נעלי כלה במרכז- כך תמצאי את הזוג המושלם

אחרי שהשמלה נתפרה במיוחד לפי טעמך, הגיע הזמן לעבור לנעלי הכלה. נעלי ארו מציגה קולקציית נעלי כלה במרכז סתו וחורף, במגוון עיצובים מרהיבים כך שתוכלי להראות הכי יפה שיש ביום המאושר בחייך.

אם כבר התחלת לשוטט ביו חנויות נעלי כלה במרכז, את כבר בטח יותר שההתלבטות לא פשוטה. את מתאהבת בנעליים יפות, נוחות, אך הן לא בהכרח מתאימות לשמלה שלך. הגעת לחנות נעלי כלה ולעיתים הנעל המבוקשת חסרה במלאי. הדבר החשוב ביותר שיהיה עלייך לזכור בהקשר לחיפוש נעלי כלה, הוא שתמיד תצמדי לסגנון האהוב עלייך ותוודאי שהנעל נוחה ומתאימה לרגלך . אחרי הכל- את הכלה המאושרת ביום זה, ואת צריכה להיות רגועה ונינוחה.

 

התאימי את נעל הכלה למבנה גופך

קחי בחשבון שלא כל נעל מתאימה לכל אחת עם כל מבנה גוף. כדי שתבחרי בנעל שתהלום את מבנה גופך, מדדי אותה מספר פעמים בבוקר ובערב. ישנן בחורות שסנדליים אלגנטיות יחמיאו להן ביותר, ויש כאלו שדווקא מעדיפות להסתיר את האזור באמצעות נעליים סגורות. בהגיעך לחנות נעלי כלה במרכז, אל תגיעי מראש מקובעת עם נעליים ספציפיות בהן את מעוניינת, אלא הגיעי בראש פתוח ובקשי נעל המתאימה לגזרתך.

רצועה מסביב לקרסול

כדי להחמיא לגזרתך, מומלץ לבחור נעל כלה אלגנטית עם רצועה מסביב לקרסול. הרצועה המכסה את הקרסול, יוצרת מבנה ארוך ומחמיא יותר לרגל וזה לוק מאוד מבוקש ביום חתונתך.

במידה ואינך מעוניינת לחשוף את אצבעות רגליך, בחרי בנעל סגורה או סגורה באופן חלקי, ואם את אוהבת את אצבעות רגלייך בחרי בסנדל החושפת אותן מעט.

עקבים? לא בכל מקום

חשוב לזכור כי יש נעליים שלא מתאימות לגני אירועים או ללוקיישנים בעייתיים כמו חוף הים. בחרי את נעל הכלה לפי המקום בו את עומדת להתחתן- נעלי כלה עם עקב גבוה ושפיצי לא תתאים לגן אירועים שרובו מדשאה או חול. העקב הגבוה יקשה עליך לשמור על יציבות ועלול להפיל אותך חלילה. אם בחרת ללכת על לוקיישן טבע, עדיף לבחור בנעליים שטוחות שיקלו עליך ללכת גם באזורים פחות חלקים.

מעונינת בייעוץ בבחירת נעלי הכלה שלך? נעלי ארו, חנות נעלי כלה במרכז מציעה סיוע בבחירת נעלי הכלה האלגנטיות ליום המאושר בחייך. צרי איתנו קשר, וצוות מקצועי יעמוד לשירותך בהקדם.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?