נעלי כלות – 5 כללי מפתח לבחירה

נעלי כלות- 5 כללי מפתח לבחירה

נעלי ארו הינו מותג בעל מוניטין של עשרות שנים בתחום ההנעלה לנשים בארץ. אנו מזמינים אותך להתרשם מקולקציה חדשה של נעלי כלות וערב, המיובאת ממיטב המעצבים באיטליה.

 

אחד המרכיבים המשפיעים על הופעתה של הכלה ביום החתונה הינו נעלי הכלה אותן היא בוחרת לנעול.

נעלי הכלות שלך להתאים לשמלת הכלה, אבל יחד עם זאת להיות גם מותאמות לערב הארוך המחכה לך, שכולל כמובן את הריקודים והפיזוזים בין האורחים. נעליים שלא יתאימו לכף הרגל שלך באופן מושלם ויפגעו בנוחות שכל כך חיונית עבורך ביום הזה, וגם עתידות לחבל ברשמים ובזכרונות מן הערב המיוחד.

כיצד בוחרים נעלי כלה?

צוות נעלי ארו אסף עבורך את 5 כללי המפתח לבחירת נעלי הכלה שלך. הרי הם לפנייך:

 

נוחות

לפני כל קריטריון אחר, על נעלי הכלה שתבחרי להיות נוחות לגמרי, ולגרום ליציבתך להיות נוחה וטבעית. על הנעל להיות אחוזה היטב על כף הרגל, ובמקביל אל לה להיות הדוקה מדי.

שילוב עם שמלת הכלה

נעלי הכלות שתבחרי עתידות להשתלב עם השמלה שתרכשי, ועל כן מומלץ לרכוש את הנעליים אחרי רכישת השמלה. יש כלות המגיעות עם השמלה או עם צילום שלה לבחירת הנעליים, כדי להקל על הבחירה.

סוג הסוליה

קריטריון נוסף שאף הוא עשוי להשפיע על הנוחות שלך לאורך כל האירוע, וכלות רבות לא נותנות עליו את הדעת הוא עניין הסוליה. על סוג הסוליה שלך להיות מותאם למשטח הריקודים באירוע על מנת למנוע מציאות לא נעימה של החלקה. ההמלצה שלנו היא ללכת על סוליה מגומי, המתאימה לרוב סוגי הרצפות- פרקט, שיש, קרמיקה או בטון.

גמישות הסוליה

עוד נושא שיש לתת עליו את הדעת הוא סוליה גמישה. סוליה גמישה תאפשר לך לחוש הכי בנוח וללכת באופן טבעי, מה שאין כן בנעלי פלטפורמה למשל, שסולייתן אינה גמישה ואינה מתכופפת.

עקבים או לא?

כלות רבות מתלבטות בנוגע לגובה העקב, שכן הן מעונינות להראות טוב ככל האפשר, אך מנגד לא אוהבות את ההרגשה של "ללכת על גבוה". אם את לא מורגלת בנעלי עקב, ערב החתונה שלך אינו הזמן המתאים לאימונים. השתדלי לבחור את נעלי הכלות שלך מבעוד מועד, כך שתוכלי להתרגל אליהן בהדרגה.

 

מחפשת נעלי כלות ייחודיות ונוחות בהתאמה אישית? מזמינים אותך ליצור קשר עוד היום עם נעלי ארו, נעלי כלות וערב בעיצוב אישי.

 

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?