נעלי כלה נוחות

"האורחים הוזמנו, האולם קושט והכל מוכן. אבל משהו הרגיש לי מוזר. תחושה של חוסר נוחות וכאב. שבישרה לי שעשיתי טעות". הציטוט הזה יקירה, עלול להיות שלך במידה ותמשיכי לחשוב רק על יופי ולא גם על הבריאות שלך..

בואי נדבר רגע בכנות, כל כלה רוצה להרגיש נינוחה וקלילה ביום חתונתה.  אף כלה לא רוצה לסבול מכאבים בכפות הרגליים ולכן אני ממליצה לך להפסיק לחפש נעלי כלה שהן רק יפות ולהתמקד בנעלי כלה נוחות מלאות בשיק ואיכות.

לא כדאי להמעיט בערכן של נעלי כלה נוחות לחתונה. מדובר ביום אינטנסיבי במיוחד בו תבצעי את כלל התנועות שידועות למין האנושי: עמידה ממושכת בקבלת הפנים, סיבובים בין האורחים וריקודים ממושכים שבהן לא תשבי לרגע. אני יודעת, נעליים הן חלק חשוב מהמראה שבחרת. אבל תסכימי איתי שזה לא ריאלי להתהלך איתן שעות רבות כשלא נוח לך. נשים רבות סובלות מכאבי גב ומבעיות פיזיות כתוצאה מנעילת נעלי עקב לא נוחות, או מכיוון שנעלי העקב אינן תואמות לכפות רגליהן. אז כדי שתוכלי לוודא את איכות ונוחות העקבים, קבלי ממני חמישה טיפים "נוחים" במיוחד:

גובה העקבים

עקבים גבוהים אומנם מרשימים ומחמיאים לרוב הנשים, אך הם אינם מתאימים לכל אחת. נושא הנוחות כרוך בצורה הדוקה עם גובהו של העקב ובמידה ואת מעוניינת בזוג נעלי עקב חדשות או שמא את עדיין מצויה בשלב ההתלבטות, אני ממליצה לך לנסות את העקביים ולהתהלך עימן בצורה טבעית ו-וודאי כי את מסוגלת לעמוד איתן במשך כמה דקות רצופות.
טיפ לאלופות- לנוחות מקסימלית ודאי את סוג המשטח עליו עתידה להיערך החופה ולוקשיין בו עתידים להיערך הצילומים (דשא, חוף הים, עפר, חצץ וכו'). זכרי להישמר מדשא וממשטח דק אחרת תמצאי את עצמך תקועה בתוך חריצי הדק או חלק מהדקורציה בדשא.

מבנה העקבים

מרכיב מרכזי בנוחות הנעליים הוא המבנה שלהן. ישנם מספר דברים המומלצים לבחינה: תחילה ודאי את עיקול החרטום, חרטום מעוקל ומכופף מעיד על נעלי כלה שרצוי להתרחק מהן במידה וכפות רגלייך, חשובת לך. שנית, בדקי את הרצועות או את שלמותו של המבנה המכסה את העקב. מאחר והוא מסייע לקבע את הרגל למקומה ולוודא כי הנעליים יושבות על כפות רגליך בצורה טובה.

טיפ לאלופות – התרחקי מנעלי עקב צרות מידי, הסבל שהזרת שלך עתידה לסבול מהן כרוך בכאב חסר סבלנות על כן אני ממליצה לך לבחור נעלי כלה נוחות שבהן מצוי רוחב מספק המאפשר מקום הגון עבור האצבעות.

נוחות העקבים

נוחות היא שם המשחק. כשנוח לך את יכולה להנות מההווה ולא לשקוע במחשבות מטרידות שאליהם מתווספים כאבים טורדניים. הפתרון האידיאלי למצב הזה הוא לדאוג שרפידת נוחות איכותית כבר הותקנה מבעוד מועד בתוך הנעליים , בשעת ייצור הנעליים בדומה למותג הנעליים הוותיק נעלי ארו.  שדואג עוד משלב התכנון של הנעליים לחשוב על הנועלת ולשים את צרכיה במרכז כבר תשעים שנים.

זכרי, לפני החל  -במקום הראשון ברשימת דאגותיך צריכות להיות ממוקמות גבוה גבוה  בחירה מושכלת של נעלי כלה נוחות לחתונה שיתאימו לך המדויק. הנעליים הללו עתידות לשרת אותך במשך הרבה מאוד שעות והן חייבות להיות נוחות, בולמות זעזועים וכאבים ומספקות רכות שעוטפת ומכילה.

איכות החומרים

אין טעם לייפות את זה -נוחות שלובה עם איכות.  כאשר עושים שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ונעזרים באהבה למקצוע ובניסיון רב זוג העקביים שלך יראו מושלם אך בעיקר יספקו תחושת נוחות מפנקת ומכילה. אומנת ייצור הנעליים שמורה למחוזות מצומצמים – צרפת, ספרד ואיטליה. האחרונים ידועים באיכות המוצרים, תוך השמת דגש על דיוק התפירה ושימוש בחומרים עמידים שיבטיחו לך שנעלי הכלה הנוחות שבחרת, ישמשו אותך זמן רב.

מאיפה לקנות?

מותג נעלי הכלות נעלי ארו דואג לייצר כבר 90 שנים נעלי כלה נוחות, איכותיות ובעלות שיק איטלקי חצוף ומזמין. קולקציות נעלי הכלה של נעלי ארו מעוצבת בטוב טעם ומתהדרת במנעד רחב של נעלי כלה נוחות בעלות טקסטורות מעניינות, מרקמים נועזים, צבעים נעימים ומחמיאים.

עבורנו שירות מקצועי ואדיב ששם את הלקוח במקום הראשון אינה סיסמה, אלא דרך חיים. אנחנו מזמינים אותך לבקר אותנו ולהתחדש בזוג נעלי עקב נוחות ומרשימות.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי כלה ארו

מחפשת נעלי כלה יפות ונוחות? כאלו שישתלבו בדיוק עם הסגנון שבחרת ויהפכו את המראה כולו לזוהר ואלגנטי יותר?  הכירי את נעלי כלה ארו, מותג נעלי

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?