ונעימה. בארו נעלי כלה אנו מזמינים אותך לקבל שירות מקצועי ולווי אישי עד ליום חתונתך, על מנת שתגיעי לנעלי כלה המתאימות קומפלט לצרכייך.

 

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?