נעלי כלה פלטפורמה

השינויים בעולם האפנה בכלל ובתחום ההנעלה בפרט, הם רבים. טרנדים באים ומתחלפים, אבל  ישנן קלאסיקות שנשארות איתנו לנצח. בקלאסיקה כמו בקלאסיקה אין מקריות. לפריטים קלאסיים יש את המאפיינים הייחודיים שהופכים אותה לכזו, ומאפשרים לה לשמור על מעמדה גם בחלוף הזמן והאופנה המתחלפת תדיר – כאלו הם סנדלי פלטפורמה.
סנדלי פלטפורמה מתאפיינים ביתרונות רבים שהופכים אותם לנעליים המועדפות על נשים רבות. הסנדלים האלה כל כך פופולריים, שהן משתלטים על כל ארון הנעליים, הן בקיץ והן בחורף בדגמי מגפיים, מגפונים ונעלי כלה עם עקבי פלטפורמה בשלל עיצובים.

אלו הם הדברים שהופכים את סנדלי הפלטפורמה לקלאסיקה נצחית:

1. נוחות – סנדלי פלטפורמה מעניקים נוחות מירבית. אצלנו ב"נעלי ארו" תוכלו למצוא נעליים עם עקב פלטפורמה המגיעות עם רפידה אורתופדית מובנית. רפידה זו מחלקת את העומס על כף הרגל, וכך מאפשרת ללכת, לעמוד ולרקוד במשך שעות. זהו יתרון גדול במיוחד עבור כלות. יום החתונה הוא יום ארוך המתחיל משעות הבוקר המוקדמות ועד שעת הלילה המאוחרת. הכלה צריכה לעמוד על הרגליים מההתארגנות בסלון הכלות, דרך הצילומים, קבלת הפנים, החופה וכמובן המסיבה. סנדלים עם פלטפורמה מאפשרים ליהנות מיום החתונה ללא חשש מהתפתחות של כאבים ברגליים ויבלות בסיום האירוע. 

2.יציבות- סנדלי עקב פלטפורמה לא יושבים על עקבים דקיקים, אלא על שכבה שלמה שנפרסת על פני כל הבסיס של הנעל. בנוסף לכך, הסנדל אינו כולל שיפוע כמעט בכלל. בזכות המבנה הייחודי של הסנדל, נעילת סנדלי הפלטפורמה מאפשרת לכן ליהנות ממידה רבה מאד של יציבות. מעבר לכך, בניגוד לעקבי סטילטו הנתקעים בין רצפת הדק ועלולים לגרום לנפילה, עם סנדלי פלטפורמה אין את הבעיה הזאת כלל.

3.גובה- נשים רבות אינן מצליחות ללכת על נעלי עקב ואינן מיומנות בכך. יחד עם זאת, הן אינן רוצות לוותר על הגובה. עבורן, סנדלי פלטפורמה הם הפתרון המושלם. הסנדלים אינם מוגבלים מבחינת הגובה – ניתן לנעול נעלי פלטפורמה גם בגובה של 15 ס"מ ועדיין לצעוד בבטחה ובנוחות רבה גם אם אינכן מנוסות בהליכה על עקבים.

אנו ב"נעלי ארו" מציעים לכן מגוון רחב של נעלי פלטפורמה לכלות ולאירועים. אתן מוזמנות להגיע לחנות שלנו הממוקמת ברחוב דיזינגוף בתל אביב וליהנות משפע של דגמים, צבעים וסגנונות של נעליים. אנו נסייע לכן לבחור את הנעליים המתאימות עבורכן, שישתלבו היטב עם השמלה שאתן מתכננות ללבוש ויביאו לידי ביטוי את הסגנון האישי שלכן.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?