נעלי כלות 2022

מתחתנת השנה? זכית! נעלי הכלות השנה כל כך יפות ומיוחדות, שהבחירה לא פשוטה בכלל. מזל שאנחנו כאן בכדי לעזור. מסנדלים פתוחים ונעלי עקב נמוך ועד סטילטו, סנדלי רצועות וכל מה שביניהם – הנה כל מה שחדש בתחום נעלי הכלות לשנת 2022

נעלי כלות הן חלק בלתי נפרד מהמראה שלך ביום המאושר בחייך. מדובר בתוספת קטנה אך מדויקת של סטייל שנועדה לשדרג ולרומם את המראה כולו. בין אם בחרת בשמלה סולידית ורגועה ובין אם הלכת על שמלה מיוחדת בעיצוב המתכתב עם המגמות המובילות בעולם האופנה – נעלי כלה אופנתיות ומעודכנות יאפשרו לך לקחת את המראה הזה שלב אחד קדימה. אז אלו טרנדים מככבים בעולם נעלי הכלות בשנת 2022? בואי ונגלה אותם יחד.

מצעד הסטייל: נעלי כלות 2022

סנדלי פלטפורמה – נוחות שלעולם לא יוצאת מהאופנה

בין אם את מעוניינת בתוספת גובה ובין אם צעידה על נעלי עקב היא לא הצד החזק שלך, עקבי הפלטפורמה מהווים אלטרנטיבה מוצלחת במיוחד שתספק  לך אקסטרה של כמה סנטימטרים חשובים, מבלי לפגוע בתחושת הנוחות והיציבות. נעלי עקב פלטפורמה לכלות נחשבות לחלק בלתי נפרד מאופנת נעלי כלות לשנת 2022 ואם גם את מתחברת למראה, לכי עליהן!

נעלי כלה עקב נמוך – ללכת עם, להרגיש בלי

מתלבטת בין נעלי עקב לנעליים שטוחות? הנוחות שלך חשובה לך במיוחד ביום החתונה? אנחנו לגמרי מבינים אותך. אם את חושקת במראה ביניים שמשלב בין נוחות ויציבות לבין תוספת קטנה של גובה התורמת למראה חטוב ואסוף יותר, נעלי כלה עקב נמוך הן התשובה המושלמת עבורך. השנה תמצאי אותם בשלל גוונים המתאימים לכלות מהלבן הצחור הקלאסי ועד גוון פנינה, שמנת, פודרה וגוונים עדינים נוספים שיתאימו לכל בד ולכל גזרת שמלה.

נעלי כלה עקב בינוני – השילוב המושלם בין גובה לנוחות

לכלות גבוהות או למי שאינה מתורגלת בעקבים גבוהים. השנה תמצאי אותן בשלל צבעים מהלבן הקלאסי, גווני הניוד והפודרה ואפילו בגווני זהב וכסף, למראה קצת פחות שגרתי.

נעלי כלה עקב גבוה – טאצ' מרשים לכלה שתעז

אם עקבים גבוהים הם חלק משגרת היומיום שלך, אין סיבה שתוותרי עליהם גם ביום המיוחד שלך. אופנת נעלי כלות 2022 כוללת נעלי כלה עקב גבוה בשלל עיצובים יפיפיים, מנעלי כלה סגורות בעלות חרטום מחודד עם פתח אחורי, נעלי עקב בעלות פתח פיפ טואו ועד נעלי כלה בעיצוב המשלב רצועות אלכסוניות או אופקיות, למראה מתוחכם ומעניין במיוחד.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?