עקב כסוף / עקב ניוד / עקב לבן – איזה צבע לבחור ?

נעלי ארו, נעלי כלה וערב

חתונות הן עולם ומלואו ואף אירוע לא באמת דומה למשנהו. בכל אירוע החתן והכלה יכולים לתת את הטון ולייצר אירוע שכולו שלהם, מבחירת הלוקיישן, עיצוב התפאורה והאוכל ועד כמובן לוק הכלה, שביננו הוא אולי החשוב מכולם. אז איך בוחרים את האאוטפיט המדויק? הנה כמה טיפים להתאמת נעלי כלה לסוג אירוע.

מתי ולמה כדאי לבחור בנעלי כלה עם עקב כסוף / עקב ניוד / עקב לבן

סוף סוף מצאת את שמלת הכלה שהכי מתאימה לך. מדובר ללא ספק בהחלטה שהכי תשפיע על המראה שלך ביום האירוע, אך יש עוד כמה פרטים שכדאי להשקיע בהם מחשבה בכדי לבנות לוק מושלם מכף רגל ועד ראש. כן, אנחנו מדברים על נעלי כלה. הנעליים שתבחרי משחקות תפקיד משמעותי בבניית המראה שלך ומעבר לפן האסתטי יש להם גם משמעות פונקציונלית שתשפיע באופן ישיר על הנוחות שתרגישי במהלך החתונה שלך.

כחנות ותיקה המתמחה בנעלי ערב וכלות אנו נתקלים לא פעם בשאלות של כלות לגבי בחירת גוון הנעליים: עקב כסוף / עקב ניוד / עקב לבן. בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכן כמה טיפים מעולים שיעזרו לכן לקבל החלטה:

למה לבחור בנעלי כלה עם עקב כסוף?

הסגנון הזה מהווה בחירה מובילה בקרב כלות שרוצות ליהנות ממראה זוהר ומטאצ' הוליוודי בסגנון השטיח האדום. היתרון הגדול של נעלי כלה עם עקב כסוף הוא היכולת שלהן להשתלב עם מגוון רחב של סגנונות החל משמלות כלה קלאסיות ועד שמלות כלה בעיצוב מודרני ואפילו עם שמלת כלה שניה, שלרוב מעוצבת בסגנון יותר אלטרנטיבי. הצבע הכסוף נחשב לוורסטילי במיוחד ולמעשה אין צבע שלא מחמיא לו, לבן, שחור, אדום, בדים חלקים או עם דוגמא – הוא מתאים להכל ובכל פעם מספק מראה שונה וייחודי.

טיפ מהמומחים: בחרת נעלי כלה עם עקב כסוף? שימי דגש על התאמת הגוון לאקססוריז, מומלץ להימנע מתכשיטי זהב צהוב וללכת על זהב לבן או תכשיטי פנינה, שישתלבו עם הגוון באופן מושלם ויספקו מראה הרמוני.

נעלי כלה עם עקב ניוד – למי זה מתאים?

בשנים האחרונות הפכו נעלי עקב ניוד לכלות לאחת הבחירות המובילות. הסיבה לכך היא המראה הנקי והעדין שהן מספקות לצד היכולת שלהן לספק מראה חטוב וארוך יותר, היות והן יוצרות מראה אחיד שכמו ממשיך את הרגליים. הבחירה הזו מומלצת לכלות שמעוניינות לשים דגש על מראה השמלה ולתת לה לבלוט. בנוסף מדובר בבחירה מנצחת עבור שמלות כלה במראה יוצא דופן כמו שמלות מתוכשטות עם נוכחות מרשימה שמלות כלה בדוגמא ייחודית או כל שמלה שהמראה שלה פחות שגרתי. 

חתונה קלאסית באולם – נעלי כלות מומלצות

אם בחרת באירוע בסגנון קלאסי ובהתאמה גם בשמלה כזו, תוכלי לבחור מתוך שפע של גזרות. אחת המומלצות שבהן היא נעלי כלה בגזרת סירה עם שפיץ עדין. המראה שהנעליים האלו מספקות הוא קלאסי ועל זמני שנשאר תמיד באופנה ויוצר בכל פעם מראה מרגש ומרשים. מבחינת גוון תוכלי ללכת על הגוונים המסורתיים – לבן, פנינה או ניוד, שיספקו מראה מאופק אך מדויק.

