נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נוחות

אם יש נעלי עקב נוחות מכולן הן ללא ספק נעלי הפלטפורמה. סוג העקב הזה מצליח לשלב את כל הטוב שבעולם בזוג נעליים אחד. גם תוספת גובה וגם נוחות מקסימלית, ועוד לא דיברנו על כמה הן יפות! אז בין אם את רגילה ללכת על עקבים ובין אם מדובר במשימה בלתי אפשרית עבורך – הנה כל הסיבות למה את פשוט חייבת אותן אצלך בארון

אולי כבר ראית אותן מככבות על המסלול של תצוגות האופנה הבולטות העונה, או אצל אלו שיודעות לפני כולן באינסטגרם – כך או כך מדובר באחד מסגנונות הנעליים החמים של התקופה. הן כבר גנבו את הפוקוס ממראה הכלה של אריאנה גרנדה והוסיפו קריצה שובבית לשמלת הכלה הוורודה של נטע ברזני. נראה שאיפה שלא תסתכלי עקבי הפלטפורמה נחשבים לבחירה הנכונה של הרגע. בענף החתונות, נעלי פלטפורמה נוחות מהוות הצהרה אופנתית של ממש עבור הכלה המעודכנת, זו שחשוב לה להישאר עם יד על הדופק בכל מה שקורה עכשיו.

למה גם את חייבת נעלי פלטפורמה?

לא משנה אם את חובבת נעלי עקב שמחפשת אקסטרה נוחות או שאת רגילה בעיקר לנעליים שטוחות, שזקוקה לתוספת גובה, נעלי פלטפורמה נוחות הן לגמרי התשובה עבורך. הן מושלמות לעונת הקיץ, מוסיפות כמה סנטימטרים חשובים לגובה ושומרות על רגליים יציבות על הקרקע. נעלי הפלטפורמה מגיעות במגוון גזרות וגבהים ויתרון נוסף ובולט שלהן הוא שהן מחמיאות לכל סוגי הגוף!

נעלי הפלטפורמה מספקות את סוג העקב שיעניק לך את היתרון של גובה נוסף מבלי להתפשר על הנוחות. אז אם את בדיוק מחפשת את זוג נעלי הכלה שיאפשר לך לצעוד אל עבר החופה בסטייל ובנוחות, או שמחפשת את נעלי הערב הכי יפות שיש, שגם יאפשרו לך לרקוד כל הלילה בלי כאבים, הנעליים האלו הן בדיוק בשבילך.

לשמלת כלה או שמלת ערב, ליציאה חגיגית או סתם כשמתחשק להרשים – לא משנה מה הסגנון שלך, את יכולה להיות בטוחה שתמצאי זוג נעלי פלטפורמה שיתאימו בדיוק לסטייל שלך. סנדל איקס או רצועה דקה, פיפ טואו או סגור – כאן כל אחת תמצא מה לאהוב. נעלי הפלטפורמה מגיעות באינספור שילובים, צבעים וגזרות, כך שתוכלי להתאים אותן באופן מושלם לשמלת הערב או שמלת הכלה שלך.

נעלי פלטפורמה נוחות - כך תמצאי את הזוג המושלם

זכרי: גם אם מדובר בזוג הנעליים היפה ביותר בעולם, הוא לא שווה את המחיר של רגליים כואבות במהלך היום המאושר בחייך. אז אם את לא מקצוענית אמיתית בכל מה שקשור בהליכה על עקבים, נעלי הפלטפורמה נועדו בול בשבילך.

עשינו לך חשק? הנה כמה טיפים למציאת נעלי פלטפורמה נוחות במיוחד:

  • מבנה הסוליה – ודאי שסוליית נעלי הפלטפורמה שלך אינה צרה מדי, כיוון שסוליה ההולכת ונעשית צרה לקראת אזור הבהונות, מספקת פחות יציבות ונחשבת לפחות נוחה להליכה.

היתרון המשמעותי ביותר של נעלי הפלטפורמה הוא היכולת שלהן לספק תוספת גובה משמעותית תוך שמירה על יציבות. בשונה מנעלי עקב אחרות, כמו סטילטו או עקב סיכה למשל, נעלי פלטפורמה מעוצבות כך שקיימת הגבהה גם באזור הנעל הקדמי בו ממוקמות הבהונות. כך השיפוע שנוצר הודות לעקב הינו חד הרבה פחות. עובדה זו מפחיתה באופן ניכר את רמת הלחץ שמופעלת על כף הרגל, וכך מתאפשרת הליכה נוחה ללא מאמץ, גם לאחר שעות.

  • מותג איכותי – חנות המתמחה בנעלי כלה וערב תאפשר לך למצוא נעלי פלטפורמה נוחות, אשר עוצבו באמצעות טכנולוגיות חדישות תוך שימוש בחומרים המשובחים ביותר. כל זאת במטרה להבטיח נעליים שיתמזגו עם מבנה כפות רגלייך ויעניקו להן יציבות ונוחות מרבית.
  • השקעה בפרטים הקטנים – אבזם איכותי, רצועת סגירה סביב הקרסול שאינה מגרדת או מציקה, ביטנה איכותית באזור פנים הנעל – כל אלו הם רק חלק מהפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול.
  • שומרות על כפות הרגליים – אחת הדרכים לוודא שנעלי הפלטפורמה שלך איכותיות היא על ידי בדיקה אם הן מאובזרות ברפידה. רפידת נוחות היא תנאי הכרחי לכל זוג עקבי פלטפורמה. זוהי רפידה ייחודית שמטרתה להעניק משטח יציב ונוח לכף הרגל, מאזור הקרסול ועד אזור הבהונות, בו במקרים רבים מתפתחות שלפוחיות. הרפידה מונעת כאבים ותורמת בבלימת זעזועים בכף הרגל.
  • מקור הנעליים – בדיקה של ארץ ייצור הנעליים תספר לך רבות על הזוג בו בחרת. את לא יכולה לטעות עם נעליים מתוצרת איכותית כמו איטליה, ארץ הנחשבת לשם שני לנעליים איכותיות ומעוצבות בקפידה.
  • התאמה מושלמת – בכדי שתוכלי לנעול אותן גם במשך שעות ללא כאבים, הנעליים חייבות להתאים לך בדיוק. לא חצי מידה פחות או יותר, לא נעל שדורשת ממך לעמוד בשיפוע תלול שמפעיל לחץ על כף הרגל ולא משנה כמה הן יפות, גם אם זה מרגיש לך נסבל בחנות – תסמכי עלינו, אחרי כמה שעות את תרגישי לגמרי אחרת.

מאחלים לך בהצלחה במציאת הזוג המושלם! 

www.aroshoes.co.il

מזל טוב!
משפחת ארו ♥

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?