נעלי עקב נחות בנעלי ארו

נעלי עקב שאינן גורמות לכאבים זו דרישה בסיסית והגיונית! מתי נעלי עקב הפכו למילה נרדפת לחוסר נוחות, לכאבים ולסבל? מי קבע, ש- "כדי להיות יפה, צריך לסבול?" אני תוהה עם עצמי תקופה ארוכה, מתי העקרון הבסיסי שתמיד הנחה אותנו – נוחות, הודח ממקומו לטובת ערך היופי ותו לא.

כדי ליצור נעלי עקב נוחות לכלות, תחילה יש לחשוב על מי שעתידה לנעול אותן.  מאחר  שכשנעלי עקב מיוצרות בקפידה תוך מחשבה על הנועלת, המוצר משתדרג אוטומטית והופך לאיכותי יותר, מכיוון שכבר במהלך התכנון נלקחו בחשבון הקשיים והוורסטיליות של הנועלת. את הכבדה שהן גורמות לגב. לעקמימות שהן יוצרות בתנוחה של כף הרגל, בגלל המבנה הלא נוח ובשל העומס שהוא משליך על הרגל. כך שכל הדברים נלקחו כבר בחשבון ובהתאמה לכך בוצעו התכנונים והתיקונים הדרושים, שייצרו – נעלי עקב נוחות לכלות.

האם נעלי עקב הן גם נוחות וגם יפות ?

הרי מי מאתנו לא חוותה את הסיטואציה המוכרת – ראית חנות אהובה או מגניבה, נכנסת אליה, הבחנת בזוג נעלי עקב הורס ששבה את ליבך ומייד ביקשת למדוד אותו –  ואם נדבר דוגרי, נעלי העקב הללו פשוט מהממות. אבל, איך שנעלת אותן גילית שהן בכלל לא נוחות. יכול להיות שבגלל צורת הרגל שלך, או כי המידה מעט לוחצת.

ישנה אפשרות כי מדובר באיכות הנעליים או באיכות הסוליה שאינן איכותיות. והנה, את חשה לפתע לחץ בכפות הרגליים, שאליהן מלווה כאב טורדני באצבעות שמקשה להכיל אותו (ואם נאמר את האמת את גם לא צריכה). והנה בזמן שכואב לך, את מתלבטת לך עם עצמך אם כדאי לרכוש את אותן נעלי עקב או שמא עליך ללכת לחפש זוג אחר של נעליעקב נוחות.

ולפתע פונה אליך המוכרת כמו מלקטת שיבולים בשדה חיטה, בנחמדות ומתיקות כשכל מטרתה היחידה היא לדחוף לך את אותן זוג נעלי עקב באמתלה שהן נעלי עקב נוחות לכלות. ועל הדרך, היא לא מפספסת שום טיעון שיכול לסייע לה לשכנע אותך שאותן נעליים לחלוטין מתאימות לך – "אין לך מה לדאוג, הנעליים עוד יתרחבו", "לא, זה ממש לא גדול עליך. חוץ מזה אחרי כביסה אחת הן יתכווצו אז את יכולה לשחרר את הלחץ", ועוד שלל פנינים ומשפטי שכנוע, שחוץ מלטשטש את האמת ולפגוע בך עתידית, הן לא באמת יתנו תועלת וערך.

וכן, זה גם  לגמרי אפשרי שבגלל, שאותן זוג נעלי עקב מוצעות במחיר נמוך וקורץ, את מתחילה לשכנע את עצמך ששווה לרכוש אותן גם אם תנעלי אותן למס' פעמים מועט. או כי זו ההזדמנות מאחר והן יכולות לשמש כזוג רזרבי. וזה השלב הבעייתי בנו, הנשים. במקום לחשוב על עצמנו ובמה שהגוף שלנו צריך וראוי שיקבל. רבות מאיתנו עסוקות  בשכנועים עצמיים, ובמציאת טיעונים למה כדאי לרכוש את הנעליים, על אף שהן לא נוחות.  

ביקרו בנעלי ארו

אני מניחה שהסיפור הזה הזכיר לך מקרה או שניים. אבל נשאלת השאלה – למה.
נכון הן יפות, אבל למה לא להשקיע, ולקנות נעלי עקב נוחות לכלות שהן גם שיקיות ומגניבות. כי את לגמרי יכולה. קולקציית נעלי העקב של נעלי ארו לנשים, מספקת אלטרנטיבה כבר תשעים שנים. כל נעלי העקב מיוצרת באיטליה תוך מחשבה עליך ועל כפות רגליך. בתוך הנעליים מותקנות רפידת נוחות מגנה ומכילה שבולמת כאב וזעזועים, ושומרת על המבנה של הרגל בצורה תקינה. ובכך מונעת כאבים מיותרים ברגלים ובגב. כן, היא עושה את כל זה. וזאת גם הסיבה שאת אותן רפידות נוחות לא ניתן למצוא בשום חנות אחרת, כי הן פטנט רשום של נעלי ארו.

גלי את הנעליים שמתאימות לך

אך מעבר לנוחות החשובה, הנעליים גם צריכות לתת הרגשה טובה ולהראות עלינו טוב. וגם כאן, קולקציית נעלי העקב של נעלי ארו לא מאכזבת. ומספקת פתרון אידיאלי בדמות נעלי עקב נוחות לכלות שהן גם אלגנטיות ומחמיאות בעלות שיק אירופאי ונוכחות. הקולקציה מגיעה במנעד רחב של דגמים, מרקמים, צבעים וסגנונות עקב שונים. בין אם מתחשק לך נעלי עקב נוחות לכלות בצורה סגורה או בזוג מחמיא בעל צורה פתוחה – את תמצאי נוחות אופטימלית, רפידה מפנקת וחומרים איכותיים החל מבטנה משובחת, תפרים פנימיים רכים כדי לחסוך מימך את הגירויים בעור.

זה החוק שמוביל את נעלי ארו – איכות שאינה מתפשרת על הקלה שבחמורה ושבוחרת באופן קבוע בשיקיות, עיצוב וחדשנות, כפי שהאיטלקים יודעים לעשות באומנות ובחן. אז למה את מחכה? בואי לבקר אותנו בחנות בתל אביב.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?