ארו - נעלי כלה מידות גדולות

האני המאמין שלנו בנעלי ארו, היא כי צריך לדבר עם הלקוחות שלנו בגובה העיניים. ולכן, אם נציף את השורה התחתונה כבר לתחילת המאמר- כשמדובר בנעליים לכלה, נוחות היא מילת המפתח.

כלה יקרה שלנו, בואי נודה באמת. נעליים אינן חשובות רק לשם השלמת ההופעה המיוחדת שלך. הן יותר מכך, הן קריטיות ביותר להתנהלות שלך באירוע הנכסף. בהעדר נוחות, היכולת שלך לעמוד שעות על שעות על הרגליים. בין אם זה בקבלת הפנים או בריקודים ממושכים על רחבת הריקודים. נוחות היא גורם מכריע, ולכן יש חשיבות רבה בבחירת נעלי כלה, שמתאימות בצורה מושלמת לכפות רגליך.

אם נבחן את המציאות, (להוציא אותנו מהמשוואה, מאחר ואנו מספקים נעליים במידות גדולות למעלה מארבעה דורות), כשכלה הייתה יוצאת לחיפוש אחרי נעליים נוחות במידות גדולות, המצב היה מבאס בלשון המעטה. רק מספר חנויות בודדות, היו מאפשרות קניית נעליים לכלה, במידות גדולות. ועד שכבר מצאת את החנויות המיוחלות, העיצובים היו מוגבלים, הנוחות הייתה מתנגשת עם העיצוב ובכללי חווית הקנייה שלך עבור היום המיוחד שלך, היה נמהל בחמיצות ואכזבה. בכנות, כל פעם כשהיינו שומעים על כלה שלא מצאה את זוג הנעליים שמותאם לה, היה כואב לנו.

נעלי כלה במידות גדולות - כוחו של גיוון

למעשה, זה מזכיר לנו סיפור שקרה לנו פעם עם לקוחה מקסימה שלנו. לפני כמה חודשים, נכנסה לחנות שלנו ברחוב דיזינגוף, בחורה צעירה ויפה, נמרצת אך תשושה. עם שיחה קצרה איתה על כוס קפה, (בכל זאת היא אורחת שלנו. ובכללי, ניכר שהיא הייתה זקוקה לזה), היא סיפרה שהיא מתרוצצת כל היום אחרי זוג הנעליים לחתונה שלה. והיא טרם מצאה נעליים שהיא לא צריכה להתפשר עליהן. היא המשיכה וסיפרה שהיא חיפשה למעלה משלושה חודשים נעליים נוחות ויפות לחתונה שלה. עממה, מאחר והיא מתנשאת לגובה של למעלה ממטר שמונים, החיפוש שלה היה מסובך. מפני שכמה שהיא יפה ומרשימה, נעליים לכלה במידה שלה, שהן גם נוחות וגם בעלות סטייל, היא לא מצאה. 

אחרי שהיא סיימה ללגום את השלוק האחרון בקפה, וחייכה היא ביקשה לראות נעליים לכלה, המידה שלה. כשהראנו לה את המבחר היא הייתה בהלם, וחזרה כל פעם על בקשה אחת- "אני רוצה למדוד את הנעליים האלו". ומה בסוף קרה? היא רכשה זוג נעליים שטוחות בצבע טורקיז מעוטרות בגוון פנינה, בעל אבזם בצורת פפיון שמשדר סטייל ויוקרה, במידה שלה. עם רפידה איכותית ונוחה.  לאחר חודש וקצת, הלקוחה חזרה אלינו, כעת היא כבר הייתה לאחר מדידות והיא הייתה שרויה בהתלבטויות בנושא הסגנון והצבע שהיא בחרה. ואם תשאלי את דעתנו, לא היה על מה. אבל, בשביל השקט הנפשי שלה הצענו לה שלמדידה הבאה תגיע אלינו יום לפני ותשאיל מאיתנו עוד שלושה זוגות שהיא התלבטה לגביהם, ללא עלות נוספת. כדי שהיא תוכל לבדוק פיזית אילו נעליים הכי יפות עליה, נוחות לה ומותאמות ללוק שהיא בחרה. לשמחתנו, הייתה לנו האפשרות להציע לה מגוון רחב של נעליים במידה שלה כדי להשקיט את הלחץ שלה.

אנו מאמינים בלב שלם שלכל כלה מגיע להרגיש מדהים ביום שלה. מגיע לה למצוא את הזוג שלה ואין זה משנה אם מדובר בנעלי כלה שטוחות, או בנעלי פלטפורמה. מגיע לכל כלה לקבל את מרכז הבמה, כי היא יפה וראויה לכך. וזה מתחיל כבר בשלב בחירת הנעליים. מאחר שגובה וגודל כפות רגליים לא אמור להוות עבורך מכשול. ובגלל האני המאמין הזה, עמלנו קשה במשך שנים על גבי שנים, כדי להרחיב את מגוון המידות שלנו וסגנונות הנעליים שלנו, הן עבור נעלי ערב לנשים והן עבור נעליים לכלה.

אצלנו תמצאי הכל, בדיוק במידה שלך. בין אם את מעוניינת בנעלי תחרה, בנעליים מנומרות, או קטיפה. או בין אם את חפצה בנעלי כלה שטוחות, נעליים בעלות עקב נמוך או בכלל פלטפורמה. בחנות שלנו, שממוקמת ברחוב דיזינגוף 118, תמצאי את מגוון הנעליים הרחב ביותר עבור נעליים לכלה במידות גדולות. אנו מספקים פתרונות מושלמים עבורך, שיספקו לך את כל מה שאי פעם חשקת בו, עם מבחר נעלי כלה איטלקיות יפות ונוחות שמתאימות לכלות סטייליסטיות שנועלות מידות גדולות. התקשרי אלינו עכשיו ולא תתחרטי.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?