נעלי עקב לבן לכלות

נעלי כלה עם עקב לבן הן הבחירה המסורתית והפופולאריות ביותר עבור כלות. הצבע הלבן יוצר מראה רומנטי ועדין שמתאים במיוחד לכלות שמבקשות לייצר סגנון קלאסי. יתרון נוסף של נעלי עקב לבן הוא היכולת שלהן למתן כל אאופיט, כך שאם בחרת בחליפת מכנסיים, בשמלת מיני או באוברול עבור לוק שני, נעלי כלה עם עקב לבן יאפשרו לך להרגיע את המראה ולתת לבגד להוביל.

טיפ מהמומחים: החתונה שלך מתקיימת במקום פתוח ולא מסודר, כמו יער, חורשה או שטח פתוח? כדאי שתשקלי להימנע מעקב לבן שעלול להתלכלך ולפגום בלוק הכללי שלך.

עוד כמה טיפים לבחירת צבע נעלי עקב לכלה

  • הטיפ הכי חשוב שלנו מסתכם במילה אחת: נוחות. נעלי הכלה שלך הולכות להיות החברות הכי טובות שלך ביום החתונה, בחירה נכונה שלהן תגרום לך להרגיש יפה ולחוש בטחון ונוחות בכל שלב במהלך היום. אם הנעליים שבחרת לא מאפשרות לך לחוש בנוח, אל תתפשרי על התחושה הזו, לא משנה כמה הן יפות.
  • מלבד בחירת צבע, גם לבחירת סוג העקב יש השפעה גדולה על המראה שלך, כאן מדובר בעולם שלם של אפשרויות מעקב צ'אנקי גבוה ורחב ועקב סטילטו אלגנטי ועד עקב קיטן קטן ושובב. ודאי שסוג העקב משתלב באופן מדויק עם מראה השמלה, עם האורך שלה וגם עם מקום האירוע! החתונה מתקיימת בחוץ? ותרי על הסטילטו והקיטן ולכי על עקב יציב שלא יתחפר באדמה בכל צעד שלך.
  • התאימי את סוג העקב לסגנון האירוע – אירוע קליל בסטייל בוהו שיק? ניוד ישתלב כאן בול. חתונה זוהרת ואלגנטית? נעלי עקב כסוף מתאימות כאן בדיוק. עדיין יש לך ספק? נעלי עקב לבן הן הבחירה הבטוחה כמעט בכל מצב אז אם את מתלבטת, פשוט לכי עליהן.

אז כמו שבטח הבנתן, כשמדובר בבחירות אופנתיות עבור כלות אין תשובה אחת נכונה. כמו בבחירת שמלת כלה גם כשמדובר בבחירת גוון נעלי העקב, הבחירה תלויה בסגנון האישי שלך, בעיצוב השמלה וגם באופי האירוע. ונסיים בטיפ החשוב מכולם – הכי חשוב שתרגישי בנוח עם הבחירה ותיהני מהיום שלך. מזל טוב!

אנחנו מזמינים אותך לרכוש נעלי כלות ממגוון הנעליים האיכותי של נעלי כלה ארו. החנות ממוקדמת ברחוב דיזינגוף, נקודה מרכזית לכל כלה בימי ההכנה לחתונה. כדאי לך להגיע ולפגוש את צוות המומחים שלנו, שישמחו לעזור לך ולמלוות שלך למצוא את נעלי הכלה שחלמת עליהן.

מזל טוב! מחכים לראות אותך בסניף שלנו, צוות נעלי ארו.

www.aroshoes.co.il

מזל טוב!
משפחת ארו ♥

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

קולקציית כלות נעלי ארו נעלי כלה נעלי עקב נעלי פלטפורמה

קולקציית כלות

יש נעלי כלה שאף קולקציית כלות לא שלמה בלעדיהן, ויש דגמים שמככבים בכל עונת חתונות ותמיד יוצרים מראה כלתי מדויק ומרשים. מנעלי כלה עם עקב

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?