להרים את הסטייל ולהישאר במקסימום נוחות עם נעלי כלה גבוהות ונוחות

נעלי כלה גבוהות ונוחות, נעלי פלטפורמה, עקב נמוך, עקב בינוני, עקב גבוה, נעלי ארו, ARO BRIDAL SHOES

מחפשת את הזוג שיעניק לך תוספת גובה מרשימה מבלי לוותר על הנוחות? נתחיל מהסוף, יש דבר כזה! כלות רבות מגיעות לשלב בחירת הנעליים ונתקלות בדילמה, האם לבחור בנעלי עקב שיספקו מראה מחמיא ולהסתכן בתחושה לא נוחה לאורך האירוע? אנחנו בהחלט יכולים להבין את ההתלבטות, אבל זה המקום להרגיע – את בהחלט יכולה למצוא נעלי כלה גבוהות ונוחות. מה עושה את ההבדל? הישארי איתנו.

נעלי כלה גבוהות ונוחות? יש דבר כזה!

בכדי למצוא נעלי כלה גבוהות ונוחות יש לוודא שהן עונות על מספר פרמטרים: שיפוע, מידה, סוג העקב ומבנה הנעליים.

שיפוע

נעלי כלה גבוהות ונוחות מושפעות במיוחד מרמת השיפוע של הנעל כשחדות הזווית היא זו שיוצרת מבנה תלול יותר או פחות לנעליים. את בהחלט יכולה למצוא נעלי עקב גבוהות עם שיפוע נוח שיספק תחושה נוחה ויציבה מבלי להרגיש שכף הרגל נמצאת בזווית בלתי טבעית. הימנעי מראש מנעליים שנראות לך כבעלות שיפוע חד, במקרים רבים מדובר בנעלי עקב סטילטו או סיכה.

מבנה הנעליים

בחיפושייך אחר זוג נעלי כלה גבוהות ונוחות חשוב שתוודאי שמבנה הנעל מתאים לצורת כף רגלך. ייתכן וכף הרגל שלך רחבה יחסית, או בעלת קשה גבוהה, לכן חשוב שתשימי דגש על התאמה מושלמת של מבנה הנעל לרוחב כף הרגל ולסוג הקשת, כיוון שהיא קריטית לתחושת הנוחות הכללית שלך במהלך האירוע. 

בחירת סוג העקב

בחיפושייך אחר נעלי כלה גבוהות ונוחות שימי לב לעובי העקב וודאי שהוא מחמיא לפרופורציות של מבנה גופך ובמיוחד לאזור הקרסוליים. המטרה היא ליצור מראה מאוזן והרמוני אשר יחמיא למבנה הגוף שלך. למשל, אם הקרסוליים שלך עבים יחסית, בחירה בנעלי כלה בעלי עקב צ'אנקי עבה תחמיא יותר מנעליים בעלות עקב דקיק.

מידה

בניגוד לסלבריטאיות רבות הבוחרות נעלי עקב במידה או חצי מידה יותר בכדי להימנע ממראה דחוס, כשמדובר בנעלי כלה בחירת המידה המדויקת היא קריטית. היעזרי בצוות החנות בכדי לוודא שהנעליים שבחרת מתאימות בצורה מושלמת מבלי להיות משוחררות או צמודות מדי. חשוב גם שיתאימו באזורי האצבעות והעקבים ויספקו תמיכה לקרסוליים, בכדי למנוע מצב של החלקה ותזוזה בכל צעד.  

לסיום, אל תשכחי להישאר נאמנה לטעם ולסגנון האישי שלך ולוודא שהנעליים שבחרת מחמיאות לשמלת הכלה ולמראה הסופי שלך. בחירה בנעליים המתכתבות עם הסגנון העיצובי של השמלה יספקו לוק הרמוני ומרשים.

אנחנו מזמינים אותך לרכוש נעלי כלות ממגוון הנעליים האיכותי של נעלי כלה ארו. החנות ממוקדמת ברחוב דיזינגוף, נקודה מרכזית לכל כלה בימי ההכנה לחתונה. כדאי לך להגיע ולפגוש את צוות המומחים שלנו, שישמחו לעזור לך ולמלוות שלך למצוא את נעלי הכלה שחלמת עליהן.

מזל טוב! מחכים לראות אותך בסניף שלנו, צוות נעלי ארו.

www.aroshoes.co.il

מזל טוב!
משפחת ארו ♥

תוכן עניינים

הפופולריים ביותר

נעלי כלה שפיץ נעלי ארו נעלי כלה וערב נעלי פלטפורמה נעלי עקב נעלי כלות נוחות

נעלי כלה שפיץ

נעלי כלה שפיץ קיימות כבר מאות שנים והן היו פופולריות בקרב נשים מכל המעמדות החברתיים. במאה ה-18, נעלי כלה שפיץ היו מקושטות באבני חן וקישוטים

קרא עוד »

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריק
    Open chat
    💬 צריכה עזרה?
    נעלי ארו - נעלי כלה וערב
    היי 👋
    איך אני יכול לעזור ?