נעלי כלה שטוחות

כלה יפה לא חייבת לנעול נעלי כלה עם עקב גבוה. אנו בנעלי ארו מזמינים אותך להתעדכן בקולקציה חדשה של נעלי כלה שטוחות, אלגנטיות ויפות, המותאמות במיוחד עבורך. החנות שלנו נמצאת בתל אביב באמצע רחוב דיזינגוף, מוזמנת לבוא ולהתרשם בעצמך.

למרות שלעקבים יש פינה חמימה בליבנו, את הכתבה הנוכחית בחרנו להקדיש לנעליים שלרוב נמצאות פחות תחת אור הזרקורים. נעלי כלה שטוחות יוכלו לשמש אותך הן ליום חתונתך והן לכל אירוע שיתקיים לאחר מכן, כיוון שהן פשוט פרקטיות מאוד. נעלי כלה בעלות עקב שטוח מתאימות מאוד לכלה קלאסית, שאוהבת מראה נקי ללא תוספות מיותרות.

מגוון עיצובים לנעלי כלה שטוחות

הכלות כיום מבינות את החשיבות לנוחות במהלך האירוע, ובפרט בזמנים החשובים ביותר על רחבת הריקודים. המציאות היא שכאשר לא נוח לכלה, כל האירוע עשוי להיהרס. נעלי כלה שטוחות הן ללא ספק הבחירה הנוחה ביותר אם את מעדיפה לא ללכת על עקבים, והן מגיעות במגוון עיצובים עדינים. בקולקציית החורף של נעלי ארו מה שהולך בדרך כלל הן נעלי בלרינה שטוחות עם סגירה של אבזם, ובקיץ לעומת זאת מגוון נעלי הכלה עשוי להיות רחב יותר ולהכיל קישוטים או עיצובים מיוחדים על סנדל אצבע למשל.

מראה כלתי ללא פשרות

בין אם בחרת בנעלי שטוחות מטעמי נוחות או שאת פשוט מעדיפה להיות נמוכה יותר, על מראה כלתי את ממש לא חייבת להתפשר. נעלי הכלה השטוחות שלנו הן הגרסה הקרובה ביותר שתמצאי לנעלי כלה קלאסיות, אך הן יותר נוחות לכפות הרגליים על רחבת הריקודים. בנעלי הכלה השטוחות ניתן לשלב עיטורים עדינים, נגיעה של תחרה או ציור עדין המקשט את הנעל. 

לא בטוחה באיזו נעל לבחור?

אם את לא לגמרי בטוחה איזו נעל לבחור, יש לנו הצעה בשבילך. יש כלות שרוכשות שני זוגות נעלי כלה- אחד לתחילת היום ולתחילת הערב והשני לרחבת הריקודים. זו עשויה להיות בחירה טובה, במידה ואינך רגילה לפסוע על עקבים או שאת רוצה לנסות את כל האפשרויות. 
כך או כך, את מוזמנת לחנות הבוטיק שלנו לנסות ולהתנסות, ולבחור את הזוג המושלם שילווה אותך באירוע המאושר.

 

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי פלטפורמה לכלה - נעלי ארו - נעלי כלה

נעלי פלטפורמה נוחות

נעלי פלטפורמה נחשבות לבחירה הטבעית של נשים רבות בזכות השילוב בין גובה, נוחות וסטייל. הנעליים האלו מציעות שילוב אטרקטיבי של גובה מחמיא, נוחות רבה יותר

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?