נעלי פלטפורמה לנשים- נעלי ארו

מתחת ללוק המושקע שמורכב מאיפור, עיצוב שיער, בגדים ואקססוריז. מסתתרות להן, נעלי הפלטפורמה. הגיוון שנעלי הפלטפורמה מביאות לנו הן בשורה של ממש.  החיפוש פשוט ניתן למצוא נעלי פלטפורמה לערב, נעלי פלטפורמה ליום יום (שהן מעט קז'ואל ופחות רשמיות), נעלי פלטפורמה סגורות, נעלי פלטפורמה גבוהות במיוחד והרשימה נמשכת.

מבחינתנו, נעלי ארו, הזוג שכל אישה צריכה בארון, (ובנינו, גם מהווה את גולת הכותרת), הן נעלי פלטפורמה. הסיבה הראשונה היא – שניתן במילים עממיות "לדפוק שואו". כזה שמותיר חותם בסביבה, בלי להתאמץ כלל.

כמובן שיש עוד מגוון יתרונות, אך במדריך לנעלי פלטפורמה לערב שלנו, נענה על כמה מהן:

  • גובה: נעלי פלטפורמה מספקות לך גובה. ממש כך. כל אחת מאיתנו שואפת להיות גבוה מעט יותר, וכאן נעלי פלטפורמה לערב נכנסות לתמונה. הן מספקות לך מעט סנטימטרים מבלי לאבד את הקואורדינציה והיציבות, ומבלי להתפשר על הנוחות שלך.
  • עיצוב: יתרון נוסף שמצוי בנעלי פלטפורמה הוא העיצוב. נעלי פלטפורמה לערב מגיעות במספר כה גבוה של מרקמים, בבדים, אלמנטים וחומרי גלם כמו זמש, עור, בדי נצנץ או סאטן. שבעזרתן, נעלי הפלטפורמה שלך מעודדות את הנשיות שלך, להגיע לידי ביטוי.
  • נוחות: בדרך כלל נעלי פלטפורמה לערב אינן נוחות במיוחד כי הדגש הוא בעיקר על היופי. אך אצלנו בנעלי ארו, מקסמנו את קולקציית נעלי פלטפורמה שלנו, כך שהנעליים שאנו מספקים הינן יפיפיות המגיעות בשיק האיטלקי. שמתבטא בסטנדרטים גבוהים במיוחד. זאת לצד, הנוחות המקסימלית שהרפידה הבלעדית שלנו, שכבר מגיעה מובנית בתוך הנעל, מספקת לך.

איך נועלים נעלי פלטפורמה לערב?

אם נגלול באינסטגרם ובפייסבוק בטח יצא לך לראות לא מעט נשים שמודות כל בוקר לאל על המצאת הפלטפורמה, ובעיקר על נעלי פלטפורמה לערב. ואם נסתכל בשטחיות, אז כן- מדובר בסך הכל בנעליים גבוהות. אבל, אם את אישה שנותנת דרור לסטייל ויופי. ואת צוללת לרבדים שמעבר- אז עבורך, נעלי פלטפורמה מהוות דרך חיים, בדומה ללא מעט נשים שמקדישות לעיתים מדף ייעודי לכך.  לא רבות יודעות אבל הנוכחות של נעלי פלטפורמה, מככבת בארון שלנו עוד משנות ה30 של המאה הקודמת. אגב, המותג נעלי ארו קיים משנת 1931.  צירוף מקרים? נשאיר לך להחליט זאת 😊

מספר טיפים מנעלי ארו שיבטיחו לך את מרכז הבמה

גובה הולך עם ארוך

נעלי פלטפורמה מדגישות את הלוק ומאפייני הגוף שלך. ולכן שילוב נעלי פלטפורמה לערב עם ג'ינס סקיני, מכנס ארוך מחמיא או עם שמלה שמדגישה את צורת הגוף כמו מידי, ישתלבו בצורה הרמונית. ויבטיחו לך לוק מחמיא במיוחד.

שמלת מיני?לא עם נעלי פלטפורמה

אם תנסי להתאים נעלי פלטפורמה לערב עם שמלת מיני את לא באמת תצליחי. השילוב בניהם כמו מגוחך נטול שיקיות שעדיף להניח את השמלה בארון או לחפש תחליפים אחרים מהארון. זכרי  להימנע משילוב של פלטפורמה עם חצאית, שמלות או שורטס בגזרת מיני. זה פשוט לא מחמיא ולא שיקי, ולכן עדיף לבחור באלטרנטיבות האחרות בארון

נוחות

מי אמר שללכת על עקבים זה לא בריא לך וגם לא נוח, צריך לאכול את הכובע. או את הנעליים. כי כשמדובר בנעליים, כל נעליים- מעקב שטוחה ועד נעלי פלטפורמה לערב, הנוחות תלויה בתכנון הראשוני ובחומרי הגלם שבהם המותג עושה שימוש. מכיוון שכשהחומריים איכותיים ונערכה מחשבה טרם ייצור הנעליים, ניתן דגש על הסטייל, המרקמים, סוגי החומר שאיתם הולכים לעשות שימוש. אך בייחוד על הנוחות. כשמדובר בנעליים איכותיות, שווה להשקיע כי מדובר בהשקעה שתמשיך ללוות אותך בנאמנות.

גלי את הנעליים שמתאימות לך

הנעליים נותנות את החותמת הסופית לכל לוק. נעלי פלטפורמה לערב או לאירוע מיוחד, עושות את ההבדל, ממש כך. הגיע הזמן שתשימי את עצמך במרכז ותרשי לעצמך להתאהב בנעליים שימתחו לך חיוך על השפתיים בכל פעם שתנעלי אותן.

עכשיו תורך לגלות את נעלי הפלטפורמה לערב האופנתיות של העונה. החל מנעלי עקב ועד סנדלי עקב בסגנון מסובב ראשים, נוחות ונעימות למגע.

אז לאחר שקבלת מאיתנו צידה לדרך- עכשיו זה תלוי בך, למצוא את נעלי הפלטפורמה לערב, שמתאימות לך. אבל, לא צריך ללכת רחוק. אנחנו כאן כדי לעזור.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק

    עוד לא ראית את
    הקולקציה שלנו?

    צרי איתנו קשר

    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?