נעליים אופנתיות לנשים- לא רק על עקבים

נעלי ארו הן בראש ובראשונה נעליים אופנתיות לנשים, נעליים נוחות המותאמות לכף רגלך שפותחו על ידי המותגים הגדולים באיטליה במטרה לספק יציבות ונוחות לכף רגלך.

את מוזמנת להגיע לחנות ברחוב דיזינגוף בתל אביב ולבחור בין קולקצית נעליים שמתעדכנת כל הזמן- נעלי נשים שטוחות, נעלי עקב אופנתיות ואלגנטיות, נעליים מעוצבות לכלה ועוד ועוד- בחנות קיים מגוון רחב של צבעים ומידות כך שכל אישה תוכל למצוא את הנעליים המתאימות ביותר.

נעליים שטוחות לנשים

נשים רבות מודות שנעליים אופנתיות לנשים הן בדרך כלל נעלי עקב, אך לא תמיד הן מסוגלות לנעול אותן. אם את שייכת לאותן הנשים יש כמה דרכים לנעול נעל שטוחה ועדיין להראות יפה ואופנתית.

 

 

טיפ ראשון- התייחסי לדוגמא  שעל הנעל

אם את מעוניינת לנעול נעל שטוחה, מומלץ לבחור נעל יפה המכילה דוגמא מעניינת או נצנוץ. בקולקציה השטוחה של נעלי ארו תוכלי למצוא מגוון נעליים אופנתיות לנשים שעונות על הקריטריון הזה – גם שטוחות וגם מיוחדות במינן.

טיפ שני- התאמת הנעל לסגנון הבגד

הטיפ השני הוא להתאים את הנעל לסגנון הביגוד.שימי לב האם הגפה (החלק החזיתי העליון של כף רגלך) הוא גבוה או נמוך. 
לנעליים שטוחות עם גפה נמוכה- יתאימו בדרך כלל שמלות בגובה שמתחת לברך. במידה והגפה גבוהה- הנעליים מתאימות לחצאיות מינימליות יותר. אם את בעלת רגליים ארוכות, תוכלי לשדך את הנעליים השטוחות גם למכנסי ג'ינס או לשמלות ארוכות.

טיפ שלישי- עקב פצפון

נשים רבות לא מסוגלות לנעול נעליים שטוחות למרות שהן יפות ומחמיאות להן, אם הנעל שקנית מרגישה לך כך, נסי להוסיף לה עקב פצפון של כחצי סנטימטר. מניסיוננו למדנו שלא לכל אישה מתאימות הנעליים השטוחות בגלל הגב ולכן אנו יוצרים באופן מלאכותי את השיפוע בנעל שבכוחו להפחית את כאב הגב שנשים רבות סובלות ממנו.

מעוניינת בנעליים אופנתיות לנשים, שטוחות או על עקב? מזמינים אותך להגיע לחנות הותיקה בעיר ולהתרשם.

 

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי כלה ארו

מחפשת נעלי כלה יפות ונוחות? כאלו שישתלבו בדיוק עם הסגנון שבחרת ויהפכו את המראה כולו לזוהר ואלגנטי יותר?  הכירי את נעלי כלה ארו, מותג נעלי

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?