נעלי כלה ביפו- המלצות שחשוב שלא תפספסי

מתחתנת בקרוב? מחפשת את זוג הנעליים המושלם? אצלנו בנעלי ארו, בוטיק נעלי כלה ביפו, מחכה לך קולקציה מגוונת הכוללת נעלי עקב גבוה ונמוך, פלטפורמה בכל צבע ומידה אפשריים. ומה עם החתן? גם לו התאמנו קולקציה, כדי שהכל יהיה מושלם.

היום המאושר בחייך מתקרב, ובמיוחד בשבילך אספנו כמה המלצות בדגש על נעלי הכלה שלך, שחשוב מאוד שלא תפספסי.

צבעים משדרגים את הלוק

מי אמר שכלות חייבות ללבוש דווקא לבן? כמו שבבחירת פרחי הכלה שלך לא תלכי דווקא על הצבע הלבן, כך אין סיבה שנעליך יהיו לבנים.

בבוטיק נעלי כלה ארו תמצאי נעליים מכל צבע וסוג, כולל נעליים בצבעים עדינים כמו קורל, צהוב, זהב, כסף, נחושת עם עיטורים ושדרוגים או בלי. אם את חוששת, תוכלי לחשוב על כך כאל הזדמנות נהדרת לצרף נעל יפיפיה נוספת לארון הנעליים.

 

עקבים בגובה שאת יכולה לשאת

 

כל חייך הלכת על נעליים שטוחות, אז למה דווקא ביום החתונה את מתכוונת ללכת על נעלי העקב הגבוהות ביותר שמצאת? החתונה היא אירוע שנפרס על פני יום שלם, כולל צילומים ותיזוזים ממקום למקום. לכן, אם אינך רוצה להגיע לגן או לאולם בערב עם רגליים עייפות וכואבות, קני נעלי עקב בגובה שאת יכולה לשאת. בחנות נעלי ארו צוות מקצועי ישמח להמליץ לך על נעלי כלה בעקב לפי העדפתך, גבוה או נמוך.

 

בחרי את הנעליים לפי אורך השמלה

מתכוננת לבחור נעלי כלה ביפו? שימי לב לאורך השמלה שבחרת. אם את מתכננת לקרוע את רחבת הריקודים עם שמלה ארוכה מהנעל שלך, שכחי מזה. אז נכון, הנעליים מקסימות, אף הרצפה מנקה את כל רחבת הריקודים, ואת מוצאת את עצמך מרימה את השמלה לאורך כל האירוע כדי לא ליפול. אם את מעוניינת להשאר עם אותה שמלה לאורך כל האירוע, זה מצוין, אך התחילי עם עקב לא גבוה במיוחד. תוכלי גם לבקש מהתופרת שתקצר את שמלתך במספר סנטימטרים לפי גובה הנעל, כך שאת תוכלו לחגוג ללא דאגות.

 

הכנה לקראת היום הגדול

 

כולנו יודעות שנעל בתחילת הדרך לעיתים קצת משפשפשת את הרגל ולא נוחה, במיוחד כשהיא עשויה עור. לכן, את חייבת, אבל ממש חייבת לנעול את הנעל בבית כמה שרק תוכלי לפני החתונה כדי לאפשר לרגל להתרגל. כמה זמן? ההמלצה שלנו היא לנעול את הנעל שבחרת לפחות שבועיים לפני היום המאושר, עד שהנעל תתרככך והרגל שלך תתרגל. ההמלצה הזו שווה זהב, ותעשה לך את האירוע יותר שמח, אז אל תוותרי עליה.

 

את מוזמנת להגיע אלינו לחנות בדיזינגוף תל אביב, ולהתרשם ממבחר עצום של נעלי כלה וערב ממיטב המעצבים באיטליה. נשמח לראות אותך.

 

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי כלה ארו

מחפשת נעלי כלה יפות ונוחות? כאלו שישתלבו בדיוק עם הסגנון שבחרת ויהפכו את המראה כולו לזוהר ואלגנטי יותר?  הכירי את נעלי כלה ארו, מותג נעלי

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?