סרטון נעלי כלה ארו- הפקת אופנה וואלה מזל טוב 2020

מותג הנעליים לנשים, נעלי ארו, גאה להשיק קולקציה עשירה ורעננה של נעליים לנשים במרקמים וצבעים. הקולקציה כוללת עשרות דגמים מיוחדים ובמגוון רחב של סגנונות המותאמים במיוחד לקיץ הישראלי.

בקולקציה ניתן למצוא: נעלי עקב, נעלי עקב נמוך ועקב שטוח, סנדלים, פלטפורמה. לצד נעלי ערב, נעליים ללוק היום יומי, לצד נעלי עקב נוחות המתאימות למשרד לצד נעלי כלה. בדגש על איכות, שיק ונוחות ללא פשרות המסתייעת בטכנולוגיות ופטנטים רשומים שנועדו להבטיח את שלמות הנעליים, עמידותן, ונוחות בלתי מתפשרת.

והרי התחזית: נעלים לנשים איכותיות שגדושות בסטייל ונוחות

עד כה, המעבר מעונת החורף לעונת הקיץ התאפיינה בחום ממותן אך גדוש בלחות, שמרמז על בואם הקרב של הימים הלוהטים, שכרגיל כמו הישראלים, אוהבים לדפוק איחור אופנתי. וכפי שאת ואני יודעות, להסתובב בחום של יולי אוגוסט כאשר על כפות רגליך מצויות עקבים או נעליים לנשים, שאינן נוחות ונושמות, מדובר בסיוט שעלול לייצר בעיות רפואיות – כמו פטריות, יבלות וכו'. ולכן, בשביל להיות מוכנים כיאות ולהגן על הרגליים שלנו, אנו זקוקות לנעליים לנשים שאכן יתאימו לנו. שמעבר לסטייל ייקחו בחשבון את המאפיינים שלנו  ויתאימו לנו בצורה מושלמת, כי אחרת פוטנציאל ההרס מזנק לעין שיעור.

זאת גם הסיבה שנשים רבות מקנאות בכאלו שהתברכו ביכולת לבחור נעלים לנשים שהן גם איכותיות וגם אופנתיות.. אם אנחנו מדברות על זה, אני לגמרי שוקלת להכניס את זה לקורות החיים שלי. אבל, מאחר ונעלי ארו קבעו שהנוחות והסטייל של הלקוחות שלהן הן במקום הראשון, אני דיי חייבת לגלות לכן את השיטות לבחירת נעלים לנשים.

טיפים לבחירת נעליים לנשים

עוד לפני הכניסה לחנות אתן צריכות לתכנן מראש מה אתן בדיוק מחפשות. כמה זמן יש לכן להשקיע, מה הסכום המקסימלי שאתן מוכנות לקנות בו זוג נעליים. ובעיקר כמה כוחות נפשיים וכוח רצון יש לכן על מנת שתוכלו להתעלם מזוג נעלי עקב משגעות בהתבסס על הנראות החיצונית שלהן. אז בלי יותר מידי הקדמות בואי נצלול לטיפים. אגב, זה ממש בסדר לעשות לנו עוקב אם אתן רוצות טיפים ומדריכים שווים.

יאאלה, לעבודה - אילו דברים כדאי לקחת בחשבון לפני שאתן קונות נעליים?

  • לחצי על הנעליים – נעליים לנשים מאופיינות בחרטום, סוליה ועקב. וודאו כי כלל החלקים שומרים על צורתם המקורית. במידה ונוצרו עיוותים (דפורמציה), דלגו הלאה.
  • בדקי את העקב – בנעלי נשים עקב הנעל מוכרח להיות קשיח, מאחר ועקב רך עלול לשקוע במהירות ולגרום לאי נוחות רבה בזמן השימוש ולהוביל לבעיות אורתופדיות. 
  • מידות כדי לבחור זוג נעליים איכותי מומלץ לבחור את גודל הנעליים בהתאם לגודל כף הרגל הגדולה שלכן, (כן כפות הרגליים שלנו שונות זו מזו. אין מה להיכנס להלם, קחי שלוק של יין ותורידי את הפאניקה זה טבעי ואנושי).
  • יציבות – מדובר באחד מהקריטריונים שמוכרחים להופיע ברשימה שלכן. נסו את הנעליים שאתן בוחרות. אם למשל מדובר בעקב גבוה, הפעילי קצת לחץ באמצע כף הרגל. במידה והעקב החליק אחורה, היקום וזוג הנעליים סימנו לך שרצוי לוותר. אחרת תצטרכי להשלים עם הליכה לא יציבה ואובדן תמידי של איזון. פייר לא מומלץ.
  • סוליה – מדובר במאפיין סופר חשוב שאין על מה להתעכב על נחיצותו. כשאת נגשת לבדוק את הסוליה את צריכה לוודא את גמישותה. בפשטות, קחי נעל ביד אחת, וכופפי אותה עם היד השנייה. עם הסוליה לא גמישה בצורה מספקת, אל תקני. חוסר בגמישות מונעת מפרקי כף הרגל לנוע בצורה נכונה, ועלולה להשליך על הפרעות בהליכה, עייפות, בזבוז האנרגיה בצורה מהירה יותר ואף לבעיות בזרימת הדם ובתפקודי השרירים.
  • צהריי היום – רוצה לרכוש את זוג הנעליים החדש שלך? קני אותו בשעות אחר הצהריים המאוחרות. לקראת סוף היום הרגליים שלנו מתנפחות מעט מטבען. ולכן נעליים שהתאימו באופן מושלם בבוקר עלולות להיהפך לצמודות ביותר בערב. ולכן מומלץ עבורך לרכוש זוג נעליים נוחות בכל שעות היום!
  • תני לאצבעות ללכת במקומך עשו לכן כלל ובדקו תמיד את פנים הנעליים בידיים שלכן. וודאו כי המשטח הפנימי רך, נטול תפרים פנימיים וכי הסוליה הפנימית גמישה וקלה להסרה.
  • לכי על זה – כשאתן מנסות נעליים חדשות, לכו איתן כמה צעדים על משטח יציב ומוצק. הבדיקה האולטימטיבית אגב, הינה הליכה על שטיח ומיד לאחריו על רצפה חשופה.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?