חתונה חרדית כל מה שאת צריכה לדעת נעלי ארו - נעלי כלה - נעלי פלטפורמה לכלה

חתונה חרדית היא אירוע שונה בתכלית מכל חתונה המתקיימת במגזר החילוני. מדובר בטקס בעל חוקים ברורים, בו כל שלב נקבע מראש על פי מסורת ארוכת שנים ועל פי קודים המזוהים עם אותה קהילה. הנה כמה מהנקודות החשובות בכל חתונה המתקיימת במגזר החרדי:

חתונה לפי כללי ההלכה –חתונה חרדית כפופה להוראות הרבנות הראשית ולכללי ההלכה המחמירים, לרבות סוג הכשרות באירוע, התפילות והטקסים המתקיימים במהלכו וכמובן טקס החופה עצמו.

הפרדה – חתונה חרדית כהלכתה היא אירוע אשר מתקיים בהפרדה לכל אורכו. מדובר באירוע בו חלה הפרדה הרמטית בין קהל המוזמנים במהלך האירוע, החל משלב קבלת הפנים ועד החופה, הסעודה וכמובן הריקודים, כך שלמעשה מתקיימים שני אירועים במקביל.

ריקודים – בכל חתונה חרדית מופרדת רחבת הריקודים באמצעות חציצה אשר מחלקת את האזור לשני חלקים נפרדים, ללא אפשרות לראות מה מתרחש מעבר לאותו פרגוד. המטרה בכך היא הקפדה על צניעות והפרדה בין קהל הגברים והנשים שתאפשר לכל אחד מהם לרקוד ולחגוג עם החתן והכלה בחופשיות מקסימלית.

שמלות כלה חרדיות – כל מה שצריך לדעת מראש

שמלת כלה חרדית מתבקשת לענות על שתי משימות גדולות בו זמנית: מצד אחד, להגשים חלום עבור הכלה הנרגשת, אשר חולמת על השמלה המושלמת שתהפוך אותה לזוהרת ויפה, ומצד שני שמלת כלה המעוצבת תוך הקפדה על כללי הצניעות השונים. מדובר במשימה מאתגרת ולא פשוטה, אך לא בלתי אפשרית. כיום כלות חרדיות מוזמנות לבחור מתוך מגוון רחב של סלוני כלות אשר מציעים שמלות כלות צנועות אשר מעוצבות בסגנון אופנתי ומודרני ועדיין מצליחות לשמור על מראה צנוע התואם את אורחות חייהן. שמלת כלה חרדית היא כזו המשלבת בין סגנון אופנתי וגזרה אשר תואמים את קודי הלבוש בחברה החרדית, לרבות בחירה בסוג בד, גוון ומרקם.

חתונה במגזר החרדי היא אירוע אופנתי מהשורה הראשונה, אשר מזמין את קהל המוזמנים ובעיקר המוזמנות להתחדש וללבוש את מיטב מחלצותיהן. למעשה ערב החתונה היא יריית הפתיחה לשלל אירועים חגיגיים המלווים את האירוע, בהם אירועי שבע ברכות ושבת חתן. כך, נדרשות האורחות וכמובן הכלה להצטייד מבעוד מועד בשמלות חגיגיות המעוצבות על פי האופנה העכשווית, לצד תכשיטים, נעליים ושלל פריטי אקססוריז.

כיצד בוחרים נעלי כלה עבור חתונה חרדית?

הנה כמה נקודות שכדאי לך לשים לב אליהן:

נוחות לפני הכל – יום החתונה הוא ההזדמנות המושלמת עבורך להיראות הכי יפה וזוהרת שיש, אך אם נעלי הכלה שלך לא נוחות, חוסר הנוחות הזה עלול לתת את אותותיו ולפגום במראה כולו. לעומת זאת, כשנוח לך, את יכולה להרגיש נינוחה ומשוחררת ובהחלט הגרסה הטובה ביותר של עצמך. יום החתונה הוא יום ארוך וגדוש המתחיל בשעות הבוקר המוקדמות וממשיך עד לשעות הקטנות של הלילה. במהלך היום הזה תידרשי לעמוד על הרגליים שעות ארוכות, הכוללות התארגנויות, צילומים, קבלת פנים וריקודים. בשל כך, לבחירה בנעלי כלה נוחות יש חשיבות רבה והן צפויות להשפיע מאוד על האופן בו תתנהלי במהלך היום החשוב שלך. בזמן המדידות ובחירת נעלי כלה, הקפידי לוודא שהנעליים נוחות לך, תומכות היטב בכף הרגל, אינן מכאיבות או מייצרות הפרעה כלשהי בתנועה. אל תתפתי לבחור בנעלי כלה יפות שאינן נוחות לך כיוון שרוב הסיכויים שאם הן לא נוחות לך בחנות, הן גם לא יהיו נוחות לך בהמשך.

מחיר נגיש – נעלי כלה לגמרי יכולות להיות יפות, אך עדיין בעלות מחיר נגיש כך שתוכלי להרשות אותן לעצמך, לא משנה מה גובה התקציב שעומד לרשותך. עם זאת, הימנעי מרכישת נעליים שמתומחרות באופן זול מדי, כיוון שהדבר עלול להצביע על נעלי כלה אשר מיוצרות באיכות ירודה.

שילוב בין מראה אופנתי לצניעות – חתונה חרדית מתאפיינת בלבוש צנוע ומוקפד הן מצד החתן אך כמובן ולפני הכל מצד הכלה. עם זאת, צניעות לא חייבת לבוא על חשבון מראה מרשים ואופנתי. הקפידי לבחור נעליים המתאימות בעיצובן לסגנון שמלת הכלה שלך, כך שישלימו ויחמיאו למראה כולו.

מחפשת נעלי כלה עבור חתונה חרדית?

בנעלי ארו תמצאו מגוון רחב של נעלי כלה המתאימות עבור חתונה חרדית. כאן מחכות לך נעלי כלה בשלל סגנונות המעוצבים על פי האופנה האחרונה וכן נעלי כלה קלאסיות בעלות מראה על זמני שתמיד נשאר רלוונטי. כמותג ותיק הפועל עשרות שנים וזכה לקחת חלק ביום המאושר של אלפי כלות בישראל, אנו מאמינים כי נעלי כלה מושלמות הן כאלו אשר מצליחות לשלב בין עיצוב ואסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר לבין נוחות ללא פשרות. עבורנו נעל נוחה היא כזו אשר המספקת אחיזה יציבה לכף הרגל, בעלת שיפוע שיהיה מספיק נוח עבורך גם לאחר עמידה של שעות רבות על הרגליים. אנו ממליצים לך ללכת על הטוב ביותר עבור היום המאושר שלך. נשמח לסייע ולהתאים עבורך באופן אישי את נעלי הכלה עליהן חלמת, מבלי להתפשר על שום פרט ופרט. שיהיה במזל!

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?