נעלי כלה בצבע ניוד

חתונה היא אירוע של פעם בחיים. מדובר באירוע ססגוני ושמח. עתיר בחן, אוכל טוב ושואו. ובשל כך, זה לא מפתיע בכלל שזוג ישראלי ממוצע, משקיע כ350 אלף שקלים בחתונה שלו.

כשמדובר במאות הכנות הכוללות בחירת אולם, אוכל, דיג'יי, הזמנות, הפקה ותפאורה. הכלה והחתן לא מוותרים (בצדק יש לומר) על השקעה במראה שלהם. וכשמדובר בכלה מבינה, היא משקיעה. בתסרוקת מעלפת, פדיקור ומניקור, טיפולי פנים, שיזוף ומשטר אימונים. היא מתפנה במקביל לאתר את השמלה המושלמת שלה, (לעיתים יותר מאחת), את התכשיטים העדינים, והאיפור המחמיא. אבל נדמה שדווקא את הנעליים, היא שוכחת. וכמה נעליים יש? וואה וואה. נעלי פנינה, נעלי תחרה, נעלי ניוד לכלה וכו' וכו' זה פשוט לא נגמר. ולכן, בלוג נעלי ארו כאן לשרותכם לסייע. באהבה, כמו תמיד.

צבע חדש תפס את הבמה- נעלי כלה בצבע ניוד

כלה עתידית יכולה להשקיע ימים ואף חודשים, במציאת נעלי כלה שיחמיאו לה ויספקו לה תחושת נוחות מפנקת. היא מחפשת להשלים את התמונה שהייתה לה בראש כשהיא הייתה קטנה. כתר על הראש, תסרוקת יפה, שמלה מחמיאה. אבל כשהיא מגיעה לנעליים, נדמה שהיא שכחה. וכשהיא יוצאת להתרשם בחנויות ניכר צבע אחד שמעפיל מעל כולם, שמו בישראל- ניוד. ואם נדייק, נעלי כלה בצבע ניוד.

נעלי כלה בצבע ניוד מאוד מיוחדות. מפני שמדובר בצבעים שמוכרים לנו מאוד, צבעי גוף. צבע ניוד הוא בעצם צבע שמסמל "עירום", וכיאה לו הוא לא גונב את ההצגה, בשל הרכות שמצויה בו. הוא מסיט את תשומת הלב ליופייה הטבעי של האישה. ומאפשר לתת דגש לצבעים מעניינים ומסקרנים כמו צבעי פסטל, ירוק ואדום. אבל נדמה, שהניוד כאילו נולד לכלה. מאחר וכשכלה בוחרת בנעלי כלה בצבע ניוד, השמלה שהיא לובשת תראה עליה מדהים. בעיקר כי צבע הניוד הכי מחמיא ללבן. ובעיקר, תורם לאשליה אופטית שמאריכה את רגלייך. כן, אילו הסגולות של נעלי כלה בצבע ניוד.  

למה אנחנו?

כי אנחנו מבטיחים להצליח.

תצטרפי ל+20,000 כלות מרוצות ותהני מ10% הנחה כבר בקניית נעליים הבאות שלך

לקוחות מרוצים של נעלי כלה ארו

אין מה להתבלט- את יודעת איזה צבע נעליים יחמיא לשמלה שלך

צבע הניוד נתפס כצבע אייקוני. סקפטיות? תשאלו את הדוכסית מסאסקס המושלמת (מייגן מרקל). או את הגברת הראשונה של ארה"ב, מלאניה טרמפ. שתי נשים מרשימות, שהסטייל שלהן עובר בדיקת ,MRI שבוחנת אותו בפרטי פרטים. הן, לא היססו ובחרו לנעול נעלי ניוד באירועים פומביים. ואם נדייק- האירוע הפומבי שהדוכסית בחרה בצבע הניוד להשלמת הלוק שלה היה, החתונה שלה. קראת נכון, מייגן מרקל בחרה לחתונה שלה נעלי כלה בצבע ניוד.

את נעלי הניוד החדשות שלך ניתן להתאים ללוק האישי שלך. בעיקר כי קיימים מגוון רחב של גווני ניוד. מדובר על סקאלה שנעה בין צבע קרם לקאמל, למרות שאנו מאוד אוהבים את צבע הניוד הקלאסי.  נעלי כלה בצבע ניוד מגיעות במגוון מרקמים. ניתן להשיג אותן בעור בוהק, בזמש הורס ואף בתחרה מחמיאה ומאווררת. הסיבה שצבע ניוד כה פופולארי הינה שלא משנה מה תחליטי ללבוש, נעליים בגוון ניוד תמיד ימצאו מתאימות.

איפה תמצאי את נעלי הכלה הבאות שלך?

במקום לכתת רגליים, לשאול חברות, לחפש המלצות, ליצור סקרים בפייסבוק ולצפות בבלוגריות. המסע יכול להיות נעים ויותר פשוט. אנו מזמינים אותך, כלה טרייה ונרגשת, לחנות שלנו ברחוב דיזינגוף בתל אביב, למצוא את נעלי הכלה המושלמות שלך. חברת נעלי ארו, שנוסדה ב1931, בעלת וותק וניסיון רב בייצור נעליים נוחות, מעוצבות ואיכותיות כבר למעלה מארבעה דורות.

למעלה מ-90 שנים אנו מייצרים נעלי כלות לצד נעלים אופנתיות לנשים. ובעיקר מספקים תמיכה וליווי אישי ביום המשמח והמלחיץ של חייך. הנעליים שמיוצרות עבורנו, עוצבו בחדשנות ונבררו בקפידה. אנו מקפידים על קלה כבחמורה ולא חוסכים בטיב החומרים. לרשותנו, סנדלרים מקצועניים שבקיאים בכל רזי המקצוע, ושמשקיעים את מיטב מרצם ואהבתם בנעליים שלנו. כך שיש ביכולתנו לספק פתרון מיידי ללקוחות שלנו במידה והן תזדקקנה. הרפידות שתמצאו בנעליים שלנו לרבות נעלי הכלה, מיוצרות בשבילנו במיוחד בארץ המגף, איטליה. ולא תמצאו אותן בשום חנות או מותג אחר. הן נוחות במיוחד ומספקות תמיכה בריאותית לרגליך. אנו מזמינים אותך, לבקר אותנו למדוד ולהתרשם. כדי שבחתונה  שלך תוכלי להתהלך בנוחות ובסטייל ללא פשרות.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?