נעלי ערב - נעלי ארו

אני בטוחה שלנעליים שלי יש כמה סיפורים מרתקים לספר, במידה והן היו יכולות לדבר. חלקן בוודאי היו תוהות  מדוע לא נעלתי אותן כבר זמן רב. מדוע, החלפתי נעלי ערב בנעלי נוחות כשהלכתי ליהנות בטיולים ובהצגות. הן בוודאי שואלות את עצמן מדוע הן הפסיקו ללוות אותי בנאמנות למסעדה אהובה עלי, להתרגש איתי ביחד בדייטים קסומים, ולהתרפק על איזו גלידה טובה בדלי קרים.

הן בטח מאמינות שכבר הפסקתי לאהוב אותן ושנעלי הערב הנוחות והחדשות שלי תפסו את מקומן. לצערי הן לגמרי צודקות.

גובה העקבים

אני בחורה של נעליים יעידו על כך כל מכריי. מבחינתי אם גן עדן קיים, הוא בוודאי עשוי מפנטהאוז ענק צופה לנוף מדהים ועתיר בשוקולד ונעליים.

אני מודה, יש לי חיבה גבוהה לנעלי עקב ובייחוד ל- נעלי ערב. אני אוהבת את הנראות ואת הסטייל שלהן. את המראה האצילי, השובב, המסתורי או האלגנטי שהן עוזרות לי לשדר. לא משנה כמה נועזות הן יהיו, חשוב לי שנעלי הערב שלי יכילו מס' פרמטרים אקוטיים, והם:

  • אישיות –נעלי ערב צריכות להתכתב עם האישיות של הנועלת אותן. הן אמורות לעזור לך ליחצן את עצמך ואת האישיות שלך לסובבים אותך, בצורה לא מאולצת ומלאה בחן.
  • סטייל – נעליים משלימות את ההופעה. הן שומרות על מסגרת אחידה ומבטיחות שתראי מעולה, גם כשאת לובשת קז'ואל. לכן, חשוב להבטיח כי נעלי ערב יתכתבו עם מגוון רחב של הופעות, בלי לפגום בשיק ובגלאם. לא פשוט להיות סטייליסטית – המשמעות לא מאמינה בלרכוש כמה שיותר פרטי אופנה. אלא היא מצריכה יכולת של אלתור ויצירתיות ליצור מגוון הופעות ממס' מועט של פריטי לבוש שמצויים לך בארון.
  • גובה העקב – אני מאמינה ש- נעלי ערב צריכות להיות בעלות עקב מחמיא. אני מעדיפה לנעול עקבים נמוכים או בינונים כדי לתת קימור לגוף שישווה לו נשיות וצורת גיטרה, בלי להכאיב לכפות הרגליים. אך זה תלוי בך.
  • נוחות – אלמנט הנוחות הוא קריטי. נעלי ערב הן ורסטיליות ודינאמיות. בקלות הן יכולות לשמש אותנו ביציאה עם חברות, לדייט נוצץ, למסיבה מהנה ואף לאירועים משפחתיים. המנעד הוא רחב, ובשל כך נעלי ערב שאינן נוחות הן פשלה שעתידה לחזור כמו בומרנג לכפות הרגליים ולגב. ע"כ מומלץ לוודא כי קיימים רפידות נוחות מובנות בתוך נעלי הערב. רפידות נוחות מספקות בלימת זעזועים, עוטפות את הרגל ומספקות לכפות הרגליים שלך תמיכה והקלה. המסייעים בעמידה רבה, בהליכה ובריקודים.
  • איכות החומרים – נעלי ערב איכותיות צריכות להיות בעלות תוקף התיישנות ארוך במיוחד. הן צריכות להיות עמידות, בעלות עקב יציב וחזק ובעלות תפירה כפולה ואיכותית.

חשוב ביותר לוודא את סוג החומר המרכיב את החרטום, הסוליה את האלמנטים העיצוביים כדוגמת פייטים, טקסטורת העור, בדים או נצנצים. כדי שלא יפגעו בשלמותה של הנעל. לצד האבזם, הרצועות או הרוכסן. כלל זהב שיעזור לך לזכור – איכות נמדדת בעמידות ובקלות התחזוקה.

משמעותן של נעלי ערב

נעליים אמורות לשרת את הנועלת שלהן. כבר שנים ארוכות שהן מלוות את עקבנו ומספקות להן פינה נוחה ומפנקת. בשל כך, אין זה מפתיע שנעלי ערב בעלות יכולת מאגית להפוך כל לוק במאה שמונים מעלות אודות לצורה הפיסולית שנעלי ערב מקנות לנו.

ובכך משפיעות הלכה למעשה באמצעות תנוחות מסוימות על יכולת התנועה והתחושה הפיזית שלנו. נעליים, משפיעות על זאת שנועלת אותן. מדובר בעובדה מדעית שמצאה כי נעלי ערב מייצרות השפעה משולשת על התחושה האישית והרגשות, התנועתיות והחיצוניות שלנו.

משמעותן של נעלי ערב

מותג הנעליים הידוע, נעלי ארו הוקם בשנת 1931 בעזרת השקדנות והחלוציות הישראלית. בהתאם למשנה זאת, נעלי ארו ביססה את עצמה, ומהווה כמותג המוביל בתחום נעלי ערב לנשים. החנות ממוקמת בתל אביב, ברחוב דיזינגוף 118 ומציעה מגוון נעלי ערב איכותיות ויפות המציעות נוחות מקסימלית, אודות לרפידת הנוחות שמהווה פטנט רשום.

המותג מחזיק במפעל בבירת האופנה איטליה, בו נערכים תכנונים מקדימים מתוך חשיבה על הנועלת. כך למשל, עבור הנוחות, רפידת הנוחות שלנו מורכבת בתוך הנעל ישירות מן המפעל. כדי להגן מפני זעזועים וכאבים עתידיים זאת בשילוב שיקי עתיר בסטייל ישירות מאיטליה.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?