נעלי כלה שטוחות או על עקבים - רק בנעלי ארו

לנעלי הכלה שתבחרי יש כוח עצום- כדי להשלים את המראה שלך וליצור נראות חגיגית ומלכותית. אנו ממליצים להקדיש תשומת לב לבחירת הנעליים המתאימות. נעלי ארו מזמינה אותך להתרשם מקולקציה נעלי הכלה בסגנון מודרני ומינימליסטי, בייבוא ישירות מאיטליה. מובטח לך שתמצאי משהו שתאהבי.

בניגוד למה שכלות רבות חושבות, נעלי כלה שטוחות חשובות לא פחות מאיפור מוקפד, שיער מעוצב או שמלה. בפרט ביום החתונה, שכידוע הוא יום מאוד אינטנסיבי בו את מתרוצצת בין קבלת הפנים לאורחים, בין האורחים לצילומים, חשוב מאוד שהנעליים יהיו נוחות ולא יפריעו לך.

השקעת כ"כ הרבה- בחרת לוקישיין שיתאים לאורחים, הזמנת סאונד שיתאים לאווירה ויעשה את המסיבה, השמלה שלך מתאימה לחליפה של החתן, ונעלי הכלה… נעלי הכלה זה האביזר היחיד שיקבע באמת איך תרגישי לאורך האירוע!

אנו מזמינים אותך להכנס לחנות שלנו- נעלי ארו, ולבחור את הנעל המחמיאה לרגל, שתהני לפזז איתה ביום הגדול בחייך.

קצת ממה שמצפה לך ביום הגדול

כשתגיעי ליום המאושר בחייך, אל תצפי למנוחה ולשלווה.

ביום החתונה, היום המאושר בחייך, כמעט לא תחווי רגע דל אותו תוכלי להעביר בישיבה.

כשהטקס מתחיל, את כבר אחרי מסע ארוך בשתי רגלייך – צילומים, לילה מלא מחשבות, הסתובבויות לסידורים אחרונים והתרגשות רבה שמערערת במקצת את היציבות שלך.

נעלי כלה איכותיות יהיו אלו שיעניקו לך את תחושת הביטחון, יאפשרו לך לחוש רגועה ונינוחה, ולשדר את האני האמיתי שלך גם ברגעים המרגשים ביותר של האירוע.

איך נראית נעל הכלה המושלמת?

נעל הכלה שתבחרי צריכה להקיף את כל כף רגלך, באופן שאינו לוחץ מדי ומצד שני גם לא משוחרר מדי. העקב יכולה להיות גבוהה או נמוכה לפי טעמך, אך צריכה להעניק לרגלייך תחושת יציבות. במהלך המדידות, ודאי שפנים הנעל היא רכה ונעימה, ובעלת מרקם נוח ומאוורר.

לאחר שבחרת נעל שמוצאת חן בעיניך, חשוב להתהלך בה מבעוד מועד, כדי להרגיל את כפות הרגליים.

נעלי ארו היא חנות בוטיק לנעלי כלה וערב, בייבוא אישי מאיטליה. באתר שלנו מוצגת קולקצית הנעליים האופנית שלנו לכלות ונשים ממגוון סגנונות. אנו מזמינים אותך לבקר באתר או להגיע אלינו לחנות בדיזינגוף ת"א.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?