נעלי עקב נוחות לחתונה

נעלי עקב נוחות לחתונה

רוצה לצעוד אל החופה בנעלי עקב וגם להמשיך לרקוד ללא כאב? לא מדובר במדע בדיוני! את לגמרי יכולה למצוא נעלי עקב נוחות לחתונה שיאפשרו לך ליהנות גם מעיצוב מהמם ומראה מרשים וגם מנוחות מקסימלית. קבלי את המדריך השלם לבחירת הזוג המושלם

מתחתנת? מזל טוב! עכשיו בואי נדבר על הנושא החשוב באמת: הנעליים שאת מתכננת לנעול. אנחנו יודעים כמה חשוב לך למצוא נעלי כלה שייראו לא פחות ממדהימות, שיספקו לך גובה ויתרמו למראה מחוטב יותר. עם זאת, אנחנו גם יודעים מה שאלפי כלות כבר גילו בעצמן – שהנוחות היא ממש לא נושא שכדאי להתפשר עליו. יום החתונה שלך הוא יום ארוך, מלא בהתרגשות, סידורים וצילומים, כך שבחירת נעלי עקב נוחות לחתונה היא בהחלט מתבקשת. אם תקפידי לבחור בזוג נעלי עקב נוחות לחתונה שיאפשר לך ליהנות מתמיכה בכף הרגל והליכה ללא כאבים, תצליחי ליהנות יותר מהיום כולו. הנה כמה נקודות שכדאי לך לשים לב אליהן בבחירת נעלי העקב שלך:

• שימי לב לגובה העקב

מנשיקות עם הדודים בקבלת הפנים ועד להרמות ברחבת הריקודים, לנעלי העקב שלך יש תפקיד חשוב במהלך יום האירוע. אם תבחרי בנעל שאינה נוחה מספיק, את בהחלט עלולה למצוא את עצמך עם חתכים, שלפוחיות וכאבים. מי מאיתנו לא נכח לפחות בחתונה אחת בה הכלה החליטה לזנוח את נעלי העקב המכאיבות ולרקוד יחפה? אז על מנת שתוכלי לשמור על הסטייל ביום המאושר שלך מתחילתו ועד סופו, חשוב שתקפידי לבחור בעקב בגובה שמתאים ליכולותייך. הכוונה היא לנעלי עקב בגובה בו את מתורגלת. אם את לא רגילה לנעול נעלי עקב ביום יום, אירוע החתונה שלך הוא ממש לא המקום להתחיל. לכן, במקרים כאלו חשוב לבחור בעקב בגובה נמוך עד ממוצע, שיאפשר לך ללכת ולרקוד ללא מאמץ או כאבים. חנויות הנעלים המתמחות בנעלי כלות מציעות מגוון אפשרויות שונות לגובה העקב, כך שתוכלי למצוא את גובה העקב שיתאים לך בדיוק.

• בחרי בעקב יציב

לפעמים גם נעליים בעלות עקב נמוך עלולות להרגיש לא נוחות, הכל מתחיל ונגמר בסוג העקב. כיום את יכולה למצוא נעלי כלה נוחות לחתונה בשלל סוגי עקב, מעקב סטילטו דק וגבוה או עקב קטנטן אך שובב ועד עקבי צ'אבי מרובעים המספקים גובה בלי לגרום לכאב. רוצה ליהנות מעוד כמה סנטימטרים מבלי לוותר על יציבות ועל עמידה זקופה? חשוב לך להגיע לחופה מבלי להתנדנד כל הדרך? כדאי שתדעי כי קיימים לא מעט סוגי עקב שיתאימו לך, החוק הראשון הוא שככל שהעקב רחב יותר כך היציבות אותה הוא מספק גדולה יותר. אם את עדיין מתלבטת מומלץ להתייעץ עם הצוות בחנות נעלי הכלה, הם יוכלו לכוון אותך לסוג העקב המדויק לך ולמבנה גופך.

• בחרי בנעליים בעלות מבנה ארגונומי

כשמדובר בנעלי כלה, לנוחות יש תפקיד מרכזי לכן בשונה מנעלי עקב רגילות, נעלי עקב נוחות לחתונה מעוצבות בטכנולוגיות חדישות המאפשרות הליכה ועמידה ממושכת ללא כאבים, גם לאחר שעות. מלאכת העיצוב לוקחת בחשבון הזווית בה ניצבת כף הרגל, בכדי לחלק את המשקל בצורה שווה ככל האפשר. כך, נמנע מצב של לחץ רב מדי הבהונות או על אזור העקבים. שימי לב למבנה נעלי הכלה שאהבת, בדקי שהן מתמזגות עם מבנה כף הרגל ומספקות לו תמיכה מקסימלית.

• בדקי את רמת השיפוע

לעיתים נעלי עקב כוללות עקב לא גבוה או דק במיוחד אך השיפוע, כלומר הזווית שלהן נחשבת לתלולה. נעלי עקב נוחות לחתונה הן לא רק כאלה הכוללות עקב נמוך ויציב, אלא שיפוע נוח שימנעו מצב של מאמץ מיותר של כף הרגל, לכן שימי לב מראש לרמת השיפוע של נעלי העקב שאהבת, אם השיפוע שלהן מרגיש לך תלול או שההליכה יוצרת מאמץ, השאירי אותן בחנות.

• אל תתפשרי על נעליים מכאיבות

נעלי הכלה שאהבת מכאיבות לך? היפרדי מהן לשלום. בין אם בחרת בסנדלי עקב ובין אם בנעל עקב סגורה בסגנון קלאסי, כשהנעליים חדשות הן עלולות ללחוץ ולגרום לכאב באזור הבהונות. במשך הזמן הלחץ הזה גורם להיווצרות של שלפוחיות מכאיבות שיהפכו את ההליכה למשימה לא קלה. שימי לב לכך כבר בשלב המדידה, אם את חשה כאב, הוא בהחלט עלול להתעצם במהלך האירוע ולגרום לך לקושי אמיתי בהליכה.

התאימי את סוג הנעליים למיקום האירוע

סטילטו שנתקע בחריצים ברצפת הדק? עקבים שמתחפרים עמוק בדשא? נעלי כלה שמחליקות בכל צעד על רחבת הריקודים? כל אלו בהחלט יכולים להיחסך ממך אם רק תיקחי בחשבון מראש את תנאי השטח במקום בו בחרת לקיים את החתונה.  נעלי עקב נוחות לחתונה הן כאלו שיתאימו לכל סוג משטח – מרוצף או לא. במקרים של חתונה בשטח פתוח, בחיק הטבע או בגן אירועים, מומלץ להימנע מנעלי כלה בעלות עקב דקיק כמו סטילטו שכן הן בהחלט עלולות להתחפר בקרקע לפחות פעם או פעמיים. 

מאחלים לך בהצלחה במציאת הזוג המושלם! 

www.aroshoes.co.il

מזל טוב!
משפחת ארו ♥

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?