עלי עקב נעלי ארו

נעליים בעלות עקב גבוה הן הנעליים המרשימות ביותר, מוסיפות כמה סנטימטרים לגובה ולוכדות תשומת לב רבה. נעלי עקב הן בגדר פריט חובה שנמצא בארונות הנעליים של חובבות אופנה וסטייל. חלקן שומרות אותן לאירועים מיוחדים וחלקן מתורגלות ללכת איתן ביומיום. ויש כמובן כלות, שלא מוותרות ביום שמחתן על נעל גבוהה שתשלים את מראה השמלה.

למה דווקא נעלי עקב?

מרבית הנשים בוחרות לנעול נעליים עם עקב על מנת להוסיף כמה סנטימטרים לגובהן ולקבל מראה מרשים ותמיר. המנהג לא שמור רק לנמוכות. גם נשים גבוהות רבות בוחרות להוסיף לעצמן עוד כמה סנטימטרים מעל הקרקע. מדובר גם באמירה אופנתית. ישנם בגדים שמצריכים לפעמים נעילת עקב, שמשלימות את המראה הכולל של הלוק.

יש סוגים רבים של נעלי עקב, כך שכל אחת יכולה למצוא נעליים מתאימות. ישנן נעליים בעלות עקב גבוה שיכולות להגיע עד 20 ס"מ גובה, ולצידן נעליים עם עקב נמוך של 5-7 ס"מ. חלוקה נוספת היא לפי עובי העקב – מעקבים עבים עם אחיזה יותר רחבה בקרקע שמתאימים למי שלא מתורגלות לנעל כזאת, ועד עקבים דקים ואפילו דקיקים כמו הסטילטו – שמיועדות לנשים שמנוסות מאוד בהליכה על עקבים.

נעלי עקב – ללא פשרה על נוחות

נעליים בעלות עקב יכולות, אם כך, להתאים לכולן ולהוביל אותך בדרכים טובות להליכה בטוחה. מעבר ליופי ולרושם החיצוני, אין צורך להתפשר על נוחות כשבוחרים נעליים עם עקב. בחברתנו, "נעלי ארו" המתמחה בנעלי ערב ונעליים לכלות, מציעים מבחר דגמי נעלי עקב שכולן מצוידות ברפידה אורטופדית מובנית. רפידה זו מספקת תמיכה בריאותית לרגל. הרפידות מיוצרות במיוחד עבורנו במפעל הממוקם באיטליה. הרפידות מותאמות לכל הנעליים שאנו משווקים, וכמובן גם לנעלי הכלה.

נעלי ארו עוצבו בקפידה על ידי מעצבים שמקפידים על השילוב של איכות ואופנה. לחברה שלנו מבחר ענק של דגמי נעליים בעלות עקב בעיצובים אופנתיים: עם רצועות באינסוף דוגמאות שעוטפות את הרגל, ושילובים של אקססוריז כמו אבנים ותחרה. ניתן להשיג את הנעליים במגוון צבעים: פנינה, לבן, שחור, פודרה, ניוד, וגם צבעים מנצנצים כמו כסף וזהב. יש לנו מבחר גדול במיוחד של נעלי כלה, ללוק מרשים ביום החופה.

אז כדי לבחור בנעליים טובות ומתאימות לערב או לחתונה, חשוב למדוד ולוודא שהן נוחות ושאחיזתן  טובה בכף הרגל. את יפה כשאת נועלת עקבים, אבל את הכי יפה כשנוח לך!

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?