נעלי ארו - נעלי כלה - נעלי פלטפורמה לכלה

מהי העלות הממוצעת של חתונה בישראל?

ארגון חתונה כרוך בהוצאות רבות – החל מתשלום על מנות באולם האירועים, דרך השכרת שירותי צלם ועד רכישת נעלי כלה – לפניכם טווח המחירים לספקים השונים שיהפכו את החתונה שלכם למושלמת

בשעה טובה את ובן זוגך תצעדו בקרוב לעבר החופה ותישבעו אמונים זה לזו מול החברים ובני המשפחה. ארגון היום המרגש הזה כרוך בהרבה מאוד הוצאות, ולכן חשוב מאוד להגדיר את התקציב שלכם מראש. אז הנה לפניכם כל העלויות של חתונה ממוצעת בישראל. נתראה בספירת הצ'קים ושיהיה במזל טוב!

מקום האירוע

קדמא נווה אילן | גן אירועים

איפה אתם חולמים להתחתן? באולם אירועים מפואר, בגן אירועים רומנטי או דווקא בחוף הים מול השקיעה? מחיר השכרת מקום האירוע, מתייחס למחיר המנה ומשתנה לפי האזור הגיאוגרפי, היוקרה של המקום, עונת השנה והיום שבו תרצו להינשא. כך לדוגמה, מחיר מנה ממוצע באולם אירועים באזור המרכז נע לרוב בין 300 ל-500 שקלים לאירוע המתקיים בקיץ, בעוד שמחיר מנה באולם אירועים באזור הדרום הוא בממוצע 170-250 שקלים לאירוע המתקיים בחורף. אם תחליטו להתחתן בטבע, תוכלו לשכור שירותי קייטרינג, כשהעלות הממוצעת היא בין 180 ל-280 שקלים למנה. חתונה שמתקיימת בימי חמישי תעלה לכם בכ-12 אחוז יותר מחתונות שמתקיימות בשאר ימות השבוע, ולרוב חתונת שישי צהריים תוזיל את העלויות.

עיצוב האירוע

בדרך כלל אולם האירועים מספק את עיצוב האירוע, אך ישנם זוגות רבים שבוחרים מעצב חיצוני. בנוסף, אם אתם בוחרים להתחתן בטבע תזדקקו לשירותי מעצב. מחירי עיצוב חתונה נעים בין 4,000 ל-6,000 שקלים. מחיר עיצוב חופה נע בין 800 ל-1,500 שקלים. מחיר עיצוב שולחנות נע בין 1,500 ל-4,000 שקלים – תלוי בכמות השולחנות.

שמלת כלה

אלון לבנה שמלות כלה
אלון לבנה | מעצב שמלות כלה

טווח מחירי שמלת כלה הוא רחב מאוד ויכול לנוע בין אלף ל-40 אלף שקלים. המחירים משתנים לפי המוניטין של המעצב, לפי סוג העבודה (אם מדובר בעיצוב אישי או בשמלה מוכנה), ולפי סוג השירות (אם אתן משכירות או רוכשות את השמלה. רכישה מייקרת מאוד את העלות). מעצבים ישראליים שהשם שלהם מוכר בכל העולם, יכולים לדרוש על שמלה בין עשרת אלפים ל-40 אלף שקלים, בעוד שמעצבים אחרים שאינם מפורסמים מציעים שמלת כלה בעלות שנעה בין 5,000 לעשרת אלפים שקלים. שמלה בסלון כלות תעלה לכם בין 3,000 ל-8,000 שקלים. אם אתן רוצות להוזיל את העלות ולא להיכנס למינוסים בבנק בעקבות חתונה, ניתן לבדוק שמלות יד שנייה ושמלות באאוטלטים של מעצבים.

נעלי כלה

נעלי ארו
נעלי ארו | נעלי כלה וערב

אחת מההוצאות ההכרחיות בחתונה הן נעלי כלה. חתונה הוא אירוע שנמשך יום שלם וכרוך בעמידה על הרגליים למשך שעות ארוכות. לכן חשוב לבחור נעלי כלה שמספקות נוחות מירבית. ישנן נעלי כלה שניתן לנעול גם ביום יום לאחר שהחתונה נגמרת, כך שמדובר בהשקעה משתלמת. טווח מחירי נעלי כלה נע בין 300 ל-750 שקלים, כשהמחירים משתנים לפי המעצב, איכות הנעליים וסוג העיצוב.

חליפת חתן

חליפת חתן אופנת סגל
סגל | חליפות חתן

זה נכון שהכלה היא מסמר הערב, אבל גם החתן צריך להשקיע בלוק שלו ולהיראות נפלא. מחיר חליפת חתן משתנה לפי סוג הבד של החליפה, מוניטין המעצב והאם מדובר ברכישה או בהשכרה של החליפה. טווח המחירים של חליפת חתן נע בין 400 ל-10 אלפים שקלים. ניתן לרכוש חליפות חתן גם ברשתות אופנה לגברים כמו ״זארה״, ״קסטרו״ וכו, וכך לחסוך בעלויות.

