חתונות בצל המלחמה חרבות ברזל

חתונה לזוג הלוחמים בגדוד גילי ושגיא

מאז שהמלחמה החלה, אזרחים רבים עצרו את חייהם והתגייסו למילואים בצו 8. בעקבות זאת, זוגות שתכננו להינשא בימים הקרובים נאלצו לבטל את האירוע. על אף המצב המורכב, יש כאלו שהחליטו להתחתן בעיצומה של המלחמה, ונישאו כדת משה וישראל בבסיסים הצבאיים ובשטחי כינוס. לפניכם כמה מהחתונות המרגשות שהתקיימו בצל המלחמה ושהצליחו לפזר אור בתוך האפלה

חתונה בבסיס עם הופעה של חנן בן ארי

חנן בן ארי בחתונה בבסיס צבאי
חנן בן ארי בחתונה בבסיס צבאי (ynet.co.il)

"בין האפל לנסתר, בעולמו הקר, אומרים שיש עוד תקווה, קוראים לזה אהבה". כך שר הזמר חנן בן ארי כשהופיע בחתונתם של נדב ונועם שנישאו בבסיס צבאי. נדב (בן 33) לוחם מראשון לציון, היה אמור להתחתן ב-11 באוקטובר באולם אירועים עם זוגתו מזה ארבע שנים, נועם. אלא שבעקבות המלחמה, נדב גויס למילואים והאירוע באולם בוטל. למרות זאת, נדב ונועם התעקשו להרים את המורל של הלוחמים ולערוך את החתונה בבסיס.

רבים נרתמו למשימה – כשחברת קייטרינג ודיג'יי הגיעו לחתונה בהתנדבות. ההפתעה הגדולה הייתה כשהזמר חנן בן ארי הגיע לשמח את החתן והכלה והכניס את הזוג לחופה עם השיר "יש בי אהבה היא תנצח" של אריק איינשטיין. החיילים שמחו, קפצו ורקדו, כשבאמצע החתונה נדב הוקפץ למילואים באזור הצפון.  גם לאחר החופה, בן ארי המשיך להופיע עד שאזעקות קטעו את החגיגה והחיילים נאלצו להיכנס למיגונית. לאחר מכן, הם חזרו לרקוד ולשמוח כי אחרי הכל, את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק.

hananbenariofficial

חתונה בבסיס שאורגנה תוך 14 שעות

חתונה לזוג הלוחמים בגדוד גילי ושגיא
תונה לזוג הלוחמים בגדוד גילי ושגיא (inn.co.il)

לארגן חתונה בתוך 14 שעות – נשמע כמו משימה בלתי אפשרית?  צוות מפקדת גדוד 8108 הוכיח שהכל אפשרי. הצוות, שבראשו הרס"פ יאיר כהן, הצליח לארגן בתוך 14 שעות חתונה לזוג הלוחמים בגדוד גילי ושגיא. ספקים רבים נרתמו בהתנדבות לחתונה, החל מהדיג'יי, דרך הצלם ועד מעצבת החופה. מי שחיתן את בני הזוג הוא הרב חנן שוקרון, רב קהילת 'אורות נחלים' בפתח תקווה ולוחם גולני. לפי ערוץ 7, הרב נשא דברים בחופה ואמר: "בטנק יש כמה תפקידים, טען, נהג, תותחן. אבל התפקיד שלך, שגיא, הוא המפקד. ויש לך משימה חשובה – להרים את הראש מעל הטנק. הרגע הקסום הזה באמצע השטח הוא מתנה מכם אלינו, להרים לרגע את הראש מהלחימה כדי להבין למה אנחנו נלחמים. כדי לבנות בתים, להקים משפחות – עם ישראל חי".

