נעלי ארו - נעלי כלה - נעלי פלטפורמה לכלה
נעלי ארו - נעלי כלה - נעלי פלטפורמה לכלה

לרוץ כל היום על עקבים:
טיפים לבחירת נעלי עקב נוחות שלא תרצי להוריד אותן

כל כלה חייבת לעצמה נעלי עקב נוחות כדי ליהנות מיום החתונה שלה. לפנייך כמה טיפים לבחירת נעלי כלה אידיאליות

יום החתונה הוא מרגש במיוחד, אבל גם מתיש: בתור כלה את חייבת לעמוד שעות ארוכות על הרגליים, מהצילומים ועד הרגע בו אחרון המוזמנים יוצא מהאולם. את צפויה להסתובב בין האורחים ולרקוד כל הלילה בלי רגע אחד של מנוחה. כדי שתוכלי ליהנות מיום החתונה שלך ולא לסבול מכאבים ברגליים, יבלות ונפיחות, את חייבת לרכוש נעלי עקב נוחות.

אם עד היום חשבת שנעליים נוחות ונעלי כלה זה משהו שלא הולך יחד, אז תתפלאי. ישנן נעלי כלה שהן כל כך נוחות, שגם לאחר שהחתונה תסתיים, את תשמחי לנעול את הנעליים האלו. אז הנה לפנייך כמה טיפים לבחירת נעלי עקב נוחות.

נעלי עקב נוחות תלויות בגודל העקב

אם את רגילה לצעוד על עקבים, אז את יכולה להרשות לעצמך לנעול נעלי כלה עם עקבי סטילטו. אבל אם את יותר טיפוס של נעלי ספורט, עדיף לך לבחור בנעלי עקב נוחות עם עקב קטן של עד חמישה סנטימטר. גם נעלי פלטפורמה יעניקו לך יציבות ויאפשרו לך ליהנות מתוספת גובה מבלי ליפול.

נעלי עקב נוחות עם רפידות

מומלץ מאוד לרכוש נעלי כלה המגיעות עם רפידות. ב״נעלי ארו״ למשל, תוכלי למצוא נעלי עקב נוחות עם רפידת נוחות מובנית תוצרת איטליה. הרפידה מעניקה תמיכה לכל כף הרגל, מחלקת בצורה נכונה את העומס על כף הרגל, וכך מאפשרת לך לרקוד מבלי שיווצרו לך יבלות.

מדידת הנעליים

כשאת מחפשת נעלי עקב נוחות, את חייבת למדוד את הנעליים לפני הרכישה. ישנן נעליים שנראות נוחות מאוד, אך כאשר תמדדי אותן את תגלי שהנעליים לא נוחות בכלל. חשוב מאוד שהנעליים יתאימו למבנה כף הרגל שלך, והדרך לגלות זאת היא באמצעות מדידה של הנעליים בחנות. אבל לא מספיק למדוד את הנעליים – עלייך לנעול אותן למשך לפחות רבע שעה. שבי עם הנעליים, לכי איתן, תצעדי ואפילו תרקדי איתן  כדי להיות בטוחה שהנעליים מספיק נוחות עבורך.

בנוסף, יש למדוד את שתי הנעליים ולא נעל אחת בלבד משום שכפות הרגליים שלנו לא זהות לחלוטין. מומלץ למדוד את הנעליים בסוף היום ולא בבוקר. זאת מכיוון שבסוף היום הרגליים שלנו נוטות להיות נפוחות יותר, ואם תרכשי נעליים בתחילת היום את עלולה לגלות שהן לוחצות עלייך אחרי הליכה ממושכת. והנה טיפ נוסף בשבילך לגבי מדידת הנעליים – אם את סובלת מפצעים או יבלות בכפות רגליים נסי להמתין עד להחלמת היבלות והפצעים לפני שאת מגיעה למדידה. היבלות והפצעים עלולים לגרום לתחושה שונה במדידה, ולשבש את ההתאמה של הנעליים לכפות הרגליים שלך. חוץ מזה, אם את מתכננת לגרוב גרביונים בחתונה, כדאי למדוד את הנעליים עם גרביונים שקופים כדי להבטיח התאמה מדויקת.

בחרי בנעליים במידה הנכונה

מצאת נעליים מהחלומות, אבל לצערך הנעליים אינן במידה שלך? אל תאמיני למוכר בחנות הנעליים שאומר לך שהנעליים יתרחבו או יתכווצו עם הזמן. הנעליים חייבות להתאים בול למידה שלך, לא להיות גדולות יותר או קטנות יותר, אפילו לא בחצי מידה. נעליים במידה קטנה מדי ילחצו על אצבעות הרגליים שלך ויגרמו לך לכאבים, בעוד שאם תנעלי נעליים במידה גדולה מדי את עלולה למעוד.

נעלים העשויות מחומרי גלם איכותיים

אם את מחפשת נעלי עקב נוחות, אסור לך לבחור בנעליים זולות שמיוצרות מחומרי גלם פשוטים. נעליים נוחות חייבות להיות מיוצרות מחומרי גלם איכותיים במיוחד, כמו שתמצאי ב״נעלי ארו״ המייצרת את הנעליים לפי סטנדרט האיכות הגבוה ביותר. הנעליים עשויות מעור אמיתי ומשובח, וישנה הקפדה על כל פרט ופרט בנעל – מהתפר ועד הסולייה.

נעלי עקב נוחות יכולות להיות יפות

לסיום חשוב לזכור ש״נוחות״ ו״ויופי״ זה לא ההפך אחד של השני. אפשר למצוא נעל עקב שקופה, נעלי עקב שקופות, סנדל שקוף יפות, מרשימות ובמגוון רחב של עיצובים, שמעניקות גם נוחות מירבית. מומלץ לבחור בנעלים שיכולות להתאים גם לאירועים אחרים או אפילו ליום יום, וכך הרכישה תהיה משתלמת. אין צורך להתפשר על היופי או על הנוחות – ב״נעלי ארו״ תוכלי ליהנות משני העולמות.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?