נעלי כלה – מה נועלות סלבס

נעלי כלה

כל טרנד שמכבד את עצמו מתחיל קודם כל ולפני הכל, אצל הסלבריטאיות. השחקניות, בוגרות הריאליטי, הזמרות והדוגמניות המוכרות לנו מטורי הרכילות, כל אלו משפיעות על מה שאנחנו בוחרות ללבוש וגם לנעול. ומה לגבי יום החתונה? מבחירות אופנתיות אמיצות ומלאות בסטייל ועד נעלי כלה קלאסיות ועל זמניות, הנה מה שבחרו המפורסמות שלנו לנעול בזמן הצעידה לחופה

יום החתונה הוא ללא ספק אחד הימים הכי חשובים ומרגשים בחייה של כל כלה, אך כשמדובר במובילות דעה ונשים הנמצאות במרכז תשומת הלב הציבורית, היום הזה זוכה להתייחסות מיוחדת אפילו עוד יותר. משמלת כלה שנתפרה בהתאמה אישית על ידי מעצבי האופנה המובילים ועד נעלי כלה שאין לאף אחת אחרת, את מוזמנת לקבל קצת השראה מהיפות והנכונות של ארצנו הקטנטונת, אשר שבחרו בנעלי ארו עבור היום המיוחד שלהן.

אופל ענבל

היפיפייה נישאה לבחיר ליבה אמיר פחר, בוגר הישרדות, בבוסתן בגבריאל. ללוקיישן הקסום הצטרף לוק קסום לא פחות, שהתקבל בזכות שמלת כלה עוצרת נשימה בעלת גזרת סטרפלס ומחשוף לב. לצד השמלה המרהיבה בחרה אופל סנדלי כלה בעלות עקב דק ופסים דקים בשילוב נצנצים שהשתלבו עם השמלה המנצנצת ויצרו תחושה של זוהר הוליוודי ישן.

אדל בספלוב

מלכת הלבבות שהגיחה לחיינו במרוץ למיליון והמשיכה לכבוש את המסך בתוכניות כמו זוג מנצח, בחרה להמשיך להוביל ולהשפיע גם ביום חתונתה לבחיר ליבה מאץ'. החתונה הנוצצת התקיימה במלון הילטון בתל אביב, אשר אירח במשך השנים לא מעט חתונות מפורסמות. אדל בחרה נעלי כלה בעיצוב המתכתב עם אחד הסגנונות האהובים ביותר על כלות בשנים האחרונות: סנדל פס כולל עקב עבה בגובה 15 ס"מ ופלטפורמה קדמית. מדובר בלוק מרשים במיוחד שאי אפשר להתעלם ממנו, היוצר אשליה של גובה ומספק צללית חטובה ואסופה.

יאנה יוסף

התוודענו אליה לראשונה בתוכנית האח הגדול שם היא הציגה יופי עוצר נשימה ואישיות יפיפייה לא פחות. שנים אחר כך היא שבתה גם את ליבו של שליש ההרכב מה קשור, ציון ברוך. ביום חתונתם המאושר של הזוג, אשר התקיים במלון "דייויד אינטרקונטיננטל" בתל אביב, צעדה יאנה אל עבר החופה בזוג נעלי כלה שלנו, מעוצבות כסנדלי עקב מרובעות בגובה 7 ס"מ עם פס עדין באצבעות, בלוק ששם דגש על מראה צנוע ונקי. יאנה בחרה בשמלת כלה שנראית כאילו נלקחה מהאגדות, עם שרוולי תחרה ארוכים, כתפיים נפוחות וחצאית תפוחה מסאטן ונראתה כמו נסיכת דיסני או בת למשפחת המלוכה הבריטית, לפחות.

מרינה מקסמיליאן בלומין

הכלה מלאת התעוזה, זו שתמיד בוחרת במראה מקורי, מרענן ומפתיע, בחרה בבחירה לא שגרתית גם ביום חתונתה לגיא מנטש מהצמד המוסיקלי המצליח גיא ויהל. מרינה, בעלת הקומה התמירה והיופי המרשים, בחרה נעלי כלה שטוחות שרק הבליטו את הייחודיות והנועזות שלה.

שיר אלמליח

הדוגמנית היפיפייה בעלת המראה האקזוטי והמסתורי, בחרה עבור יום חתונתה נעלי כלה שפיציות בעלות עקב דק, הנעליים סגורות מקדימה ומאחור ופתוחות בצדדים, למראה סקסי שקשה להתעלם ממנו.

ספיר בן רובי

השחקנית הפופולארית לה התוודענו לראשונה בסדרה נעלמים ומאז הפכה לחביבת בני הנוער, בחרה בסגנון מעורר השראה עבור יום החתונה שלה, שהתקיימה ממש לאחרונה, כולל שמלת כלה צחורה מבד טול שקפקף וסטרפלס בגזרת מחוך. את האאוטפיט המהפנט השלימה ספיר עם נעלי כלה מעוצבות כסנדלי וינטג' בעלי עקב מרובע בגובה של 8 ס"מ. התוצאה? וואו ושוב וואו.

אליאנה תדהר

כוכבת הילדים הנחשבת לאהובה לא פחות גם על המבוגרים, בחרה עבור יום חתונה עם לי בירן נעלי כלה זהות לאלו שבחרה ספיר. מדובר בבחירה לא מפתיעה בכלל, לאור הבחירות מלאות התעוזה של אליאנה. תדהר, שאחד הסגנונות החביבים עליה הוא מראה הוינטג' בחרה בשמלת כלה ענוגה מבד שיפון מקושט בעדינות, בגזרת מקסי קומות ומחשוף סטרפלס, שהבליטה את גזרתה הדקיקה. הכלה היפה בחרה לשדך לשמלה המיוחדת הזו את סנדל הוינטג' שלנו וכך הצליחה לייצר טוטאל לוק מעורר השראה שכל מי שאוהבת את המראה צריכה רק לגזור ולשמור לעת הצורך.

זהבה בן

ונקנח עם המלכה האם, זהבה בן, שבזכות בית האח הגדול חזרה לחיינו עם קאמבק ענק שהכניס אותה לכל בית בישראל. אמנם לא מדובר ביום חתונתה, אלא בהופעה הגדולה שלה כשהיא יצא מבית האח הגדול וזכתה במקום הראשון, אבל איך אפשר להתעלם מהופעה שכזו? זהבה הפגיזה עם נעליים שפיציות בגוון זהב שנותנות תחושה הכי הוליוודית שיש. הנעליים סגורות מקדימה ופתוחות מאחור, בתוספת עקב מיוחד של 7 ס"מ.

כל נעלי הכלה מחכות לך במקום אחד

מנצנצות או חלקות, סנדלים או נעליים סגורות, עם עקב או בלי, בנעלי ארו מחכות לך כל נעלי הכלה הכי יפות והכי נוחות שיש. מחפשת את הזוג המושלם? בואי להרגיש גם את מלכה ליום אחד. נשמח לעזור לך למצוא את הנעליים שישלימו את השמלה שלך ויתכתבו עם הסגנון שבחרת באופן מדויק.

www.aroshoes.co.il

מזל טוב!
משפחת ארו ♥

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?