נעלי עקב- גבוה בינוני או נמוך רק בנעלי ארו

לטובתכן אספנו את כל נעלי העקב והכלה האיכותיות ביותר בחנות בוטיק אחת- נעלי ארו, חנות נעלי הכלה והעקב המובילה בתל אביב. הכנסו עוד היום לאתר, ובחרו את הנעל שלכן.

נעלי עקב הן המוצר המגלם את הנשיות האמיתית- בהיותן מאריכות את הרגל הן יוצרות חזות נשית תמירה וחטובה. עם זאת, נשים רבות מוצאות את נעלי העקב לא נוחות לשימוש, בין אם מדובר באירוע ובין אם הליכה שגרתית ברחוב. לבעיה זו קיים פתרון ייחודי בדמות נעלי עקב בינוני שתוכלו למצוא אצלנו בחנות נעלי ארו תל אביב. נעליים אלו מככבות בתצוגות האופנה ומסתמנות כטרנד שהולך לשלוט בתחום ההנעלה בשנים הקרובות. 

נעלי איכות שתופסות את הלב

בחנות הבוטיק שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של נעלי עקב בדגמים שונים בשלל גוונים עכשווים לבחירתכן, לרבות גוונים נועזים יותר- כסף, שחור, משבצות, אדום ארגמן ועוד ועוד. הייחודיות בנעלי העקב והכלה של ארו, שלא תמצאי בשום מקום אחר באה לידי ביטוי באיכות ונוחות יוצאת דופן שתופסת לא רק את הרגל אלא גם את הלב. אתן יכולות לבדוק בעצמכן- הרפידות של הנעליים רכות ונעימות, הנעליים יציבות להפליא והכי חשוב- בהליכה לא יגרמו לחצים וכאבים באזור כף הרגל.

טיפ מהלב לרכישת נעל עקב

דיברנו הרבה על עקבים, אבל איך תדעו אילו נעלי עקב לקנות? הסוד הפשוט הוא שהתנוחה לנעל איכותית היא שבזמן שאתן עומדות העקב כולו יהיה על הרצפה או חלקו האחורי וכן החלק האמצעי של הסוליה. כך תבטיחו שנעלי העקב  יהיו נוחות לאורך זמן ושתוכלו לגלגל את הרגל קדימה בנוחות בעת שתצעדו בהן.

מעוניינות לקבל טיפים נוספים? לרכוש נעלי עקב מותאמות אישית עבורכן? מוזמנות להגיע לחנות של נעלי ארו ברחוב דיזינגוף בתל אביב ולהציץ על קולקציית הסתו החדשה שלנו.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?