נעלי ארו- נעלי כלה בדיזנגוף
נעלי ארו- נעלי כלה בדיזנגוף

בפאתי תל אביב, היכן שהישן והחדש שוכנים יחדיו, כיתתנו רגליים כדי למצוא את החנות האולטימטיבית לנעלי כלה בדיזנגוף, תל אביב. אגב, המטרה שעמדה למול עיני הייתהלמצוא במדינתו הקטנה, תל אביב, חנות נעלי כלה בדיזנגוף שמשלבת גלאם עם נוחות וכזאת שיש לה אשכרה וותק. חנות שמוודאת שהלקוחות שלהן יוצאות עם חיוך, שהביקורות החיוביות עליה רק ממריאות ושהמפורסמות שזקוקות לנעלי כלה, מצביעות ברגליים, או בנעליים אם תתעקשו.

איך שהגעתי לדיזנגוף, היה קשה שלא להתרגש. בין כל ההיסטוריה שספוגה במקום, הריחות המשכרים, האנשים הססגוניים והשמים הכחולים. האווירה היא זו שהייתה כה מיוחדת ליתחושה ממגנטת באוויר, שכביכול הרגיעה אותי ושסמנה לי שאמצא את החנות לנעלי כלה בדיזינגוף שכה נחוצה לי. אז עם האווירה אפופת המסתורין הזו, המשכתי במסע החיפושים שלי. במבט קצר, הבחנתי שהאזור מכיל מכל הבא ליד, המון מסעדות טעימות, מגוון מכוני טיפוח לגוף, סנדלרים, ספריות וגםחנות לנעלי כלה בדיזינגוף, בול כמו שחיפשתי!

נעלי כלה בדיזנגוף

צעדתי, לאט אבל בנחישותתוך כדי שאני משננת לעצמי את הנוסחה המנצחת ברכישת נעלי כלה, שמורכבת משני מרכיבים: נוחות ויופי. בסופו של דבר, כלה צריכה לקבל את מלוא השואו. להשאיר רושם שייחרט בראשם של המוזמנים. היא צריכה ורוצהלבלוט, להרגיש מיוחדת והכי יפה במרחב. למה? כי מגיע לה. בהיבט הנוחות, אף אחת לא רוצה לומר לעצמה ביום הגדול שלה, "וואי איך הרגליים הורגות אותי". לא, היא רוצה לרקוד, להצטלם, ליצור חוויות ולנצל כל שניה ממנו. וככה, עם שני המרכיבים של יופי ונוחות צעדתי לעבר החנות. מיד אחר כך נתקלתי בשלטנעלי ארו. את האמת החנות הייתה לי דיי מוכרת אבל החלטתי לחפש את החנות בפייסבוק ולקבל אינפורמציה. כזאת אני, מעדיפה להשוות ולקרוא ביקורות לפני שאני מתאהבת במשהו ובסוף מתאכזבת.

וכך עשיתימבדיקה קצרה הבנתי שאני כנראה עומדת מול החנות הנכונה. "נעלי ארו, חנות לנעלי כלה בדיזנגוף תל אביב. בעלת 90 שנות ניסיון בייצור ומכירה של נעלי כלה, מגוון עשיר של דגמים המיוצרים באיטליה, בבלעדיות. נעליים שיקיות ואיכותיות בעלות רפידות נוחות בבלעדיות, המשולבים ..".

המשכתי לגלול ואף נתקלתי בביקורת מעולות, תמונות והמלצות של סלבסהחל ממעצבי על כמו אלון ליבנה ועד לנשים חזקות ומהממות כמו שיר אלמליח, ח"כ לשעבר נאווה בוקר, אדל בספלוב וכו'. בקיצראני חייבת לבדוק את החנות אמרתי לעצמי, ספק בקול ספק בראש.

ביקרו בנעלי ארו

התקדמתי כמה צעדים ובכניסה, מגוון הנעליים שמצויות בחלון הראווה גרמו לי לפרפרים בבטן. במבט חטוף מצאתי נעלי פלטפורמה, נעלי עקב נמוך, נעלי כלה טבעוניות ועוד ועוד. והצבעים, אוי הצבעים. פשוט מרהיבים. כל כך הרבה גוונים של לבן, שמנת, צבע ניוד, כסף, פודרה ועוד…"כל מה שבחורה צריכה", לחשתי לעצמי. וכך עם התחושה המופלאה הזאת צעדתי לתוך החנות. ובפנים, קיבל אותי מוכר מקסים שבסוף התברר שהוא בכלל הבעלים. יאיר שמו

כל כלה היא מיוחדת

עם חיוך רחב שיניים הוא שאל אותי כיצד אפשר לעזור. ואני, שבאתי בכלל לבדוקשאלתי אותו: "זה נכון, שאלון ליבנה, המעצב שמעצב את השמלות ליידי גאגא, ג'ניפר לופז, ביונסה וכו', הוא לקוח קבוע שלכם?" (נתקלתי בזה בוואלה מזל טוב ופשוט הייתי חייבת לבדוק…). ויאיר, חצי מחויך חצי נבוך, הישיר לי מבט לעיניים ואמר "כן". "אלון ליבנה, הוא לקוח קבוע שלנו והוא רוכש לתצוגות האופנה שלו נעלי כלה בדיזנגוף, ישראל. יש לנו הרבה לקוחות קבועים שהם סלבס. אבל עבורנו, כל כלה היא מיוחדת. וזה לא משנה מה המעמד שלה או כמה היא מרוויחה, היא תקבל את השירות טוב ביותר שנוכל לתת לה. כי מדובר ביום המאושר בחייהואנו, רק שמחים שניתנה לנו האופציה לעשות את היום הזה, נוח יותר ויפה יותר עבורה".

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק

    עוד לא ראית את
    הקולקציה שלנו?

    צרי איתנו קשר

    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?