חתונה בבסיס עם הזמר עידן עמדי

חתונה בבסיס עם הזמר עידן עמדי
חתונה בבסיס עם הזמר עידן עמדי (ynet.co.il)

לצד זוגות שהאירוע שלהם בוטל, יש גם כאלו שעדיין לא קבעו תאריך והחליטו שלא לחכות ולהתחתן כבר עכשיו. כפי שפורסם ב-ynet, מעין איזנקוט אלקיים ובן זוגה חיים היו מאורסים במשך כמעט שנה. לשניהם מדובר בפרק ב' ויש להם תינוק בן שלושה חודשים. התאריך של החתונה עדיין לא נקבע, אבל חיים שגויס למילואים, ביקש ממעיין להינשא בתוך יומיים. מעין הסכימה והזמינה במהירות שמלת כלה וטבעות שהגיעו תוך יום. מאפרת איפרה אותה בהתנדבות ועשתה לה פן. השף דימה מנשרוב התגייס למשימה והכין קייטרינג, והגיעו צלמים בהתנדבות. לאור המצב, בני משפחה של מעין לא יכלו להגיע והיא נישאה מול אורחים שאת רובם כלל לא הכירה. הרגע המרגש ביותר היה כשהזמר עידן עמדי, לבוש במדים לאחר שגויס למילואים, הכניס את בני הזוג לחופה עם השיר "אני רוצה": "אני רוצה לשיר, לצרוח ברחובות העיר, לכתוב לך שיר אחד שתחשבי שהוא מושלם. אני רוצה לשמוח, לצחוק בכל הכוח, לאהוב אותך, עד הסוף עד שיכאב".

חתונה בהפתעה דרך הזום

ניצן מיטלמן ורז אוזן קיימו טקס חתונה וירטואלי בצל המלחמה
ניצן מיטלמן ורז אוזן קיימו טקס חתונה וירטואלי (ashdodi.com)

בני הזוג ניצן מיטלמן (בת 28), אחות בלמר"ד בית החולים הציבורי אסותא אשדוד ורז אוזן (בן 30) מהנדס מכונות שגויס למילואים בצו 8, תכננו להינשא ב-12 באוקטובר אך נאלצו לדחות את החתונה בשל המצב הבטחוני. חבריהם של בני הזוג החליטו להפתיע אותם, וארגנו להם חתונה בבסיס בדרום הארץ שצולמה בווידאו ושודרה למוזמנים באמצעות זום. במקום ללבוש חליפת חתן ושמלת כלה, בני הזוג התחתנו עם מדי צה"ל ונישאו בחופת שטח. לחתונה הגיעו כמה אורחים מיוחדים ששימחו את החתן והכלה – השחקנים אביב אלוש ואיתי תורג'מן.

ניצן סיפרה בראיון לאתר מעריב: "אני כל כך התרגשתי, אחרי כל השבוע הנורא שעברנו, לא זכרתי שאפשר לחייך. מאז שהעליתי את הסרטון לרשתות הוא הגיע לכל מקום ואפילו לחו"ל. קיבלתי עשרות הודעות על החיוך שהצלחנו להעלות לאנשים על הפנים, על התקווה שזה נתן להם שיהיה כאן טוב בסוף. אנחנו, ועוד הרבה זוגות אחרים נתחתן ונקים כאן בית בישראל. זה יהיה הניצחון שלנו והנקמה עבור אלו שכבר אינם. תודה לכל העוסקים בדבר, תודה על החום והאהבה שקיבלנו בעקבות הסרטון. אני מאחלת לכל הכוחות לחזור הביתה בריאים ושלמים ושנדע ימים שקטים יותר".

אנחנו בנעלי ארו כאן בשבילכם, מחזקים אתכם ותומכים בכם. ליבנו עם משפחות העוטף, חיילי צה"ל ומשרתי המילואים ועם כל עם ישראל. אנחנו מאחלים לימים טובים יותר של שמחות, חגיגות ובשורות טובות.

www.aroshoes.co.il

מזל טוב!
משפחת ארו ♥

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?