נתן גושן חתונה

אחד הזמרים האהובים והפופולאריים בישראל, נתן גושן, נישא לבחירת ליבו בטקס חתונה מרגש במיוחד. גושן הכיר את הכלה, לירון אלביליה, מספר חודשים לפני החופה באמצעות שידוך. החתונה התקיימה בנוכחות מצומצמת של מוזמנים וכללה חלק אמנותי מרשים במיוחד, לצד שמלת כלה אחת שהצליחה לגנוב את ההצגה ואת ליבם של האורחים

אירוע החתונה המשמח של נתן גושן ואהובתו לירון, התקיים בירושלים, במיקום סודי שנשמר הרחק מאור הזרקורים ובנוכחות מצומצמת של אורחים – כ-40 מוזמנים בלבד. בין האורחים חברים קרובים ובני משפחה לצד כמה מהדמויות המפורסמות בישראל, בהן הזמר – חנן בן ארי. אירוע החתונה נסגר בפני סיקור תקשורתי בכדי לאפשר לחתן והכלה ליהנות מאירוע באווירה אינטימית קרובה ומשוחררת, ללא נוכחות של מצלמות וצוותי תקשורת.  גושן, בן 34, נשא את בחירת ליבו לירון אלביליה בת ה-21, זמרת, לאחר מספר חודשי זוגיות שנולדו בעקבות שידוך. טקס החתונה התקיים שבועיים בלבד לאחר שהזוג הכריז על אירוסיו.

טקס החופה – הופעות מרגשות של מיטב הזמרים בישראל

הטקס נערך על ידי הרב יגאל כהן, שלקח חלק פעיל בהתקרבותו לדת של גושן וליווה אותו בתהליך. הרב כהן ידוע גם כמי שעבר חיתן גם את אחד הזמרים המוכרים בישראל, אייל גולן. השניים צעדו יחד בשביל החופה על רקע שירתו של הזמר חנן בן ארי, שהשתתף באירוע ושר את הדואט החדש שלו ושל גושן, "שני ילדים בעולם". בקליפ שהופק עבור השיר השתתפה לא אחרת מהכלה בעצמה. החלק האמנותי באירוע המשיך בהופעה נוספת של עוד זמר אהוב, ישי ריבו ששר את שירו "אור החיים". ההתרגשות לא שככה, כשבהמשך עלה להנעים בשירתו גם הזמר אמיר דדון, עם שירו המרגש של עמיר בניון "ניצחת איתי הכל".

שמלת הכלה – צנועה ומרשימה כאחד

שמלת הכלה בלתי הנשכחת של לירון אלביליה הצליחה לשלב בין הטוב שבכל העולמות, סגנון צנוע, גזרה מחמיאה ומראה זוהר. השמלה עוצבה על ידי לימור בן יוסף והתאפיינה בגזרה קלאסית בסגנון שעון חול מחמיא, מחשוף סירה ושורת כפתורים אחורית המשווה לשמלה מראה אלגנטי ונסיכותי. השרוולים הארוכים תרמו רבות למראה אצילי והחמיאו לגזרתה הנאה של הכלה, כשאת הדובדבן שבקצפת סיפק שובל מעודן שעוצב בדיוק באורך הנכון. במהלך טקס החופה עטתה אלביליה הינומה קלאסית במראה פשוט ונקי, שהחמיאה מאוד לסגנון המדויק בו בחרה עבור עיצוב השמלה.

התוספת המנצחת לכל שמלה – נעלי כלה מעוצבות

אם בעבר נעלי כלה היו נפוצות במספר דגמים בודדים בלבד, הרי שהיום המצב שונה לגמרי. כיום כלות מוזמנות לבחור את הנעליים המושלמות עבורן מתוך מגוון רחב של אפשרויות. כסופות, לבנות, בגוון ניוד או מוזהב, סנדלים, נעלי שפיץ, נעלי כלה בעקב נמוך או גבוה, עקב רחב או דק, נעלי כלה בעלות עקב סטילטו והשמיים הם הגבול!

על מה כדאי לשים דגש כשמחפשים נעלי כלה?

נוחות – ראשית ולפני הכל נוחות. אל תתפשרי על יציבות ותמיכה לכף הרגל, גם אם נעלי הכלה שאהבת נראות מיליון דולר.

תקציבשמלת כלה עולה לא מעט, זו עובדה ידועה. כדי לא לחרוג ממסגרת התקציב שהצבת לעצמך (אל תשכחי שתזדקקי גם למגוון אקססוריז ותכשיטים, שמהווים הוצאה בפני עצמם) כדאי לבחור בנעלי כלה בעלות מחיר נגיש ולא יקר מדי. לא מדובר על נעליים זולות, שכן מחיר זול  מדי עלול להעיד על איכות ירודה, אלא על מחיר הוגן שתואם את המוצר.

עיצוב – החליטי מראש מה הכיוון אליו את מכוונת בנעלי הכלה שלך. האם את מעוניינת במראה קלאסי ואלגנטי, או בעל קריצה עכשווית ומעודכנת? האם מתחשק לך לצאת מהמסגרת ולבחור בנעלי כלה בגוון בלתי שגרתי כמו כסף או זהב או דווקא לשמור על מראה סולידי ולבחור בגוון פנינה, לבן, פודרה או שאר הגוונים הקלאסיים? כל אלו יכתיבו את סגנון נעלי הכלה שלך ויסייעו לך להתמקד מראש בזמן החיפוש. 

חולמת על נעלי הכלה המושלמות? הן מחכות לך בנעלי ארו

מתחתנת? הכירי את נעלי ארו. מותג ותיק הפועל כבר עשרות שנים במרכז האופנה של ישראל – רחוב דיזינגוף בתל אביב. מאז ועד היום הייתה לנו הזכות לקחת חלק ביום המאושר של אלפי כלות בישראל. אצלנו תמצאי נעלי כלה אופנתיות המעוצבות בכל סגנון עליו חלמת, מקלאסי ועל זמני ועד מודרני בהשראת הטרנדים החמים בעולם העיצוב. אנו מאמינים כי נעלי כלה מוצלחות הן כאלו שמצליחות לשלב באופן הרמוני בין עיצוב מרשים המחמיא לשמלת הכלה שלך לבין נוחות מקסימלית ללא פשרות. הנעליים שלנו מיוצרות באיטליה תחת סטנדרטים קפדניים של איכות והתאמה ארגונומית למבנה כף הרגל, כך שיהיה לך הכי נוח שאפשר במהלך היום המאושר שלך. אם את מחפשת את נעלי הכלה שישלימו את המראה שלך באופן מדויק, יחמיאו לך ויספקו לך תמיכה ונוחות מרבית מתחילת יום החתונה ועד סופו, אנחנו מזמינים אותך להגיע אלינו. נשמח להתאים עבורך את הזוג המושלם.

מזל טוב! משפחת נעלי ארו

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?