נעלי חתונה

נעלי חתונה בעיצוב אישי קונים רק בנעלי ארו. בחנות הבוטיק שלנו בתל אביב תמצאי נעלי חתונה וערב אלגנטיות וייחודיות ביבוא ישיר מאיטליה. נעלי חתונה ארו המעוצבות בעבודת יד מיוצרות תוך שימת דגש רב על איכות החומרים, לצד נוחות רבה.

נעלי חתונה- עוד לפני שמלת הכלה

כולם מדברים על חשיבות שמלת הכלה ביום הגדול, אך מעט מדברים על הנעליים. נעלי כלה זה סיפור בפני עצמו, כיוון שנעלי חתונה שאינן מתאימות בשלמות לכף רגלך, עשויות לחבל בהנאה אותה תחווי ביום הגדול. נעלי הכלות מגיעות בגבהים שונים ובעיצובים מגוונים (אצלנו בארו תמצאי נעליים עם או בלי עקבים, נעלי פלטפורמה, נעלי כלה שטוחות לגמרי, עם שילובי תחרה או בלי ועוד ועוד)

נוחות לפני הכל

לפני שמגיעים לחנות על מנת לבחור נעל מתאימה, יש לדעת כי העקרון החשוב ביותר הוא לבחור נעליים נוחות. אנו ממליצים לא לבחור נעל הדוקה מדי על כף הרגל, שתהיה אחוזה היטב אך נעימה להליכה.

נעלי חתונה- פתוחות או סגורות?

הימים נהיים קרים יותר ויותר, ולפעמים הגשם מפתיע ומתחיל לרדת. יש לקחת בחשבון שיום החתונה עשוי להיות קר, ונעלי כלה פתוחות לא בהכרח יתאימו לעונה הקרה. בין הנעליים שתמצאי בקולקציה החורפית שלנו נמצאות נעלי כלה סגורות המתאימות לעונת החורף וכן נעלי כלה פתוחות או סנדלים המותאמות לאביב ולקיץ. קחי בחשבון שאם את מתחתנת באולם אירועים, יש לבחור סוג אחר של נעליים מחתונה בחיק הטבע או על חוף הים.

נעלי כלה לחתונה- עקבים גבוהים או נמוכים?

רוב הכלות מתחבטות בשאלה זו, והאמת היא שזה תלוי. זה נכון שחתונה היא רק פעם בחיים, וחשוב להראות יפה וטוב, אך אם את לא מורגלת בנעלי חתונה על עקבים, יום החתונה הוא לא הזמן המתאים להתחיל להתרגל. השתדלי לרכוש נעלי כלה עם עקב המתאים לך אישית או אם תרצי נעלי כלה שטוחות.
בחנות הבוטיק שלנו תמצאי את כל סוגי נעלי החתונה, וצוות מיומן ישמח לעזור לך בבחירת הזוג המועדף.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?