clair שמלת כלה צנועה

לצד שמלות הכלה הטרנדיות המעוצבות ללא שרוולים ובעלות גב פתוח או מחשוף עמוק, גם שמלות הכלה הצנועות כבשו את עולם החתונות. אז כיצד תמצאי שמלת כלה צנועה יפה שתגרום לך להרגיש הכי זוהרת שאפשר, ועל מה חשוב לשים דגש בבחירת השמלה? כל התשובות בפנים

לפני ששמנו לב, הפכו שמלות הכלה הצנועות לחביבות על כלות רבות מכל קצוות החברה, מכלות מהמגזר הדתי ועד כלות חילוניות אשר בוחרות בהן מתוך העדפה עיצובית. שמלת כלה צנועה מאפשרת לכל כלה לחוש אלגנטית וזוהרת מבלי לחשוש מגזרה חשופה מדי או להרגיש חוסר נוחות. כך, היא מצליחה לשלב באופן הרמוני בין מראה נשי ויפה לבין תחושת נינוחות ומראה צנוע.

כל הסיבות לבחור שמלת כלה צנועה

  • מגוון רחב של אפשרויות – אם את מחפשת שמלת כלה אלגנטית עם שרוולים, צווארון צנוע וכיסוי מלא בגב תוכלי למצוא מגוון רחב של מעצבים ישראליים, כמו clair

    המתמחים בשמלות מרהיבות שמציעות כיסוי צנוע מבלי להתפשר על העיצוב. אם בעבר רק קומץ מעצבים התמחה בעיצוב שמלת כלה צנועה, היום המציאות שונה לגמרי וכמעט כל סלון כלות מציע גם אלטרנטיבה צנועה לכלות שומרות המסורת ולכל מי שמבקשת להימנע ממראה חשוף. שמלות הכלה הצנועות מעוצבות בשלל אפשרויות עוצרות נשימה ונתפרות בהתאמה אישית מדויקת למבנה גופך. כיום הבחירה בשמלת כלה אינה פשרה כלל, אלא העדפה עיצובית המאפשרת לך לבחור מתוך עולם שלם של גזרות. משמלת כלה עם שרוולי תחרה, שמלת כלה צנועה מעוצבת בשרוולים מרופדים, שמלת כלה עם צווארון סגור גבוה ועד שמלות מקסי נפוחות עם שרוולים, אלה הן רק חלק קטן מהאפשרויות העומדות לרשותך.

  • עיצוב קלאסי ומראה אלגנטי – שמלת כלה צנועה מתאפיינת במראה קלאסי ואצילי, אותו לא תמיד מצליחה לספק שמלת כלה בגזרה סטנדרטית. הסיבה העיקרית לכך טמונה בגזרות אשר שמות דגש על מראה אסוף ואלגנטי, מבלי לחשוף יותר ממה שתרצי.
  • להיות יפה מבלי להתפשר על נוחות – שמלת כלה צנועה מצליחה לשלב באופן מושלם בין סגנון מוקפד לבין עיצוב אופנתי. השמלות הללו מעוצבות תוך התחשבות במסורת והערכים החשובים לכלה שומרת המסורת, כך שתוכלי להרגיש בטוחה ונינוחה במה בבחירה שלך, כשאת צועדת אל עבר החופה.

שמלת כלה צנועה - להרגיש הכי בנוח ביום החשוב שלך

שמלת כלה צנועה היא מושג שעשוי להשתנות מכלה אחת לאחרת. כלה אחת תרצה לכסות את אזור המחשוף והזרועות אך תעדיף גזרה צמודה יחסית, ואילו ואחרת תבחר בשמלת מקסי נפוחה מאריג אטום. בין אם את חולמת על שמלת כלה בסגנון בוהו שיק, המעוצבת מבד תחרה עדין, או מעוניינת בשמלת נשף במראה נסיכותי, התוצאה תהיה תמיד מרשימה ותגרום לך להרגיש יפה וזוהרת מבלי לחוש חוסר נוחות מכל סיבה שהיא.

איך לשמור על צניעות בסטייל?

הגענו לשאלת מיליון הדולר – כיצד לבחור שמלת כלה צנועה שתחמיא למבנה גופך, תראה אופנתית ומעודכנת ועדיין תשמור על מראה צנוע ואצילי? התשובה נמצאת בבחירה בגזרה מתאימה שתראה טבעית ולא מאולצת. אחד מהפרטים החשובים בכל שמלת כלה צנועה הוא השרוול, אותו ניתן לבחור באורכים שונים כדי לקבל מראה צנוע ומרשים כאחד. בנוסף, חשוב לבחור במעצב/ת שמלות כלה או תופר/ת אשר מתמחים בעיצוב ותפירה של שמלות כלה צנועות, כיוון ששמלות אלו דורשות הבנה בגזרה ובטקסטיל. כאן יש לשים דגש על בחירה מדויקת של סוג הבד, הבטנה והגזרה המתאימים ביותר לשמלה. ניתן לעשות התאמות בחלק משמלות הכלה הסטנדרטיות ולהפוך אותן לצנועות יותר באמצעות סגירה של קו המחשוף, הגב או הוספת שרוולים. עם זאת, השינויים והתוספות הללו לא יחמיאו לכל גזרה ולכל עיצוב ולכן חשוב לבחור מראש בשמלה שניתן להפוך לצנועה באופן שייראה טבעי ויחמיא לה.

נעלי כלה לשמלה צנועה

לא משנה מה סגנון שמלת הכלה שלך, הנעליים המושלמות מחכות לך כאן. הכירי את נעלי ארו, מותג משפחתי ותיק הפועל מאז 1931. מאז ועד היום היה לנו את העונג והזכות לקחת חלק באלפי חתונות בישראל, עם מבחר נעלי הכלה המעוצבות שלנו. כמותג אשר חי את עולם האופנה, אנחנו מבינים שצניעות היא לגמרי לא הכרח, אלא בחירה והעדפה אישית. לכן אנו מציעים טווח רחב של גזרות ועיצובים, מנעלי כלה קלאסיות ואלגנטיות בעיצוב על זמני ועד נעלי כלה טרנדיות בעיצובים חדשים ומקוריים. אם גם את רוצה להרגיש הכי יפה שאפשר במהלך היום החשוב בחייך, אנחנו מזמינים אותך אלינו. נשמח להתאים עבורך את נעלי הכלה שיחמיאו למבנה גופך, יאפשרו לך נוחות מרבית וישתלבו עם כל שמלת כלה צנועה.

החנות שלנו ממוקמת בלב רחוב דיזינגוף השוקק בתל אביב ומציעה מגוון רחב של אפשרויות הנעלה לכלה הצנועה, לרבות נעלי כלה בעלות עקב גבוה או נמוך, סנדלי כלה, נעלי כלה בעקב פלטפורמה ועוד. הנעליים מיוצרות באיטליה בעיצוב השואב השראה מכל המגמות המובילות בעולם האופנה.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?