התאמת סנדלי פלטפורמה לחתונה או לאירוע

סנדלי פלטפורמה נעלי נשים נעלי ארו נעלי כלה נעלי עקב

כשהמעלות רק ממשיכות לטפס ועונת האירועים נמצאת בשיאה, אין פתרון טוב יותר לנעלי ערב מאשר סנדלי פלטפורמה שיאפשרו לך ליצור מראה חד פעמי מבלי להתפשר על הנוחות.

סנדלי פלטפורמה לחתונה

מתחתנת בקיץ? זכית! סנדלי פלטפורמה הם הבחירה הטבעית עבור כלות רבות בזכות השילוב המושלם בין נוחות מקסימלית לסטייל מדויק. עקב הפלטפורמה מצליח לעשות הכל – מעניק תוספת גובה, תחושת יציבות בכל צעד ומראה מרשים.

התאמת סנדלי פלטפורמה לשמלת כלה

סגנון השמלה, האורך שלה, מבנה הגוף שלך והגובה, כל אלו משפיעים על בחירת זוג הנעליים הנכון. אם את לא מתורגלת בהליכה על עקבים ביומיום, הימנעי מבחירה בנעלי כלה עם עקב כמו סטילטו, קיטן או אפילו צ'אנקי, שעלולים לגרום לך לתחושה בלתי יציבה ולכאבי רגליים וגב במהלך האירוע. עקבי פלטפורמה נוטים להיות נוחים יותר מעקבים רגילים כיוון שהפלטפורמה המוגבהת מתחת לכרית כף הרגל מפזרת את משקל הגוף בצורה שווה יותר. עקבי פלטפורמה לכלות מגיעים בטווח רחב של גבהים כך שתוכלי להתאים אותם לגובה שלך ולאורך השמלה. אם את גבוהה יחסית ומעוניינת בתוספת גובה עדינה, תוכלי למצוא סנדלי פלטפורמה בגובה בינוני – נמוך שיעניקו לך את הסנטימטרים החסרים ועדיין ישמרו על מראה עדין.

כדי להשיג התאמה מושלמת בין הנעליים לשמלה, הצטיידי מראש בצילומים טובים של השמלה ואם אפשר אפילו בדוגמת בד קטנה שתאפשר למצוא סנדלי פלטפורמה שמשתלבים יפה עם סגנון וצבע השמלה. את לא חייבת לחפש התאמת צבעים מדויקת, אך חשוב שהמראה הסופי ייראה אחיד והרמוני.

סנדלי פלטפורמה לאירוע

אורחות בחתונות או אירועים חגיגיים אחרים יכולות גם הן ליהנות מכל הטוב שמציעים סנדלי פלטפורמה וליצור לוק מרשים וסופר נוח. סנדלי פלטפורמה קיימים במגוון גזרות – ברוב המקרים עם רצועת קרסול נסגרת, המאפשרת אחיזה טובה לכף הרגל. 

סוד ההצלחה שלהם טמון בהגבהה הקדמית הנמצאת מתחת לבהונות שמצליחה להשוות גבהים עם אזור העקב וכך למנוע תחושה של שיפוע חד מדי בכף הרגל. אם מתחשק לך להישאר על הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה מבלי לרדת לכפכפים או להישאר יחפה חלילה, אם נמאס לך לשלוף את עקב הסיכה מהדשא או הדק בקבלת הפנים בכל אירוע מחדש, סנדלי פלטפורמה הם הבחירה המושלמת עבורך.

הנעליים האלו מתאימות במיוחד לשמלות מקסי בגזרות נשפכות והן מהוות בחירה מושלמת גם עבור אוברולים אלגנטיים עם מכפלת רחבה.

אנחנו מזמינים אותך לרכוש נעלי כלות ממגוון הנעליים האיכותי של נעלי כלה ארו. החנות ממוקדמת ברחוב דיזינגוף, נקודה מרכזית לכל כלה בימי ההכנה לחתונה. כדאי לך להגיע ולפגוש את צוות המומחים שלנו, שישמחו לעזור לך ולמלוות שלך למצוא את נעלי הכלה שחלמת עליהן.

מזל טוב! מחכים לראות אותך בסניף שלנו, צוות נעלי ארו.

www.aroshoes.co.il

מזל טוב!
משפחת ארו ♥

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי כלה שפיץ נעלי ארו נעלי כלה וערב נעלי פלטפורמה נעלי עקב נעלי כלות נוחות

נעלי כלה שפיץ

נעלי כלה שפיץ קיימות כבר מאות שנים והן היו פופולריות בקרב נשים מכל המעמדות החברתיים. במאה ה-18, נעלי כלה שפיץ היו מקושטות באבני חן וקישוטים

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?