טיפים להתאמת נעלי כלה לסוג אירוע

נעלי כלה ארו, נעלי אירועים, נעלי ערב, נעלי נשים

חתונות הן עולם ומלואו ואף אירוע לא באמת דומה למשנהו. בכל אירוע החתן והכלה יכולים לתת את הטון ולייצר אירוע שכולו שלהם, מבחירת הלוקיישן, עיצוב התפאורה והאוכל ועד כמובן לוק הכלה, שביננו הוא אולי החשוב מכולם. אז איך בוחרים את האאוטפיט המדויק? הנה כמה טיפים להתאמת נעלי כלה לסוג אירוע.

נעלי עקב נמוך לחתונת שישי צהריים

חתונת צהריים מתאפיינת בסטייל נינוח וחופשי יותר מאירוע ערב. לכן, הבחירה המובילה כאן היא נעלי כלה שטוחות, סנדלי כלה או נעלי כלה עם עקב נמוך, כך שהמראה שיתקבל יהיה אוורירי וקליל יותר. אם בא לך להעז עם בחירות בלתי שגרתיות, אירוע צהריים הוא לגמרי המקום לעשות זאת. הדרך האולטימטיבית: נעלי כלה בגוון בולט כמו סגול או שחור, שיספקו אמירה איישת ייחודית.

חתונת ערב אלגנטית – איזה נעלי כלה כדאי לבחור?

אם את חולמת על אירוע בסגנון הוליוודי, ההמלצה שלנו היא לבחור נעלי כלה עם עקב גבוה, רצוי סטילטו המספק מראה מרשים. עוד המלצה היא לבחור נעלי כלה בגוון כסוף המספקים מראה זוהר, או נעלי כלה מתוכשטות עם אבנים משובצות או נצנצים לתוספת בלינג.

חתונה בחוף הים – מי יהיה הזוג המושלם?

חתונה מול הגלים? סופר מרגש. צעידה עם נעלי כלה על חול ים? פחות. כאן, יש סגנון אחד שיכול להתמודד עם האתגר בגבורה – נעלי פלטפורמה אנחנו מדברים עליכן. נעלי כלה פלטפורמה מספקות יציבות בכל משטח, גם בחול ואדמה, כל שתוכלי לצעוד על החופה מבלי להתחפר וגם לרקוד בנוחות.

חתונה קלאסית באולם – נעלי כלות מומלצות

אם בחרת באירוע בסגנון קלאסי ובהתאמה גם בשמלה כזו, תוכלי לבחור מתוך שפע של גזרות. אחת המומלצות שבהן היא נעלי כלה בגזרת סירה עם שפיץ עדין. המראה שהנעליים האלו מספקות הוא קלאסי ועל זמני שנשאר תמיד באופנה ויוצר בכל פעם מראה מרגש ומרשים. מבחינת גוון תוכלי ללכת על הגוונים המסורתיים – לבן, פנינה או ניוד, שיספקו מראה מאופק אך מדויק.

נעלי כלה מתאימות לחתונה ביער

מתכננים אירוע בסגנון בוהו שיק, בסטייל אותנטי וטבעי? ללא ספק הבחירה המושלמת כאן היא נעלי כלה שטוחות שיאפשרו לך לצעוד בנוחות וביציבות על כל משטח, מרוצף או לא. בנוסף לפרקטיות שהן מאפשרות, נעלי כלה שטוחות גם משתלבות באופן מדויק מבחינה אסתטית עם חתונה בסגנון פחות פורמלי, בזכות המראה הקז'ואלי והבלתי מתאמץ שהן מספקות.

אנחנו מזמינים אותך לרכוש נעלי כלות ממגוון הנעליים האיכותי של נעלי כלה ארו. החנות ממוקדמת ברחוב דיזינגוף, נקודה מרכזית לכל כלה בימי ההכנה לחתונה. כדאי לך להגיע ולפגוש את צוות המומחים שלנו, שישמחו לעזור לך ולמלוות שלך למצוא את נעלי הכלה שחלמת עליהן.

מזל טוב! מחכים לראות אותך בסניף שלנו, צוות נעלי ארו.

www.aroshoes.co.il

מזל טוב!
משפחת ארו ♥

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי כלה שפיץ נעלי ארו נעלי כלה וערב נעלי פלטפורמה נעלי עקב נעלי כלות נוחות

נעלי כלה שפיץ

נעלי כלה שפיץ קיימות כבר מאות שנים והן היו פופולריות בקרב נשים מכל המעמדות החברתיים. במאה ה-18, נעלי כלה שפיץ היו מקושטות באבני חן וקישוטים

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?