נעלי חתן

גם החתן זקוק לנעליים. בדרך כלל מדובר בנעליים שחורות ואלגנטיות, אך יש חתנים שמעדיפים לנעול נעליים לבנות. טווח מחירי נעלי חתן נע בין 300 ל-700 שקלים.

איפור ושיער

איפור כלה

בכל הקשור לאיפור ושיער, המחירים משתנים לפי הספק. ישנם מאפרים ומעצבי שיער ששמם הולך לפניהם וידרשו בין 3,000 ל-6,000 שקלים, בעוד שהספקים הפחות מוכרים יבקשו על עבודתם 1,500 שקלים בממוצע. לא תמיד היקר ביותר הוא האיכותי ביותר, ולכן מומלץ לבדוק חוות דעת והמלצות של כלות אחרות לגבי עיצוב שיער ואיפור ולהתרשם מתיק עבודות של הספקים. אל תשכחו להכניס להוצאות גם את עלות איפור ושיער למלווה. שימו לב שמחיר איפור ושיער למלווה אמור להיות זול יותר ממחיר איפור ועיצוב שיער לכלה.

מוזיקה

צילום

אף חתונה לא שלמה בלי מוזיקה. ישנן מגוון אופציות עבורכם: תוכלו לשכור שירותי תקליטן בעלות שנעה בין 3,000 ל-11 אלף שקלים (המחיר משתנה בהתאם למוניטין של הדיג׳יי), או להזמין להקה שאינה מוכרת שעלות ההופעה שלה נעה בין 3,000 ל-10 אלפים שקלים. אם אתם חולמים שזמר או זמרת מפורסמים יופיע בחתונה שלכם, תיאלצו להיפרד מ-5,000 שקלים עד 95 אלף שקלים, תלוי בזמן ההופעה וברמת הפרסום של הזמר.

צילום

בסופו של דבר החגיגה תסתיים והאירוע יהיה מאחוריכם, אבל מה שישארו אלו התמונות מהחתונה שלכם. לכן, חשוב לבחור בקפידה את הצלם שלכם. חבילת צילום משתנה ותלויה בכמות הצלמים, צילומי רחפן, צילומי סטילס ווידאו, צילומי קליפים, הפקת אלבום, צילומי זוגיות או צילומי טראש דה דראס המתקיימים לפני האירוע ועוד. מחירי צילום לחתונה מתחילים בין 7,000 שקלים לחבילת צילום בסיסית ולהגיע עד 15 אלף שקלים לחבילה גדולה יותר.

צילום מגנטים

מגנטים הם ה-אטרקציה בכל חתונה, שכל האורחים תמיד נהנים ממנה. בדרך כלל צילום מגנטים הוא שירות נפרד מצילום אירוע, ויש למצוא ספק המתמחה בצילום מגנטים. אם יש לכם כ-300 מוזמנים, מחיר צילום המגנטים יעלה לכם בממוצע בין אלף לאלפיים שקלים.

קישוט לרכב

קישוט לרכב היא אחת ההוצאות הקטנות ביותר של חתונה, אך היא יכולה להוסיף הרבה מאוד לאווירה של היום המיוחד הזה. קישוט לרכב קטן יעלה לכם בין 150 ל-300 שקלים, וקישוט רכב גדול יעלה לכם בין 200 ל-400 שקלים.

זר כלה

זר כלה מצטלם נהדר ובדרך כלל הכלה נוהגת לאחוז אותו בזמן שהיא צועדת לחופה. מחירי זרי כלה נעים בין 150 ל-300 שקלים, כשהמחיר משתנה לפי סוגי הפרחים וגודל הזר. ישנן חנויות פרחים רבות המציעות דיל הכולל זר כלה עם קישוט לרכב, כך שתוכלו להוזיל את העלויות.

בר אקטיבי

בר אקטיבי

אומרים שיין ישמח לבב אנוש, והמשפט הזה תקף מאוד בחתונות. בר אקטיבי משדרג מאוד את האירוע ועושה לאורחים שמח. מעבר להגשת משקאות אלכוהוליים תוצרת חוץ, ניתן להוסיף לשירות הגשה של משקאות קפה, בר שייקים ומשקאות ברד. המחיר הממוצע לבר אקטיבי לחתונות נע בין אלפיים ל-4,500 שקלים לבר הכולל עד שלושה ברמנים.

אם תעשו את החשבון, מחיר ממוצע לחתונה נע בממוצע סביב 130 אלף שקלים לחתונה של כ-300 מוזמנים. כמובן שהשמיים הם תמיד הגבול, ואפשר לשדרג כל אירוע ולהוסיף עוד ועוד אטרקציות. יחד עם זאת, צריך לזכור שחתונה היא אירוע שנגמר בערב אחד בעוד שהנישואין שלכם אמורים להחזיק חיים שלמים. אף אחד לא רוצה להתחיל את חיי הנישואין במינוס גדול בבנק ועם חובות עצומים. לכן, אל תגמרו את כל החסכונות שלכם על החתונה, ערכו השוואת מחירים, בחרו את הספקים בהתאם למסגרת התקציב שלכם ומעל לכל – אל תשכחו ליהנות!

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?