נעלי כלה דיזינגוף- לאירוע החשוב בחייך

האירוע החשוב ביותר בחייך מתקרב? זה הזמן להיחשף לקולקציית נעלי כלה דיזינגוף הממתינה לך בחנות נעלי ארו. בנעלי ארו, חנות נעלי כלה דיזינגוף תוכלי להנות מקולקציה ייחודית של נעלי כלה וערב בייבוא ישיר מאיטליה. אצלנו תמצאי נעליים אלגנטיות במבחר דגמים- נעלי כלה עקב גבוה, נעלי כלה עקב נמוך, נעליים לבנות, פלטפורמות ועוד.

 

 

נעלי כלה- אז והיום

בעבר, כל הכלות נראו פחות או יותר אותו הדבר- שמלה לבנה צחורה ונעליים לבנות תמיד תמיד עם עקב.
המראה הכלתי השגרתי לא הפתיע או ריגש אף אחד כאשר הן צצו לפתע מתחת לשמלה. היום, שונים לגמרי הם פני הדברים. נעלי הכלה מופיעות בחנויות נעלי הכלה בשלל דוגמאות וצבעים. אספנו למענך כמה דוגמאות לדגמים חדשניים מהקולקציה שלנו בנעלי ארו:

נעלי כלה שטוחות- בעלות עקב נמוך

נעלי כלה אלו מיועדות לכלות גבוהות, אך גם כלות נמוכות יכולות להנות מהן! רבות הכלות בעלות הגובה הממוצע שבוחרות בנעליים שטוחות המאפשרות להן לחוש נינוחות במהלך החתונה. נעלי כלה דיזינגוף שטוחות עשויות לשמש גם כנעלי ריקודים נוחות בשלבים שלאחר החופה.

נעלי כלה עקב מרובע

נעליים אלו לא נמוכות ולא גבוהות במיוחד, הגובה שלהן הוא ממוצע והן הבחירה המועדפת עבור רוב הכלות.
לרובן עקב מרובע התורם ליציבות, והן מגיעות בשלל צבעים מרהיבים: לבן, ברונזה, נחושת, כסף, זהב ועוד.

נעלי כלה עקב גבוה

נעליים אלו מתאימות למקצועניות בלבד! אם את רגילה להלך על עקב גבוה בקלילות, ברכישת נעלי כלה אלו את מרוויחה גם יופי וגם נוחות, אך אם לא- אנו ממליצים לך לא לנסות. אם אינך רגילה להלך על עקב, נעלים אלו עשויות להסב לך אי נוחות רבה. אצלנו בארו נעלי כלה דיזינגוף תוכלי למצוא מגוון עצום של נעלי כלה בעקב גבוה- רגילות או עם טוויסטים ועיטורים מיוחדים.

אז אלו נעלי כלות את בוחרת? מזמינים אותך להכנס לאתר ולהתרשם מהקולקציה החדשה.

 

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?