נעליים אופנתיות לנשים- טיפים לקניית נעליים

מעוניינת בנעליים אופנתיות לנשים? אנו מזמינים אותך להתרשם מהקולקציה האיכותית של נעלי ארו, נעלי כלה וערב אופנתיות לנשים בת"א- יפו. אצלנו תמצאי מגוון רחב של נעלי נשים נוחות ואופנתיות ביבוא ישיר מאיטליה . הכנסי לבחור את הזוג שלך.

 

אוהבת לרכוש זוג נעליים חדשות? אנחנו באמת לא מכירים מישהי שלא. בעוד הגברים תרים אחרי הדגם החדיש ביותר של האייפון, מעדיפות אנו הנשים להתהדר בעוד זוג נעליים (:

יחד עם זאת, לצד השמחה הרבה סביב השופינג, מסתבר שיש כללים חשובים שכדאי לזכור בבואך לרכוש נעלי נשים. איחדנו אותם כאן לפניך בכתבה.

סוף יום- הזמן האידיאלי לרכישת נעליים

 

מתלבטת אם ללכת עם הבעל או החברה למדוד נעליים בבוקר או בערב? מומלץ לרכוש את הזוג החדש של הנעליים האופנתיות לנשים לקראת סוף היום, כיוון שבמשך היום מסתבר מאוד שהרגל תתנפח מעט, כך שנעל שנקנתה בסוף היום היא קניה בטוחה יותר.

 

גזרי ציפורניים וטפלי בפצעים

 

מומלץ מאוד לרכוש את הנעל החדשה אחרי טיפול בפצעים וגזירת הציפורניים. כל אלו עשויים לשבש את ההרגשה האמיתית של הנעל על הרגל.

 

אל תמדדי רק נעל אחת

 

התחילי את מדידת נעלי נשים אופנתיות עם הכלל החשוב הבא: לא חשוב עד כמה זה דחוף ואת ממהרת, אל תמדדי רק נעל אחת. אנשים רבים מאמינים כי נעל אחת תוכל לשקף את התאמתן של שתי הרגליים לנעליים החדשות, אולם שוכחים פרט קטן- כפות הרגליים לעולם לא זהות, ויותר מכך, לעיתים יהיו הבדלים של מידה ויותר בין כפות הרגליים (!)

 

הנעל תתרחב? לא בטוח

 

מוכרי נעליים רבים מבטיחים כי לאחר שהרגל תתרגל לנעל, היא "תתרחב".

משפט זה נכון בחלקו, כלומר- החלק הנכון הוא שהנעל תתרחב (כי בדרך כלל העור ממנו עשויה הנעל גמיש), אך זה עשוי לקרות רק באזור קטן בכף הרגל.

קבלי טיפ מאיתנו: הנעל לא תוכל להתרחב לעולם אם יש הקשיה מסוימת באזור הלוחץ על כף רגלך, ולכן המסקנה היא שמומלץ לרכוש נעל רק לאחר שהיא נוחה לך ואת שלמה איתה לחלוטין.

 

מדדי את הנעל בישיבה ובעמידה

 

קחי את הזמן למדוד את הנעל החדשה גם בישיבה וגם בעמידה. כך תהיי רגועה יותר, שהנעל החדשה שרכשת תהיה נוחה בכל מצב שהוא.

 

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?