נטע ברזני חתונה

נטע ברזני בחתונתה בדובאי, צילום: אור גפן

נטע ברזני, הדוגמנית היפיפייה שנכנסה אל חיינו בתוכנית הראליטי "המרוץ למיליון", נישאה לבחיר ליבה ועשתה את זה בצורה הכי מקורית שיש. מבחירה בלתי צפויה בשמלת כלה פרחונית ונעלי פלטפורמה וורודות ועד חגיגה מתמשכת של לא פחות מחמישה ימים על אדמת דובאי. האורחים אגב, התבקשו לשלם על הטיסות והלינה בעצמם, מה שגרר לא מעט תגובות. הנה כל מה שקרה בחתונה הכי מסקרנת השנה

כמעט כל ילדה חולמת על היום בו תצעד אל עבר החופה, לבושה בשמלת כלולות לבנה. השמלה בה בחרה כוכבת הריאליטי נטע ברזני לכבוד היום המאושר בחייה מספקת נקודת מבט קצת שונה, ומאוד מרעננת לשמלת הכלה הקלאסית. השמלה הבלתי שגרתית עוצבה במראה מקורי המשלב גוון פודרה, גזרה נועזת ומשחקי שקיפויות לצד פרחים בשלל צבעים. מדובר ללא ספק במראה מעורר השראה אשר קורא תיגר על מראה הכלות הקלאסי שכולנו רגילים לראות. בכדי להשלים את המראה בחרה גם בנעלי פלטפורמה גבוהות שלאו דווקא משדרות לוק כלתי, בדיעבד אפשר לומר, זה כנראה סוד ההצלחה של הלוק כולו. כיאה לסגנון המסקרן, שמלת הכלה של נטע כיכבה בכל מקום ברשת, בכל אתרי הרכילות הגדולים בישראל, בין היתר באתר ישראל היום שסיפק סקירה מעמיקה כולל צילומים של ברזני המאושרת משלל זוויות.

שמלת הכלה של נטע ברזני – מראה מעורר השראה ובלתי שגרתי

שמלת הכלה הייחודית בה בחרה ברזני עוצבה בגוון פודרה מבד שקוף בעל ברק. על מלאכת העיצוב הופקדה מעצבת שמלות הכלה האהובה על מיטב סלבריטאיות ארצנו – ענבל דרור. בכדי להחמיא למבנה גופה העדין של נטע בחרה המעצבת בגזרה צמודה וסקסית, עם שובל ארוך במיוחד אשר עוטר בפרחים צבעוניים. מחשוף השמלה מעוצב בגזרת סטרפלס שיקי, בהשראת הקאמבק שעושה הסטרפלס בימים אלו. ואם לא די במראה הפרחוני המקורי, את תוספת אפקט הוואו סיפק שסע גבוה במיוחד אשר חשף רגל ארוכה וחטובה. בגזרת האקססוריז בחרה נטע בתכשיטים עדינים שהשתלבו עם שמלת הכלה מלאת הפרטים מבלי לייצר הפרעה, כמו שרשרת כסופה ודקה. גם האיפור והשיער שנבחרו למראה היו עדינים ונקיים בכדי לאפשר לשמלה לקבל את מרכז הבמה. התסרוקת שנבחרה הייתה קוקו אסוף ונמוך שהשתלב עם מחשוף הסטרפלס. האיפור הנבחר היה עדין וטבעי בסגנון קלאסי.

נטע ברזני בשמלת כלה מיוחדת בעיצובה של ענבל דרור, צילום: אור גפן

שמלת כלה בניחוח הוליוודי

אגב, אם השמלה של ברזני קצת מוכרת לכן, ייתכן ואתן מזהות דמיון קל לשמלה של דוגמנית אחרת מוכרת אף יותר – אירינה שייק, מטקס המט גאלה שהתקיים ב-2021. שייק לבשה שמלה שעוצבה על ידי בית האופנה היוקרתי מוסקינו ומשלבת בתוכה מספר אלמנטים מאוד דומים לשמלת הכלה אותה עיצבה דרור, כמו שובל ארוך מעוטר בפרחים צבעוניים, מחשוף סטרפלס ובד מבריק ושקוף בגוון פודרה.  

נטע ברזני בחתונה מהחלומות

ככלה המזוהה עם בחירות שאינן מובנות מאליהן, לא מפתיע לגלות כי נטע בחרה לקיים את אירוע החתונה שלה דווקא בדובאי. הלוקיישן הפופולארי הזה הפך למזוהה עם החיים הטובים, תמונות מעוררות קנאה באינסטגרם והמון גלאם. נטע ובחיר ליבה וגרי דהן צעדו אל עבר החופה באירוע מתמשך שהתפרש על פני חמישה ימים שלמים של חגיגות. בין האורחים שהוזמנו לקחת חלק בפסטיבל נמנו בני המשפחה ו-100 מחבריהם הקרובים של בני הזוג, כולל לא מעט מסלבריטאי ארצנו בהם שרית פולק ורומי גיאור. הדי ג'י שנבחר לנצח על האירוע הוא לא פחות מדי ג'יי איתי גאלו שנחשב לאחד מהשמות החמים בסצנת המוסיקה המקומית. הרב חיים אלימלך ניהל את טקס החופה המרגש.

נעלי כלה לא קונבנציונליות – לכלה שהיא הכל חוץ משגרתית

נעלי הכלה של היום הן ממש לא מה שהכרנו. אם בעבר מדובר היה בנעליים המגיעות בהיצע מצומצם של צבעים וגזרות, בעיקר סגנון קלאסי ומיושן, מותגי נעלי הכלה המובילים של היום, בהם נעלי ארו  מציעים עולם שלם של אפשרויות בלתי מוגבלות. מנעליים בסגנון על זמני, סנדלי פלטפורמה ועקבי סטילטו ועד נעלי כלה שיקיות המעוצבות בהשראת הטרנדים הנוכחיים בעולם האופנה, כל כלה יכולה למצוא את זוג הנעליים המדויק שישתלב עם שמלת הכלה שלה ועם הסגנון אותו תרצה לייצר.

אז מה לגבי נעלי הכלה של ברזני, ואיך בכלל ניגשים לבחור את הזוג שיתאים לשמלה שכזו? בטח לא תופתעו לגלות שהכלה הייחודית בחרה להמשיך עם בחירות נועזות ומעוררות השראה גם כאן. כל כלה לעתיד יודעת שנעלי הכלה יכולות להרים או להוריד את המראה כולו ולכן חשוב לבחור בנעליים שיחמיאו לשמלה, ישתלבו עם הסגנון בהרמוניה ויספקו טאצ' נוסף של עניין ויופי למראה. זה בדיוק מה שעשתה ברזני בבחירה יוצאת דופן עם נעלי כלה במראה שקרץ לסגנון הסיקסטיז. מדובר בנעלי פלטפורמה ורודות בעלות עקב גבוה במיוחד ורצועות דקיקות ומעוטרות, שנראו כמו צמידי קרסול עדינים. צבע הנעליים בגוון בייבי השתלב בצורה מושלמת עם גוון הפודרה העדין של השמלה ועם שלל הפרחים הססגוניים.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?