טיפים לכלה- נעלי ארו

נוחות נעלי כלה מעל הכל

כלות רבות מעוניינות בעקב מסמר דק בגובה ממוצע של 10 ס"מ, שמניף אותן באוויר ויותר אשליה חטובה וארוכה יותר.
אם גם את מתחברת לטרנד, מומלץ להתאמן על נעלי עקב דומה כחודש לפני החתונה בכל מיני הזדמנויות, הן בשעת ריקוד או בשעת כל פעילות אחרת, כדי לוודא שאת עומדת על הנעל באופן יציב.
אם אינך מצליחה להסתגל לתמרון העדין על עקבי המחט, חפשי לך נעליים נמוכות יותר או עקב רחב ליציבות שחיפשת.

נעליים יפות ונוחות יבטיחו את הצלחת האירוע

זכרי שכמה שנעלי כלה שלך יהיו תואמות יותר לאופייך ולהופעתך, כך הם יעניקו לך שקט נפשי ויבטיחו כי האירוע יעבור בצורה חלקה ונעימה.

משנת 1931 אנו מייצרים נעלי כלות לצד נעלים אופנתיות לנשים. ובעיקר מספקים תמיכה וליווי אישי ביום המשמח והמלחיץ של חייך.  אנו מקפידים על קלה כבחמורה ולא חוסכים בטיב החומרים. לרשותנו, סנדלרים מקצועניים שמשקיעים את מיטב מרצם ואהבתם בנעליים שלנו. כך שיש ביכולתנו לספק פתרון מיידי ללקוחות שלנו במידה והן תזדקקנה. הרפידות שתמצאו בנעליים שלנו לרבות נעלי הכלה, מיוצרות בשבילנו במיוחד בארץ המגף, איטליה. ולא תמצאו אותן בשום חנות או מותג אחר. הן נוחות במיוחד ומספקות תמיכה בריאותית לרגליך. 

תארי את השמלה למוכר הנעליים

זהו למעשה המשך של טיפ הקודם, שיסייע לך להתאים בין שמלה לנעל. תוכלי לקחת דוגמית בד מהשמלה עצמה למדידות הנעליים או לצלם בטלפון את השמלה ולהראות למוכר הנעליים. אם אין באפשרותך להציג את השמלה עצמה, תארי למוכר אותה באופן מדוייק ככל שיתאפשר- את הצבע השולט בה(לבן, מוזהב וכן הלאה), את התוספות שבחרת ואת גזרתה הכללית.

קחי איתך את בן הזוג או חברה

העזרי באדם נוסף במהלך הבחירה, מומלץ מאוד שזה יהיה בן זוגך או חברה קרובה 🙂 חוות דעת נוספת יכולה להיות לך לעזר, לחסוך התלבטויות וכמובן לקרב ביניכם …

התאמני בלהיות "על הגובה"

קחי בחשבון שביום חתונתך יהיה עליך להיות כל הזמן על הרגליים, להתרוצץ בין צלם וידאו לסטילס, בין מקום למקום וכמובן לפזז באירוע עצמו, לכן עשי חסד עם רגלייך ובחרי בנעליים נוחות.

מעוניינת בנעלי כלה נוחות ואופנתיות ?

אנו מזמינים אותך להכיר את ארו נעלי כלה . ארו הוא מותג הנעלה ייחודי עם דגמים יפהפיים המיובאים ממיטב המעצבים באיטליה. כל אחת מהנעליים מעניקה דגש בלתי מתפשר על נוחות לצד חדשנות עיצובית. אנו מזמינים אותך לרכוש באופן מידי ממגוון עצום של דגמים המותאמים כמעט לכל סגנון וטעם בליווי אישי עד יום חתונתך.

היום המאושר בחייך מתקרב. ההכנות בעיצומן – תיאמת עם האולם, יצרת עם בן הזוג הזמנות מרשימות, שמלה כבר מצאת, אבל נעלי כלה… פשוט לא. וזה לא שלא חיפשת. עם כל הלחץ של ערב חתונה, התרוצצת באינספור חנויות, מדדת דגמים שמצאו חן בעיניך, אבל את הנעליים הנוחות והמתאימות ביותר למידתך טרם מצאת.

עצרי!  אם את מחפשת נעלי כלה בהתאמה אישית, ארו נעלי כלה עושים לך את החיים קלים! בכתבה הבאה תמצאי 7 טיפים ששווים זהב, לבחירת נעלי הכלה שלך, בצורה פשוטה ומהירה.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?