מתחתנת בקרוב ולא בא לך ללכת על גבוה? בחנות הבוטיק נעלי ארו תמצאי נעלי כלה עקב נמוך שיתאימו לשמלתך ולגזרתך, כדי שביום המאושר תוכלי להרגיש הכי נוח בעולם. אנו מזמינים אותך להתרשם מהצילומים באתר, ולבחור עבורך את הזוג המושלם.

ההכנות כבר כמעט מאחוריך, והיום הגדול והמאושר מתקרב. כשאת מגיעה לחנות נעלי הכלה בתל אביב, במטרה לבחור לך את הזוג בו תצעדי לחופה, את עלולה להסתנוור ופשוט לטעות. את עלולה לשכוח שמדובר בחתונה שלך, בה את הכוכבת הראשית, ובה את זו שתצטרכי לעמוד שעות ארוכות על הרגליים.
אם לא תדאגי לנעליים נוחות מספיק, את עלולה לסיים את החתונה כשאינך יכולה לעמוד על הרגליים. לכן, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא את עניין הנוחות. 

 

אם הנעל לא נוחה- אל תקני!

נכון שרוב הכלות בוחרות נעלי כלה עקב גבוה, אך את ממש לא חייבת להיות כמותן. לא לכל אחת יתאימו נעלי כלה בעלות עקב גבוה, ובשנים האחרונות הרבה כלות שמגיעות לחנות מעדיפות נעלי כלה עקב נמוך. העקבים מוסיפים אלגנטיות כלשהי ולכן אנו ממליצים לא לוותר עליהן לגמרי, אלא ללכת על מה שהכי נכון עבורך. הכלות שמגיעות לחנות נעלי ארו מקבלות ייעוץ אישי המסייע להן בבחירת הנעליים שלהן.
אנו ממליצים להן- אם הנעל לא נוחה, או שאינן מצליחות להתרגל לעקבים לא לרכוש בשום אופן. המשפט "אני אתרגל אליהן" לא תופס בנעלי חתונה, משום שביום הגדול את צריכה להיות במיטבך וזה לא הזמן לנסות דברים חדשים.

נעלי כלה עקב נמוך- מתאימות לכל כלה

היתרון העצום בנעלי כלה בעלות עקב נמוך, הוא שהן מתאימות לכל כלה באשר היא, גם לכלות שלא אוהבות את העקב הגבוה כלל וגם לכאלו שלא מוכנות להתפשר על להופיע ביום הגדול בלי עקבים.
נעל כלה עקב נמוך היא הפשרה האידיאלית- היא מעניקה לך את הלוק האלגנטי של העקבים ולא מכבידה עליך במהלך האירוע.

מעוניינת בייעוץ אישי? משפחת נעלי ארו מחכה לך בחנות בדיזינגוף, ומזמינה אותך למדוד ולהתרשם.
מחכים לך באהבה.

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?