נעלי ארו- נעלי איכות לשיא הנוחות

אלגנטי. מתוחכם. יוקרתי. ונוח להפליא.

הקולקציה החדשה של נעלי ארו מתאפיינת בנוחות מושלמת ובהתאמה מדויקת לכף הרגל שלך.  נעלי הערב ונעלי הכלה קיבלו מראה יוקרתי ואופנתי, אך עם זאת סולידי ומאופק .

כדי להצדיק את התואר – נעלי איכות לשיא הנוחות, אנו משתמשים בנעל עשויה עור משובח ורך, בסוליות בולמות זעזועים וברפידות המתאימות לכל סוגי הנעליים.

קצת על נעלי הערב

למרות שקיים גבול מטושטש למדי בין נעלי יום לנעלי ערב, עדיין נוהגים לקרוא לנעליים יוקרתיות ומהודרות יותר "נעלי ערב". נעלי ערב לרוב תהיינה נוצצות, אלגנטיות וגבוהות יותר מנעליים רגילות.  

בהמשך לטרנדים החמים משנת 2017, גם השנה מככבות בגזרת נעלי הערב הלוהטות שתי קטגוריות עיקריות של נעליים: הראשונה היא סנדלים עדינים עם עקבים דקים בצבע לא בולט כמו לבן או שמנת, והאפשרות השניה הן נעלי פלטפורמה המגיעות כסנדל או כנעל סגורה. אצלנו בנעלי ארו תמצאי את שני הסוגים, בייבוא ישיר מאיטליה ממיטב המעצבים המעניקים דגש בלתי מתפשר על נוחות לצד חדשנות עיצובית.

אבל לא נוח לי על עקבים!

גם אם את מעוניינת שטוחות, עם עקב לא גבוה, את עשויה להיות מופתעת כשתגיעי לנעלי ארו. הודות להרכב הייחודי של נעלי הערב והכלה המצוידות בסוליות בולמות זעזועים ומרקם רך ונעים, תוכלי לשהות עם נעלי העקב לאורך שעות ארוכות וכמעט לא להרגיש אותן.

נעלי ארו- נעלי ערב בהתאמה אישית

אנחנו בנעלי ארו הרכבנו את קולקצית הנעליים החדשה שלנו מנעלי אופנה שנשארות אופנתיות לתמיד. הסגנונות לא מוכתבות מטרנדים חולפים, אלא כל נעל ונעל מעוצבת בסגנון יוקרתי וסולידי ונראית כאילו עוצבה אישית עבור הלקוחה. כשתגיעי לחנות שלנו ותצפי במבחר הנעליים תביני בדיוק למה הכוונה. לא עוד נעליים יפות, אלא נעלי ערב במלוא מובן המילה. כשתגיעי לאירוע- ברית, בריתה או חתונה של חברה טובה לא תוכלי למצוא מישהי שמסתובבת בדיוק עם הנעליים שלך. זו ההזדמנות שלך לרכוש זוג נעליים עם אמירה מיוחדת משלך, עם טאצ' ייחודי כמו שרק אנחנו יודעים להציע.

אנו מזמינים אותך להגיע לחנות שלנו, ולהנות מיחס אדיב, עזרה והמון פרגון. תוכלי לבחור את הנעל המתאימה לך מ- כל סוגי נעליים, וכן להחליף אם אינה נוחה או מתאימה לשמלה. 

גם אם אינך רגילה ללכת עם נעלי עקב, עם נעלי העקב של ארו תרגישי נוח  יותר מאי פעם.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?