נעלי עקב כסופות - נעלי ארו

נעלי עקב כסופות הן לא בדיוק הפריט הראשון שעליו חשבת בזמן שאת מתכננת לעצמך את הערב. אף על פי כן אסור לך להקל בכך ראש מאחר ומדובר בפריט חשוב במיוחד שראוי להקדיש לו מחשבה. מאחר ובחירה לא נכונה תכריע כמה נוח יהיה לך בערב. אז לפני שאת אצה לך למדוד עקבים, בואי לגלות איך תבטיחי לעצמך נוחות מקסימאלית, מוכנה? יצאנו לדרך.

לנעלי עקב ישנה חשיבות גבוהה הן מבחינת המראה הכללי של האאוטפיט של הנועלת והן מבחינת התחושה הפיזית בשעת הנעילה. למרות שאת יכולה לבחור כל נעליים, החל מנעלי עקב נמוכות וקלה ב- נעלי עקב כסופות, זכרי שכדי שהן יתאימו לך, השתמשי בשלושת הלמד"ים – ללכת בנוחות, לאהוב את הסטייל ו- לוודא את האיכות.

אנחנו כל כך אוהבות נעליים! ומעבר לאהבתנו לסטייל ונוכחות, אנחנו חיות בדור שמכריע מי ומה אנחנו לפי הלוק שלנו, בגלל זה אנחנו לפעמים מועדות (תרתי משמע) כשזה נוגע לנעליים. כמו למשל קניית נעליים לא נוחות ממותג מוביל שננעל פעם אחת ולא נוציא מהארון לאחר מכן. (למה בעצם?)

כך שבין אם את בעלת עשרה זוגות של נעלי עקב או שאת חיה בכפכפי אצבע, את מוכרחה לוודא היכן עתידות כפות הרגליים שלך לדרוך כל הערב. ביום מן הימים תהרהרי במחשבה על זוג נעלי עקב חדשות. והשאלות שיהדהדו  לך בראש הן באיזה צבע תבחרי לבלוט ואיך תרגישי על גג העולם מבלי לחשוש עד כאב לאחר הסרתן. ולכן במקום להתלבט מה לבחור יש לי חדשות בשבילך – נעלי ארו סגרו לך את הפינה, עם קולקציית נעלי עקב כסופות שהולכות לככב אצלך בארון (והן לא הולכות להישאר שם הרבה זמן).

לכוון גבוה מבלי להתפשר על איכות

אין כמו זוג נעלי עקב מרשימות. כאלה שמאפשרות לך להקפיץ את ההופעה וליצור גזרה ארוכה ואצילית בעלת מראה זקוף. לצערנו, לא פעם נשים מעדיפות את המראה על האיכות, ודווקא כאן נעלי העקב הכסופות של נעלי ארו יכולות להציל אותך. למה כסופות את שואלת? מכיוון שלאחרונה נעלי עקב כסופות נהיו פריט חובה אצל נשים. הצבע הכסוף מחד משדר יוקרה ומאידך מעיד על תעוזה ועל נשיות בלתי מתפשרת. הייחודיות שמצויה בנעלי עקב כסופות הן צבען העדין אך הבולט שמספק שיק וגלאם עכשווי ומתון.

לנצנץ כל הדרך עם נעלי עקב כסופות

בקיץ 2020 ישנה מגמה בולטת במיוחד, נשים מעדיפות נעליים מנצנצות או מתכתיות במגוון סגנונות שמתבטאות בעדינות מסובבות ראשים. כל זוג נעליים כסוף מאפשר להקפיץ בקלות הופעה שמבוססת על צבע אחיד ומונוטוני, ולהבליט בצורה מדויקת גם מראה מינימליסטי מאופק כמו חליפה. המגמה הזו החלה בעיקר על ידי כלות. כן, נעלי כלה לבנות כבר אינן פריט ידוע מראש. גם בסצנת החתונות נעלי עקב כסופות הן הדבר החדש והמרענן. ומעבר לכך, תוכלו להפוך את נעלי העקב הכסופות האלו לנכס על זמני באוסף הביתי שלכן. ולכן זה לגמרי כדאי להתחדש בדגמים איכותיים שיישארו איתך לאורך זמן.

נעלי עקב כסופות - ללכת בבטחה

בין כל אותן נשים שמכורות לנעלי עקב, ישנן גם כאלו שחוו חוויות כואבות. במידה ואת נמנית בקבוצה זו- אל דאגה. אנו נשמח לאפס לך אתש כל אותן החוויות המפוקפקות ברגע שתפסיקי להתפשר ותאפשרי לעצמך להתהלך בתוך אחת מבין שלל סגנונות נעלי העקב הנוחות שלנו. נעליים שכפופות לסטנדרט אירופאי החושב על הנועלת, טרם הקנייה ומשלב כבר בשעת הייצור, את רפידת הנוחות שלנו (בעלת פטנט עולמי רשום)

נעלי עקב כסופות - לא (רק) מה שחשבתן

טרנדים חולפים ומשתנים כל כך מהר בעידן האינטרנטי, לפעמים קשה לעקוב ולדעת מהו הדבר החם הבא. לעתים מדובר בטרנד חולף ולפעמים מדובר בשינוי תודעתי. יש שיאמרו שאני אולי מגזימה- אבל נעלי עקב כסופות הן לא סתם עוד טרנד, עולם האופנה והנעלה כבר מסמנים את הצבע הכסוף כשליט החדש והבלתי מעורער.

ומאחר ולכל אחת מאיתנו יש קוד לבוש משלה, עם סטייל קרוב לליבה שמחמיא לה. אני ממליצה לשים לב ולזכור שלנעליים יש אישיות. כך שבמידה ואת חלוקה בצבע או בסטייל – עם נעלי עקב כסופות את לא תוכלי לטעות

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?