נעלי כלה בדיזינגוף- מיתוסים שכדאי לבדוק מחדש

מעוניינת לרכוש נעלי כלה?הכירי את נעלי ארו- נעלי כלה בדיזינגוף. נעלי ארו הוא מוסד משפחתי עם מסורת העוברת מדור לדור. פיתחנו מספר אלמנטים ייחודיים בנעל היפיפיה כדי שתהיה הנוחה ביותר שנעלת מעודך. אנו מזמינים אותך להגיע לחנות נעלי כלה ארו בדיזינגוף ולהתרשם מהמבחר ובעיקר משירות מכל הלב.

 

כולנו היינו שם. נכנסנו לחנות, ראינו נעליים מדהימות שביקשנו למדוד, נראה שסוף סוף החלום הולך להתגשם וגם ההכנה הזו מאחורינו, אבל… אוף.

למרבה הצער, נעלי הכלה שמדדנו לא היו נוחות, בין אם בגלל המבנה שלהן, חוסר ההתאמה לכף הרגל ובין מסיבות אחרות. יתכן שבשלב זה פנתה אליכן המוכרת מחנות נעלי כלה בדיזינגוף, והבטיחה שהכל יחלוף. הנעליים יתרחבו, יתרככו ויעשו לכן טוב על הרגל. זה השלב בו נשים רבות עשויות למצוא את עצמן בפלונטר, הנעליים אינן נוחות אבל זה מה שיש.

מתברר שיש נשים שיופי הנעל מסנוור אותן, ומשכיח מהן את העובדות הפשוטות בשטח, לטובתן גייסנו רשימה של מיתוסים שכדאי לבדוק אותם מחדש בבואך לרכוש נעלי כלה

אני כבר אתרגל לנעליים האלה

כמו שלא תניחי "שתתרגלי" לבחור שאת יוצאת איתו, אפילו אם הוא לא מתאימה, כך אין סיבה שבבואך לרכוש נעליים תניחי שתתרגלי אליהן. אחרי הכל, הנעליים אמורות לתת לך תמיכה ביום החשוב בחייך, ואין צורך שתתפשרי על פחות מנוח מאוד. כשאת מגיעה לחנות נעלי כלה בדיזינגוף, ואת בוחרת בנעליים נוחות באמת, את משדרת שמגיע לך את הטוב ביותר.

 

הגובה הזה לא יפריע לי בחתונה

 

את גובה העקב של הנעל, מומלץ מאוד להתאים לגובה אליו את מורגלת בשגרה. אם מעולם לא התרגלת לצעוד על עקבים, אל תתחילי ביום החתונה. אגב, יש כלות שרוכשות שני זוגות- האחד עבור החופה וקבלת הפנים, וזוג נוסף נוח ונמוך יותר המשמש כדי "לרדת אל העם" ולפזז בין האורחים לרחבת הריקודים.

 

חול או יבשה, זה יהיה בדיוק אותו דבר

כדאי מאוד לחשוב מבעוד מועד על תנאי השטח בחתונה. אם החתונה צפויה להיות ברצפה של אבנים או במשטח חלק, אין כ"כ חשיבות לסוג הנעליים הנבחר, אולם אם בחרת להתחתן בחוף הים ותגיעי למקום עם עקבים, זה עשוי להיות מאוד לא נוח. וודאי לא תרצי להדס על נעלי העקב עם חול שוקע או לספוג גרגירים מציקים בין אצבעות הרגליים.

 

כבר עשרות שנים שאנו מספקים נעלי איכות ללקוחותינו, כשהאהבה והשליחות מלווים אותנו ומסייעים לנו לצמוח כל יום מחדש. אנו מזמינים אותך להגיע לחנות שלנו בדיזינגוף, ולהתרשם ממגוון נעלי כלה לכל סגנון וטעם.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?