נעלי כלה ארו- לכל סוגי הכלות

שמלה כבר השגת? ומה עם נעליים מתאימות? בין אם את מחפשת נעל עדינה ובין אם את מעוניינת בנעל פלטפורמה דומיננטית, נעלי כלה ארו מתאימות לכל סוג של כלה- מהכלה העדינה עד לכלה עם השיק המיוחד. רוצה לספר לנו איזו כלה את?

הכלה העדינה

לכלה העדינה נמליץ על נעלי כלה ארו עם עקב נמוך. מדובר בדגמים של  נעלי עקב סולידיות יפיפיות שפשוט עושות את העבודה.

הן נוחות, קלאסיות ובצבעי שמנת ולבן עדינים עם עקב רחב ונוח שיאפשר לך לנוע בקלילות ממקום למקום כמעט בלי לזכור שהן שם.

הכלה הלא שגרתית

 

הדגמים המלכותיים של נעלי כלה ארו מגיעים לאו דווקא בלבן, אלא גם בצבעים נוספים לכלות המעוניינות לשבור את המראה השגרתי של הלבן. ישנם כמה וכמה דגמים המגיעים בצבעים מדהימים דוגמת נחושת, ורדרד, כסף, לבן- שנהב ועוד. כל הנעליים האלו מתאימים לכלות בלתי שגרתיות, שלא מפחדות לשבור מוסכמות.

 

הכלה הנמוכה

 

לכלות שאינן כה גבוהות, נמליץ על נעלי הכלה עם עקב גבוה, שיצ'פר אותך בעוד 10 סנטימטרים נוספים. בקולקצית נעלי הכלה עם עקב גבוה, הצבעים והמרקמים הם מגוונים, ונעים בין צבע לבן קלאסי, דרך זהוב, נחושת, כסף עם עיטורים או בלי. אופציה נוספת היא ללכת על נעלי הפלטפורמה שלנו, שמאפשרים לך לגבוה בעוד כמה סנטימטרים גם ללא עקבים.

 

הכלה שרוצה להיות במרכז הבמה

 

רוב הכלות נהנות מעודף תשומת הלב שהן מקבלות ביום המיוחד, אבל יש כאלו שמעוניינות להמשיך את הזוהר והתהילה גם לאחר האירוע. בקולקצית נעלי כלה ארו תוכלי למצוא נעלי כלה עם עקב נמוך וגבוה עם טוויסטים מיוחדים ובלתי שגרתיים שלא רואים כל יום- סלסולים, עיטורים שקופים, אבזמים מיוחדים ועוד. את הנעליים הללו תוכלי לנעול גם לאחר החתונה ולהרגיש תמיד הכוכבת הראשית.

 

מעוניינת להתרשם מהקולקציה שלנו? מזמינים אותך לבקר באתר או להגיע לחנות בדיזינגוף. נשמח ללוות אותך ביום המאושר בחייך.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?