נעלי ארו - קצת עלינו

הכירו את נעלי ארו – חנות הנעליים בעלת הניסיון והידע המקצועי העשיר, המציעה נעלי כלה ונעלי ערב איכותיות ונוחות תוצרת איטליה.

נעלי ארו היא בעלת ותק של ארבעה דורות ביצירת נעלי כלות לצד נעלי ערב אופנתיות לנשים. החנות, שממוקמת ברחוב דיזינגוף בתל אביב, הוקמה בשנת 1931 על ידי אברהם ופסיה רוטמן. אברהם שאב את ההשראה לעיצוב הנעליים היישר מבירת האופנה מילאנו, שם התגורר הזוג במשך שנה לפני עלייתם לארץ ישראל. את אהבתו לנעליים גילה אברהם באותה שנה כשעבד במפעל קטן אשר היה מייצר נעלי נשים. כבר אז סומן כהבטחה בתחום עיצוב נעלי הכלה. כשעלה לישראל, הזוג תפר במו ידיו נעליים נוחות ואיכותיות לסביבה הקרובה, לחברים ולבני משפחה. עד מהרה הנעליים שעיצבו אברהם ופסיה זכו לפופולריות גדולה. מאז הפכה חנות נעלי ארו למוקד עלייה לרגל עבור כלות ישראל.

נעלי ארו מיוצרות באיטליה – מדינה שהיא דוגמה ומופת לאיכות ללא פשרות. מעצבי נעליים והחנות עובדים יחד עם מפעלי ההנעלה האיטלקיים על קולקציית הנעליים, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ועל עיצוב מוקפד, אופנתי ונוח. אנו עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים מהעקב ועד החרטום של הנעל. בטנות הנעליים שלנו עשויות מעור אמיתי ומשובח בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר. לצד נעלי העור, ניתן למצוא בחנות מחלקה טבעונית הכוללת נעליים שאינן מעור ונחשבות ידידותיות לסביבה.

FEEL COMFORT
IS EVERYTHING YOU NEED

רפידות הנוחות של נעלי ארו

לצד היופי של הנעליים, אנו רואים חשיבות גדולה בייצור נעליים נוחות. כדי לספק נוחות מירבית, אנו  בנעלי ארו מעצבים נעליים עם רפידת נוחות מובנית ואורתופדית. הרפידה, אותה מייצרים עבורנו מפעלי ההנעלה באיטליה, מעניקה תמיכה לכף הרגל ומאפשרת לכלות ונשים לנעול את הנעליים במשך יום שלם, לצעוד ולרקוד מבלי לחשוש מהתפתחות של כאבים ברגליים או היווצרות יבלות. רפידות אלו הן פטנט בלעדי של נעלי ארו ולא ניתן למצוא אותן באף חנות אחרת.

בנוסף לכך, אנו מקפידים על ייצור נעליים במגוון רחב של גבהים – נעליים שטוחות, נעליים עם עקב של עד 3 סנטימטר, נעליים עם עקב של חמישה עד 8 סנטימטר, נעליים עם עקב של תשעה עד 12 סנטימטר ונעלי פלטפורמה. כך שכל אחת יכולה למצוא את הנעל עם העקב המתאים והנוח ביותר עבורה.

יופי במגוון סגנונות

אנו בנעלי ארו מציעים מגוון רחב של נעלי כלה ונעלי ערב – החל מנעליים בסגנון וינטג׳, דרך נעלי שפיץ קלאסיות ועד סנדלי קיץ בשילוב אבני חן למראה יוקרתי. הנעליים מגיעות בצבעים שונים –  לבן, פנינה, כסף, זהב, פודרה, ניוד, שחור ועוד. בזכות ההיצע הנרחב של הנעליים בחנות, כל אחת יכולה למצוא את הנעליים המתאימות לטעם האישי שלה.

אבי ואריאלה חלמיש נעלי ארו
יאיר חלמיש נעלי ארו

שירות הוא ערך עליון

שירות הלקוחות הוא נר לרגלינו. אנו מקפידים לתת יחס אישי לכל לקוחה ולקוחה, ומספקים ייעוץ בכל הנוגע להתאמת הנעליים ללבוש, לסוג האירוע ולמקום האירוע. אנו בנעלי ארו עובדים עם סנדלרים מקצועיים שמבצעים התאמות אישיות של הנעליים כדי לספק פתרון מיידי ללקוחות שלנו.

אנו מלווים את הכלה בבחירת הנעליים עד ליום החתונה, ומזמינים אותה להגיע למדידות של הנעליים יחד עם השמלה. בנוסף לכך, אנו מאפשרים לבצע החלפה של הנעליים ללא הגבלת זמן ומכל סיבה שהיא, כל עוד הנעל לא הייתה בשימוש. אנו פועלים ביושר ואמינות וכך מבטיחים את שביעות רצון לקוחותינו.

אתן מוזמנות להגיע לחנות שלנו ואנו נסייע לכן לבחור את הנעליים המתאימות לכן ביותר שיהפכו את האירוע שלכן לבלתי נשכח.

רשתות חברתיות

אז שניפגש רק בשמחות ...

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?